Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Grawr

Standard

har men trupp så borde man kanske visa det genom att hindra andra spelare från att sänka sin pop?

inte många som säger saker som "Jag kunde ha väggat din off, men jag ville inte"

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

pop= inget..... tss

pop är det mesta, skulle du tagit in en spelare till din allians med 100 pop men ändå ha 1000klubbor?

det hoppas jag inte att du skulle gjort, sen om man inte ens ligger med på top 1000 tror du att dem har resurser/vete nog att hålla en arme i klass med alla andra?
    hej

Standard

Rankerna i top 1000 som du nu sa ordnas bara efter popen. Det jag säger är att man inte måste ha riktigt mycket pop för att ha en stor slägga..
    / Amiralen

Pågående:

Arkiv:
    s4, AmiralIcys, HRA, -09
    sez8, Post, TWO, -10

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av AmiralIcys Visa inlägg
    Rankerna i top 1000 som du nu sa ordnas bara efter popen. Det jag säger är att man inte måste ha riktigt mycket pop för att ha en stor slägga..
    Nej men man bör ha bra pop om man förlorar släggan o får börja träna upp den igen

Standard

Om man har en riktig stor slägga så brukar man ha en del pop också.
    / Amiralen

Pågående:

Arkiv:
    s4, AmiralIcys, HRA, -09
    sez8, Post, TWO, -10

Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Jämnar ut spelet lite. HRA är nära 10 allianser och det hade inte 3 klarat ut.

Det är inte slut än
    SEZ 3: Bulan
    Segrare av S4 på kontot Jaegarsoldat 2009 - 2010
    S3: Mroverdoz / HT
    sez 15: Mroverdoz @ TC/SG

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jaegarsoldat Visa inlägg
    Jämnar ut spelet lite. HRA är nära 10 allianser och det hade inte 3 klarat ut.

Det är inte slut än
    Hehe, nära 10? Dom är 5. Det är ju isåfall nära 0 också
    / Amiralen

Pågående:

Arkiv:
    s4, AmiralIcys, HRA, -09
    sez8, Post, TWO, -10

Standard

Citat Ursprungligen postat av Galifir Visa inlägg
    Jag tycker mest det är lustigt hur rawr kan spela det diplomatiska spelet så pass bra och gång p å gång få andra att springa deras smutsiga ärenden, smart och duktigt och vinnande och otroligt korkat av de "andra".

Ursäkta, men HAHAHAHAHAHA. Jag vet...är lite sen att kommentera på det här inlägget, men är likt förbannat tvungen.

Måste få fråga dig Gandalf, oj menar Galifir....Spelar du på s4?Är det någon som fått göra vårat skitjobb så är det våra medlemmar. Men du har säkert rätt, vår ledning kanske borde gjort hela jobbet själva...för både jag och du vet ju att dem klarar det!

Förresten, HRA, snyggt deffat mot D-E-I!

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta