Visar resultat 1 till 8 av 8

Ämne: topp konto på utlänsk server söker co spelare

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard topp konto på utlänsk server söker co spelare

Tjenare

jag söker en co spelare till mitt konto till denna serven http://speed.travian.cl/login.php serven startade igår och det har börjat riktigt bra fakttiskt ett måste är att vara hyfsad på engelska för jag är inte så bra på de hehe aktiv hellst från 03:00-12:00 går även bra andra tider med men den tiden kan jag inte vara online för måste sova lite på dygnet med du måste även ha tidigare efarengeter kontot är romare har skrapat ihop 60 legionärer och dom farmar hela tiden jag har slagit ut dom som varit hot på 7x7 men ska även börja farma 50x50 så småning om... pop 77 ska få upp proddon och sedan ska jag börja bygga lite så jag får fram spårare är riktigt trött nu så adda gärna msn så kan vi prata mer där står nedan

är 18 år seriös spelare och hoppas att någon vill vara med och vandra mot toppen på serven

adda doktor_dick@hotmail.com för intresse lr mer info orkar inte skriva allt här=/

mvh//Dick
    Senast redigerad av Dickey den 09-08-13 klockan 09:45 Anledning: skrev fel och fixade den lite bättre

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

ni kan kontakta mig via skype också där heter jag dick914 men föredrar msn till en början

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard namn?

Citat Ursprungligen postat av Dickey Visa inlägg
    ni kan kontakta mig via skype också där heter jag dick914 men föredrar msn till en början
    Vad heter du på clx?

Standard

Jag är lite nyfiken på varför ni väljer att spela på vilken random server som helst.

Registrerar ni konton på hundra olika servrar om året och hoppas på tur snarare än skicklighet?

Om jag vore rekryterare någonstans och någon kommer och säger att de är värsta spelaren på azerbadjanska eller nordkoreanska travian skulle jag snarare se det som en negativ än en postiv merit.

Om de däremot spelade förra rundan av samma server skulle jag bli väldigt nyfiken även om det inte gått så bra för dem där.

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

dick91 men ska förmodligen byta namn

Citat Ursprungligen postat av gabe Visa inlägg
    Vad heter du på clx?

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

jag reggade mig där för väntar på svenska speed det va tanken men nu har det blivit seriöst

Citat Ursprungligen postat av entrecote Visa inlägg
    Jag är lite nyfiken på varför ni väljer att spela på vilken random server som helst.

Registrerar ni konton på hundra olika servrar om året och hoppas på tur snarare än skicklighet?

Om jag vore rekryterare någonstans och någon kommer och säger att de är värsta spelaren på azerbadjanska eller nordkoreanska travian skulle jag snarare se det som en negativ än en postiv merit.

Om de däremot spelade förra rundan av samma server skulle jag bli väldigt nyfiken även om det inte gått så bra för dem där.

Standard

Önskar er lycka till och att ni lär er lite Spanska på vägen.

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

tackar:P hehe ja klart

Citat Ursprungligen postat av entrecote Visa inlägg
    Önskar er lycka till och att ni lär er lite Spanska på vägen.

Regler för att posta