Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Visar resultat 31 till 38 av 38

Ämne: TP Hatbrev till FG :)

Standard

VA, hade en stor allians med relativt låg snittpop SPIONER?

Mer chockerande är väl att dom är förvånade och tar illa upp...

Ang. det moraliska dilemmat får jag nog hålla med trådskaparen.
    Sez 1-6

Senior Member Chang naams avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av LittleFarfar Visa inlägg

Jag tror inte heller nån hatar mig, det är ett spel, kom igen lixom.. Om A L vännerna inte litar på mig tror jag inte jag skulle fått ta del av en plats i alliansen, få reda på de större planerna för VU etc samt off-planerna. Jag litar på dom, och resten kan ingen säga nåt om förutom dom själva, och jag tror inte de skulle vara rädda för att uttrycka det till mig heller.
    Nej, jag eller nån annan i TP (hoppas jag!) hatar dig inte. Du gjorde ditt val...och ja, det är ett spel.
    Dock är det ett spel som många lägger ned sin själ i och att svika folk är förmodligen ingen unik företeelse för din del. En del saker i spelet avspeglar nämligen sig i hur man är "privat" och vice versa.
    Till skillnad från dig tänker vi dock inte skriva ut dina tillkortakommanden hos TP den tid du var med oss i klartext då det är mellan dig och TP. Alla kan nog lägga ihop 2 +2 med tanke på att du blev kickad.
    Vi får väl istället vara tacksamma över ditt ego som dragit igång denna tråd och har lärt oss av detta.
    Du kan skriva hur mycket nedlåtande du vill om TP och du får gärna anse att just jag är överskattad, du har rätt till din åsikt....men att du kämpar så envetet med det bevisar en helt annan sak....att du överskattar ditt eget värde.
    Ditt agerande rubbar knappast min tro på mänskligheten....därtill är du alltför betydelselös....och när du fortsättningsvis dravlar vidare så beakta åtminstone vår placering i spelet...kontemplera därefter över vad du bidrog med och vad du åstadkom.
    Jag önskar dig hur som helst lycka till i Travian i fortsättningen....läste att de söker folk på Chiles server.

Chang

Ps. Att beskriva våra igm i denna tråd är ju ett trevligt initiativ...men onödigt...för fienden läste dem ju ändå....med mitt goda minne. Du både vet och inser att vi visste att det fanns spioner och det är inget unikt för oss. Vi hade själv också våra ögon och öron ute...men de skryter naturligtvis inte med det.
    Pennan är starkare än svärdet!

Sez 4 Chang naam OB*HA
    Sez 5 Chang naam TP
    Sez 6 Chang naam TP
    Sez 7 Chang naam TP
    Sez 8 Chang naam TP
    Sez 9 Mr. Miyagi AAA-LFI
    Sez 10 Chang TP

Senior Member caveman77s avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Chang naam Visa inlägg
    Nej, jag eller nån annan i TP (hoppas jag!) hatar dig inte. Du gjorde ditt val...och ja, det är ett spel.
    Dock är det ett spel som många lägger ned sin själ i och att svika folk är förmodligen ingen unik företeelse för din del. En del saker i spelet avspeglar nämligen sig i hur man är "privat" och vice versa.
    Till skillnad från dig tänker vi dock inte skriva ut dina tillkortakommanden hos TP den tid du var med oss i klartext då det är mellan dig och TP. Alla kan nog lägga ihop 2 +2 med tanke på att du blev kickad.
    Vi får väl istället vara tacksamma över ditt ego som dragit igång denna tråd och har lärt oss av detta.
    Du kan skriva hur mycket nedlåtande du vill om TP och du får gärna anse att just jag är överskattad, du har rätt till din åsikt....men att du kämpar så envetet med det bevisar en helt annan sak....att du överskattar ditt eget värde.
    Ditt agerande rubbar knappast min tro på mänskligheten....därtill är du alltför betydelselös....och när du fortsättningsvis dravlar vidare så beakta åtminstone vår placering i spelet...kontemplera därefter över vad du bidrog med och vad du åstadkom.
    Jag önskar dig hur som helst lycka till i Travian i fortsättningen....läste att de söker folk på Chiles server.

Chang

Ps. Att beskriva våra igm i denna tråd är ju ett trevligt initiativ...men onödigt...för fienden läste dem ju ändå....med mitt goda minne. Du både vet och inser att vi visste att det fanns spioner och det är inget unikt för oss. Vi hade själv också våra ögon och öron ute...men de skryter naturligtvis inte med det.
    Thumbs up

Sez 2 : Caveman77 / ExMupparna / DGDF
    Sez 3 : CCR / DGDF
    Sez 4 : CavGoo / DGDF
    Sez 5 : CavGoo / DGDF
    Sez 6 : Beerpimplers / DGDF
    Sez 7 : BeluusFlos / Ceres /DGDFR http://travian-reports.net/se/raport.php?id=190607d4373
    Sez 8 : A-Laget /DGDF
    Sez 9 : Midgård / Rådgivare/DGDF
    Sez 10: Bröderna Djup / DGDF
    Sez 11: GoldenOldies / YG

Senior Member Dacotas avatar
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Chang naam Visa inlägg

Chang

Chang!!!

Tummen upp från mej oxå

castor
    Guest

Standard

Väl skrivet Chang!

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

bara o höra av dig farfar om du behöver husering nästa runda
    Vänligen
    Octavianus

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Octavianus Visa inlägg
    bara o höra av dig farfar om du behöver husering nästa runda
    Jupp jupp.. du vet vart vi är.. ba o hojta..
    Sez 1-2: Izora ♥ Opus. Izora ♥ [D] Dwéomer S
    Sez 3-4: Alrik ♥ Gosu/Vendetta. Baron Guppo ♥ DoW
    Sez 5-6: Pandora ♥ TDS. Aziz ♥ Mupp
    Sez 7: TravezHilton ♥ Mupp http://forum.travian.se/showpost.php...postcount=1094
    Sez 8-9: Dårfinkar ♥ VC & Ken ♥ Bittra Retards! Kaffe ♥ The End?
    Sez10-12: LadyMcbeth ♥ Studio54. OpalSprings ♥ Asylum. JIZ ♥ Liberty
    Sez13: Lammkött ♥ The Whos http://travian-reports.net/se/report/209058a9f5c
    Ts19: Izora ♥ DM http://forum.travian.se/showthread.php?t=49693

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

Nu måste jag ta bladet ifrån munnen hadde inte tänkt ge mig in i denna ordväxling. Men tycker att det börjar låta som en liten trotsig 3 åring i den ena ringen som väldigt gärna vill bli hatad av TP och låter mer och mer desperat när ingen uttrycker detta hat. Inse nu och sluta tjata om det både du och Travian är alltför obetydliga för att hata. Det finns så mycket annat i livet som är viktigare. Vill också säga till dig att den kritik som du framför mot TP ledningen om att du alldrig kännde dig hemma och att ledningen är inkompetent, den får stå för dig. Vi andra kan endast se vad som uträttades under omgången. Att åtnjuta ett förtroende i en alians är något som man förtjänar det är inget som man får gratis, inte ens för dig. Spioneri är en del av spelet och du lyckades delvis i ditt uppsåt, det gratullerar jag dig till även om spioneri inte är något som jag skulle kunna tänka mig själv. Jag värdesätter min intrigritet och heder alltför högt för att sälja ut minna vänner i aliansen. Men vi är alla olika. Men denna tråd och dinna böner om att TP ska hata dig börjar nu bli mer eneverande än dinna svek mot din alians så jag ber dig avsluta denna tråd nu innan vi kommer ner på riktig sandlådenivå. I övrigt tack för en god match.
    Pest

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Regler för att posta