Visar resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Diplomaterna

Standard Diplomaterna

Kommande Allians på SeZ med Namnet Diplomaterna!

Jag har nu bestämt mig för att jag ska grunda en Allians med namnet Diplomaterna!

Lite om mig sjl jag har spelat travian i 4 år nu men aldrig på en speed server har spelat både på .dk och .com servrar genom dom här åren. jag börja spela när jag var 11 och är nu 15 år gammal men jag spelar seriöst och bra min bästa rankning vid ett EG har varit rank 109. Jag spelar som galler och kommer köra defensivt i början sen gå över till offensivt senare. Har inte så mycket mer fakta om mig men nu lite om kommande allians!
    Fakta om Alliansen!

Namn : Diplomaterna
    Förkortning : Dip

För att gå med : Måste du ha spelat travian i minst 2 år och kunna spelet. Du ska vara aktiv i forumet och i spelet. Växa ständigt varje dag. undantag kan komma när de är order om trupp byggnad! du ska även ah alliansens medel poäng och inte vara attackerad! du sak även ha trupper till förfogande åt alliansen!

Vill gärna ha med så många defensiva spelare som möjligt!

Alliansen kommer startas när jag har en stadig inkom och en stadig deff!

om ni vill vara med så skriv ett medelande till min hotmail : jonas.westin12@hotmail.com
    med rubriken Allians.

Mvh Defensive (användarnamn jag tänkt att använda under rundan!)
    Senast redigerad av hummer33 den 09-08-17 klockan 15:05

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard OK!

OK jag undrar om jag får vara med. jag och min kompis ska starta sez. var ska du börja? +\- +\+ -\+?

Standard

jag glömde de nåt bra hål där man får vara sjl som du vet om?

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard sjl?

vad är sjl?

Junior Member onehitwonders avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Herregud..

Ett av de kriterier jag har av en alliansledare är att de ska skriva korrekt svenska eller åtminstone läsa igenom det de har skrivit och försöka rätta till om man nu ser något fel dvs.

Har du någonsin varit ledare?
    Sez 6 - Slask - SWAT
    Sez 7 - Mandragora - Ceres (Vinnare) Tappade nästan halva offen pga ett ruttet misstag men lyckades med: http://travilog.org.ua/se/5895275/19...4a9576cb3d/1/1

S4 - Besitzen Sie (solostyle!)

Standard

nja aldrig i nån riktig seriös stam:P

Regler för att posta