Sidan 1 av 3 123 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 29

Ämne: Tack Från Jackie

Senior Member maxies avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard Tack Från Jackie

Hej Alla!

Utgången verkar vara att Melody tar hem detta.

Dock vill jag säga mitt tack till Alla mina oändligt kära medlemmar och även till mina med ledare. Kan säga att rundan har varit både givande och rolig, dock kommer jag aldrig köra en sommar runda igen.

Tack måste jag bara säga till FM och den unionen vi bildade ihop med dem. Inte någon gång har jag på travian mött så raka människor och att för en gångs skull kunna spela ihop med en annan allians utan att behöva väga varje ord som sägs och tro att man ska bli huggen i ryggen har varit en lättnad utan dess like.
    Sedan har vi Musketör inte att förglömma som vi har stått enade med i stortsett från dag ett, där har aldrig förekommit några problem eller misstro.
    Tack även till Colony som gav oss hjälp och väl vilja mot oss och även bidrog med deff och vete leveranser.

Steffi, Svitjod /Thor och Octa och Lady Marion och många många fler hos er, vilket härligt gäng ni är.

Tack ännu en gång alla i TWO för att ni är så härliga människor som gör det roligt att spela och verkligen peppar en när man är less och låg.

Tack även till min Co-spelare Whisher som har haft ett enormt tålamod med mig och mina döds attacker emellan åt när han byggt upp off-trupper (hihihi). Tack även Issy för din hjälp när jag inte har hunnit, även Gabbi, LW, Destroyer, Hålan, TSD, Pestcontrol ja många många fler.

Vi ses på träffen om en vecka !!!!!!

Ni lär slippa TWO nästa runda då jag Jackie kommer att vila och ev. så kanske hon inte återuppstår mer. Tack alla ni för en härlig och rolig tid.

Kram Jackie
    Senast redigerad av maxie den 09-08-07 klockan 23:16

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Även jag vill tacka SAMTLIGA i TWO och våra kära allierade!

Jag har inte varit jätte aktiv i ledningen, men det jag gjort har jag gjort med glädje för att ni alla är så underbara och hjälpsamma när det behövs.

Jag måste säga ett extra tack till er alla då de flesta av er skött forums möjligheterna jag erbjudit er bra, inte spammat, inte brutit reglerna och liknande. så, TACK!

Några speciella tack:

Jackie:
    Tack för ditt underbara ledarskap, dina uppofringar för att sköta stammen såväl som att hjälpa till som sitter när man själv inte riktigt hunnit med.

TheSheDevil/Mixed Nuts:
    Tack för ännu en underbar runda gullet, för min del är inte travian travian utan dig

Issy/Anyone:
    Jag vann tillslut vårat lilla pop krig som vi lite lagom seriösa med
    Men tack för en god match och en mängd underbara skratt

Deadman:
    Måste självklart slänga ut ett litet tack till min lilla misse för de underbara samtal, skämt och rollspel vi haft

Los Locos:
    Tack för att du alltid ställer upp när man behöver det!

//TharaThas The Forgotten

PS. kommer CO-Spela på kontot Raubtier nästa runda.DS.

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Ja men jackie då.... aldrig finnas mera är väl lite för snabbt sagt spelet är ju beroendeframkallande så du kommer nog tillbaks för eller senare

Jaha då ska man väl tacka här nu...

Jag tacka alla i FM som höll ut detta EG trots ett visst kaos i mitten.
    Sen vill jag verkligen tacka Gris och TWO samt SWAT och MUSKETÖR samt alla som skickade vete och deff. Utan dem hade vi inte klarad av att komma så långt vi kom (vi stådd i alla fall ivägen om inget annat )

Linken min co har ni ju läst om att han gör lumpen så jag få se var jag befinner mig nästa runda.

Hoppas vi ses igen och tack alla ni som var med mig denna runda för det känns inte lika tugn att förlora för vi kämpade in i det sista.

Eran Steffi

Wink Gillar dig !

Bara så du vet.

Denna runda var inge kul, om man bortser från dansen innan mitt dryga månads uppehåll.

Tidigare allys har varit roligare och givit mer...

Men jag är trogen min ally in i döden. Men är inte beredd att göra vad som helst för den.

Tycker att det finns regler för svek och knivhugg.

Hade hoppats att du skulle vinna då jag tycker att du varit värd den segern, om inte annat för lång och trogen tjänst.

puss puss ha en trevlig sensommar.

Hjärta läppstift puss hjärta
    1:a sez budda
    2:a sez budda + vbs
    3:e sez durga + vbs
    4:e sez 1/3 The hunter med vbs + 1/3 WO
    5:e sez 1/3 Järngänget med vbs +(1/3) WO blev 1/4 fick en till som co, mr R
    6:e sez back to basic = budda meronvinge's favvis
    7:e sez inte mitt konto bara santas little helper ...men det är kul Angus MacGyver

Standard

Hmmmm Hej jackie hoppas ni har haft en trevlig runda. Men en sak som jag inte förstår är hur man kan "förlora " vänner pga ett spel. Vänner är ju för livet eller? Oavsätt vad mina vänner gör mig när det gäller spel så är dom fortfarande mina vänner efter spelets slut. det är ju inte alltid vänner tänker och gör som man själv vill i ett spel. En bra vän lyfter på hatten och gratulerar även om det gör ont just för tillfället.

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Segimer Visa inlägg
    Hmmmm Hej jackie hoppas ni har haft en trevlig runda. Men en sak som jag inte förstår är hur man kan "förlora " vänner pga ett spel. Vänner är ju för livet eller? Oavsätt vad mina vänner gör mig när det gäller spel så är dom fortfarande mina vänner efter spelets slut. det är ju inte alltid vänner tänker och gör som man själv vill i ett spel. En bra vän lyfter på hatten och gratulerar även om det gör ont just för tillfället.

Vänner ja det är man för livet, men ibland kan även spelet visa vem man är. Dock hyser jag inte agg eller något mot vissa utan bara en enorm besvikelse att dom har lyckats att såra människor jag bryr mig mycket om.

Ha en skön sommar

//Jackie

Citat Ursprungligen postat av #budda# Visa inlägg
    Bara så du vet.

Denna runda var inge kul, om man bortser från dansen innan mitt dryga månads uppehåll.

Tidigare allys har varit roligare och givit mer...

Men jag är trogen min ally in i döden. Men är inte beredd att göra vad som helst för den.

Tycker att det finns regler för svek och knivhugg.

Hade hoppats att du skulle vinna då jag tycker att du varit värd den segern, om inte annat för lång och trogen tjänst.

puss puss ha en trevlig sensommar.

Hjärta läppstift puss hjärta
    Tack vännen

Kan säga att du är hedersvärd i allt du gör och aldrig har du svikit mig eller din egen gräns. Respekterar dig mycket som spelare och vän.

Stor kram och puss på dig med Med många goa soliga dagar !!

//Jackie
    Senast redigerad av Octavianus den 09-08-07 klockan 20:06

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard Ett tack tillbaka

Jag vill å MUSKETÖRS vägnar tacka tillbaka för det givande samarbete vi haft med Z-unionen (TWO, FM, GRIS, SWAT) i denna omgångs slutspel.
    Det är alltid lika roligt att lära känna nya härliga människor som kan köra med öppna kort och ärlighet, trots att man inte alltid tycker lika. Med er gör jag om detta när som helst!!
    Och då ända till vinst...

Jag vill också ge vår general Octavianus en extra applåd för det tålamod han haft med oss som inte har samma erfarenhet och kunskap som han själv. Du är en klippa!! Och en mycket trevlig sådan!

Med hopp om att ni alla får chans att njuta av den resterande sommaren önskar jag er lycka till!
    Hoppas också att vi möts igen...

En för alla - alla för en!

kram!!
    Lady Marion
    Musketör

Talking tjhoo

conzec tackar jackie för ett fin runda!

Member
    Reg.datum
    May 2009

Standard Tack Jackie och TWO //FM

Tack för en fin runda tillsammans, i med och motgång. Vårt konto lyckades iaf skapa något lite respekt bland med- och motspelarna. Vi tackar även de vi kriget mot, i stort sett alla har varit justa mot oss och sett spelet med glimten i ögat! Och just det, det är bara ett spel.....
    Slusken och Coney

CONEY FROM THE LAND OF HOGS

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Den som känner sig träffad får väl ta åt sig, kan inte se att jag har nämnt ngn vid namn, och ja det är ett öppet forum sist jag kollade, men tycker att det finns ganska många andra trådar att tjata i än just min tack tråd till folk jag har delat mycket med denna rundan.
    Människor jag är stolta över och glada över att ha mött. Mikael är en av dom och må vi mötas igen vännen. Glädjen du sprider är rolig och underhållande och du gav oss en härlig fajt.

En union är det jag upplevde ihop med MUSKETÖR, FM, GRIS och många fler. Där stod vi sida vid sida i bra dagar och dåliga dagar.

Detta kan ingen ta ifrån oss en union utan bråk och med alla sorter av människor som sa vad vi tyckte utan bråk eller misstankar.

S-soc glömmer jag inte för vi hade många härliga stunder på gott och ont :rolleyes: men inget jag ångrar idag. Vi får fajtas en annan runda goa

Tack Chimera för ditt evinnerliga stöd och vänskap.

Var det ngt jag glömde? Ja då finns det säkert ngn som på minner mig som alltid.

Kram Jackie

Sidan 1 av 3 123 sistasista

Regler för att posta