Visa resultat för omröstning: E det kul lr!?^^

Antal röster
105. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Ja skit kul!!!

83 79.05%
  • Nej för ***!!! Bläh!!

7 6.67%
  • wtf har ingen aning vad det är...xD

15 14.29%
Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011
Visar resultat 101 till 106 av 106

Ämne: Laser Dome!

Senior Member Axelorios avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Nactox Visa inlägg
    Det är rätt kul Var där senast för någon månad sedan, när lillbrorsan fyllde 10, men känner att jag var nåt otroligt mycket större än alla andra så det förstörde lite... Kan säkerligen vara mycket roligare att köra med folk i sin egen storlek

Finns för övrigt flera ställen i stockhom som kör detta, inte bara Laserdome utan även Cybertown och Lacerforce som jag känner till

Nac
    'Hmm... Laserforce var något nytt... Cybertown visste jag redan om eftersom det är alltid där jag går, känns mer prisvärt ^^ Dock aldrig testat laserdome... :/ Kanske borde testa det stället trots att man får 5 min kortare har jag för mig för ungefär samma pris om jag inte missminner mig...
    Mvh Axelorio

"You can't slit the throat of everyone whose character it would improve."

- Al Swearengen -

Senior Member Nactoxs avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Enligt vad jag har läst verkar LaserForce ha den tuffaste banan, med massa tunnlar och sådant. Och det är samma ägare som Zkillz, och ligger därmed på Rådmansgatan, väldigt nära Laserdome Själv inte besökt deras arena, utan endast vart där och nattgibbat ett par gånger.
    s3 2009-2010 : Risan @ 60
    com3 classic 2012-2013 : Bob Marley @ DAS http://travian-reports.net/us/report/19995687a36
    com3 classic 2013-2014 : Jack Burton @ Sutra - Veteran Quitter
    Sez14 : Björn Ranelid @ SkärpEr! Park

Ts5 2014 : Shhh!

Senior Member Axelorios avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Var ju riktigt trevligt pris också, ifall man inte bokar :O Endast 50kr för 20 min Blir å testa så fort jag spenderat bort mina två rabatter på cybertown (2 för 1) ^^
    Mvh Axelorio

"You can't slit the throat of everyone whose character it would improve."

- Al Swearengen -

Junior Member sauke123s avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Smile Paintboll

Testade det en gång, kul var det när man var lite yngre. har sen spelat paintball och kan lungt säga att det äger. varje skott känns och man verkligen kommer att smyga, som är ett bra alternativ till dom som ej kan sikta(som mej själv). att hålla ett paint gevärr ger också den roligare känslan.

Laserdome är kul om man har det som klassresa men skulle aldrig betala för att gå in där på fritid
    >

Senior Member cheffs avatar
    Reg.datum
    May 2010

Standard

har varit där med vänner på kalas och sånt, sjukt kul... Men där jag "spelade" var det typ ingen luft ventilation så man svettades direkt Dessutom fanns det tjurridning och sånt (inte riktig tjur ) och annat kul

Pågående:
    s3 - 16/17 - ??? [???]
    -----
    Avslutade:
    s3 - 14/15 - Traviusen [WoF]
    s1 - 15/15 - Lord Puff [#1] Raderat
    s3 - 15/16 - Inaktiv [Lords] Synd att jag klanta bort 108k klubbor några dagar innan

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

har inte varit på laser dome, dock på cybertown, grymt kul, skulle gärna göra det igen

Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011

Regler för att posta