har men trupp så borde man kanske visa det genom att hindra andra spelare från att sänka sin pop?
inte många som säger saker som "Jag kunde ha väggat din off, men jag ville inte"
har men trupp så borde man kanske visa det genom att hindra andra spelare från att sänka sin pop?
inte många som säger saker som "Jag kunde ha väggat din off, men jag ville inte"
pop= inget..... tss
pop är det mesta, skulle du tagit in en spelare till din allians med 100 pop men ändå ha 1000klubbor?
det hoppas jag inte att du skulle gjort, sen om man inte ens ligger med på top 1000 tror du att dem har resurser/vete nog att hålla en arme i klass med alla andra?
hej
Rankerna i top 1000 som du nu sa ordnas bara efter popen. Det jag säger är att man inte måste ha riktigt mycket pop för att ha en stor slägga..
/ Amiralen
Pågående:
Arkiv:
s4, AmiralIcys, HRA, -09
sez8, Post, TWO, -10
Om man har en riktig stor slägga så brukar man ha en del pop också.
/ Amiralen
Pågående:
Arkiv:
s4, AmiralIcys, HRA, -09
sez8, Post, TWO, -10
Jämnar ut spelet lite. HRA är nära 10 allianser och det hade inte 3 klarat ut.
Det är inte slut än![]()
SEZ 3: Bulan
Segrare av S4 på kontot Jaegarsoldat 2009 - 2010
S3: Mroverdoz / HT
sez 15: Mroverdoz @ TC/SG
Ursäkta, men HAHAHAHAHAHA. Jag vet...är lite sen att kommentera på det här inlägget, men är likt förbannat tvungen.
Måste få fråga dig Gandalf, oj menar Galifir....Spelar du på s4?Är det någon som fått göra vårat skitjobb så är det våra medlemmar. Men du har säkert rätt, vår ledning kanske borde gjort hela jobbet själva...för både jag och du vet ju att dem klarar det!
Förresten, HRA, snyggt deffat mot D-E-I!
![]()