Tjena,
Förra rundan av SEZ var första för både mig och mina kompisar. Egentligen var vi väl inget att hurra för då vi spelade på single accounts och inte fattade så mycket av spelet. En av oss lyckades hyffsat bra fast vart ovän med lite fel folk och vart direkt av med några byar. Denna runda är det oss folk ska vara rädda för. Vi har dock erfarenhet av flera olika onlinespel och har nu tagit lärdom av våra forna misstag och tänker satsa för fullt under kommande runda.
Som sagt så är vi nu 3 stycken på ett konto och vi alla är vakna lite olika tider pga. jobb/skola så vi kommer vara väldigt aktiva. Guld är inget vi är rädda för att använda då slöspel är inget för oss, vinna eller försvinna så att säga. Självklart har vi skype men kan även fixa något annat om det nu skulle behövas.
Om nu något "skillat" gäng gått ihop och känner att de har en plats ledig är vi väldigt tacksamma om vi får följa er mot toppen.
De utan svenskkunskaper eller oerfaren ledning behöver inte kontaka mig, då vi kommer vara väldigt seriösa.
Tack på förhand!![]()