VA, hade en stor allians med relativt låg snittpop SPIONER?
Mer chockerande är väl att dom är förvånade och tar illa upp...
Ang. det moraliska dilemmat får jag nog hålla med trådskaparen.
VA, hade en stor allians med relativt låg snittpop SPIONER?
Mer chockerande är väl att dom är förvånade och tar illa upp...
Ang. det moraliska dilemmat får jag nog hålla med trådskaparen.
Sez 1-6
Nej, jag eller nån annan i TP (hoppas jag!) hatar dig inte. Du gjorde ditt val...och ja, det är ett spel.
Dock är det ett spel som många lägger ned sin själ i och att svika folk är förmodligen ingen unik företeelse för din del. En del saker i spelet avspeglar nämligen sig i hur man är "privat" och vice versa.
Till skillnad från dig tänker vi dock inte skriva ut dina tillkortakommanden hos TP den tid du var med oss i klartext då det är mellan dig och TP. Alla kan nog lägga ihop 2 +2 med tanke på att du blev kickad.
Vi får väl istället vara tacksamma över ditt ego som dragit igång denna tråd och har lärt oss av detta.
Du kan skriva hur mycket nedlåtande du vill om TP och du får gärna anse att just jag är överskattad, du har rätt till din åsikt....men att du kämpar så envetet med det bevisar en helt annan sak....att du överskattar ditt eget värde.
Ditt agerande rubbar knappast min tro på mänskligheten....därtill är du alltför betydelselös....och när du fortsättningsvis dravlar vidare så beakta åtminstone vår placering i spelet...kontemplera därefter över vad du bidrog med och vad du åstadkom.
Jag önskar dig hur som helst lycka till i Travian i fortsättningen....läste att de söker folk på Chiles server.
Chang
Ps. Att beskriva våra igm i denna tråd är ju ett trevligt initiativ...men onödigt...för fienden läste dem ju ändå....med mitt goda minne. Du både vet och inser att vi visste att det fanns spioner och det är inget unikt för oss. Vi hade själv också våra ögon och öron ute...men de skryter naturligtvis inte med det.
Pennan är starkare än svärdet!
Sez 4 Chang naam OB*HA
Sez 5 Chang naam TP
Sez 6 Chang naam TP
Sez 7 Chang naam TP
Sez 8 Chang naam TP
Sez 9 Mr. Miyagi AAA-LFI
Sez 10 Chang TP
Sez 2 : Caveman77 / ExMupparna / DGDF
Sez 3 : CCR / DGDF
Sez 4 : CavGoo / DGDF
Sez 5 : CavGoo / DGDF
Sez 6 : Beerpimplers / DGDF
Sez 7 : BeluusFlos / Ceres /DGDFR http://travian-reports.net/se/raport.php?id=190607d4373
Sez 8 : A-Laget /DGDF
Sez 9 : Midgård / Rådgivare/DGDF
Sez 10: Bröderna Djup / DGDF
Sez 11: GoldenOldies / YG
Väl skrivet Chang!
bara o höra av dig farfar om du behöver husering nästa runda![]()
Vänligen
Octavianus
Sez 1-2: Izora ♥ Opus. Izora ♥ [D] Dwéomer S
Sez 3-4: Alrik ♥ Gosu/Vendetta. Baron Guppo ♥ DoW
Sez 5-6: Pandora ♥ TDS. Aziz ♥ Mupp
Sez 7: TravezHilton ♥ Mupp http://forum.travian.se/showpost.php...postcount=1094
Sez 8-9: Dårfinkar ♥ VC & Ken ♥ Bittra Retards! Kaffe ♥ The End?
Sez10-12: LadyMcbeth ♥ Studio54. OpalSprings ♥ Asylum. JIZ ♥ Liberty
Sez13: Lammkött ♥ The Whos http://travian-reports.net/se/report/209058a9f5c
Ts19: Izora ♥ DM http://forum.travian.se/showthread.php?t=49693
Nu måste jag ta bladet ifrån munnen hadde inte tänkt ge mig in i denna ordväxling. Men tycker att det börjar låta som en liten trotsig 3 åring i den ena ringen som väldigt gärna vill bli hatad av TP och låter mer och mer desperat när ingen uttrycker detta hat. Inse nu och sluta tjata om det både du och Travian är alltför obetydliga för att hata. Det finns så mycket annat i livet som är viktigare. Vill också säga till dig att den kritik som du framför mot TP ledningen om att du alldrig kännde dig hemma och att ledningen är inkompetent, den får stå för dig. Vi andra kan endast se vad som uträttades under omgången. Att åtnjuta ett förtroende i en alians är något som man förtjänar det är inget som man får gratis, inte ens för dig. Spioneri är en del av spelet och du lyckades delvis i ditt uppsåt, det gratullerar jag dig till även om spioneri inte är något som jag skulle kunna tänka mig själv. Jag värdesätter min intrigritet och heder alltför högt för att sälja ut minna vänner i aliansen. Men vi är alla olika. Men denna tråd och dinna böner om att TP ska hata dig börjar nu bli mer eneverande än dinna svek mot din alians så jag ber dig avsluta denna tråd nu innan vi kommer ner på riktig sandlådenivå. I övrigt tack för en god match.
Pest