Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 21 till 29 av 29

Ämne: Tack Från Jackie

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Lonelywolf detsamma gäller dig
    Vänligen
    Octavianus

Talking

Citat Ursprungligen postat av maxie Visa inlägg
    Den som känner sig träffad får väl ta åt sig, kan inte se att jag har nämnt ngn vid namn, och ja det är ett öppet forum sist jag kollade, men tycker att det finns ganska många andra trådar att tjata i än just min tack tråd till folk jag har delat mycket med denna rundan.
    Människor jag är stolta över och glada över att ha mött. Mikael är en av dom och må vi mötas igen vännen. Glädjen du sprider är rolig och underhållande och du gav oss en härlig fajt.

En union är det jag upplevde ihop med MUSKETÖR, FM, GRIS och många fler. Där stod vi sida vid sida i bra dagar och dåliga dagar.

Detta kan ingen ta ifrån oss en union utan bråk och med alla sorter av människor som sa vad vi tyckte utan bråk eller misstankar.

S-soc glömmer jag inte för vi hade många härliga stunder på gott och ont :rolleyes: men inget jag ångrar idag. Vi får fajtas en annan runda goa

Tack Chimera för ditt evinnerliga stöd och vänskap.

Var det ngt jag glömde? Ja då finns det säkert ngn som på minner mig som alltid.

Kram Jackie
    Tack Jackie

Member wittmanns avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard tack

tack för en givande runda jackie,LW och ni 2a i TWO.

som det ser ut nu, så lägger jag ner mitt spelande då det e svårt att hitta pålitliga CO-spelare,
    men fan vet. kanske blir en till
    Senast redigerad av wittmann den 09-08-07 klockan 22:27

Junior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Och som vanligt så tackar jag mig själv för denna runda eftersom ingen annan gör det.

Jag har gjort ett strålande jobb och ger mig själv enormt med beröm för att jag slitit hårt och talat om för andra hur ja vill ha det.

Tack Tack Tack och åter TACK!

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Smile TheSheDevils Tack

Ja då va ännu en runda slut o dags för att säga tack till dom man har spelat ihop med.

Så mina tack kommer här;

Jackie & LW; Ska ha ett stort tack för sin goda ledarskap & för att man fick vara med det härliga gäng som hela TWO alliansen va.
    Utan er så finns det inget TWO.
    (ni kommer vara saknade nästa runda,tur att skype finns )

Pestcontrol; Du ska ha tack för att du ville vara med mig i ledningen nu på slutet. Sen även för många goda stunder både på skype & IRL.

TharaThas; Du är o kommer alltid förbli min mysis. Utan dig så är travian inte travian.

misy; Du kommer oxå alltid förbli min trogna krigare,vad hade man gjort utan dig?

Sen ett stort tack till alla våra allierade oxå.

Det här har varit en av mina bästa rundor iaf.
    Underbar sammanhållning, kul & trevliga stunder som vi hade ihop.
    Hoppas att vi kan få det lika trevligt i nästa.

Om jag nu har glömt nån,så påminn mig.
    Är lite halvsnurrig nu så här i efterhand, detta va ju första natten på länge som man fick sova.

Kram TheSheDevil

♥IFK GBG ♥

Har spelat (nästan) alla sez rundor,med olika nick.

En länk till ett svensk-finskt lexikon.. http://lexin.nada.kth.se/sve-fin.html
    För er som behöver hjälp med detta språk

♥Änglarna SM-Guld 2007♥

Senior Member caveman77s avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Octavianus Visa inlägg
    Efter önskemål är tråd rensad från offtopic, personangrepp och dubbelposter är sammanfogade.

§6f Off-topic

Tråden skall behandla det den skapades för, i vissa fall kan diskussioner lätt hamna på sidospår. För att undvika detta kan inlägget bli editerat av en moderator. Om så önskas kan istället en ny diskussionstråd skapas och du som användare kan referera inblandade till denna tråd.

Några straff eller varningar kommer inte delas ut dock.
    Lycka till i framtiden Jackie

Men sen till Octa

Efter vems önskemål?

Höll dig högt i rank tidigare Octa men när du censurerar allt negativt om din "sida" så stinker det.
    Alla vet att du var på Jackies sida och att försöka dölja detta faktum är rent ut sagt löjeväckande.
    Varna mig o banna mig...skiter i vilket...nästan. Tänker ta striden med dig i så fall.
    Som moderator ska du vara OPARTISK, något du inte visat i denna tråd.

//cave

Sez 2 : Caveman77 / ExMupparna / DGDF
    Sez 3 : CCR / DGDF
    Sez 4 : CavGoo / DGDF
    Sez 5 : CavGoo / DGDF
    Sez 6 : Beerpimplers / DGDF
    Sez 7 : BeluusFlos / Ceres /DGDFR http://travian-reports.net/se/raport.php?id=190607d4373
    Sez 8 : A-Laget /DGDF
    Sez 9 : Midgård / Rådgivare/DGDF
    Sez 10: Bröderna Djup / DGDF
    Sez 11: GoldenOldies / YG

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av caveman77 Visa inlägg

Men sen till Octa

Efter vems önskemål?

Höll dig högt i rank tidigare Octa men när du censurerar allt negativt om din "sida" så stinker det.
    Alla vet att du var på Jackies sida och att försöka dölja detta faktum är rent ut sagt löjeväckande.
    Varna mig o banna mig...skiter i vilket...nästan. Tänker ta striden med dig i så fall.

//cave
    Kan bara skriva under på det! Väl talat Cave!

Oseriost
    Guest

Standard

MIN POLARE FICK ETT OFF TOPIC-INLÄGG BORTTAGET FRÅN FORUMET MED HÄNVISNING TILL EN PARAGRAF I ANVÄNDARAVTALET!!!!
    Andra tråden på rad jag läser där du hoppar på personalen för att de gör sitt jobb..
    Måste säga att jag verkligen gillar din stil. Genomtänkt och bra <3

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Men sen till Octa

Efter vems önskemål?

//cave
    Det var 35 inlägg jag raderade, det var negativt från och mot fler än 1 håll. De togs bort för de var offtopic, och för att de anmäldes via rapporteringsfunktionen från fler än 1 person och att nämna dem vid namn vore tjänstefel.
    Ni pratar om att jag är partisk när jag raderar inlägg som inte har med topicen att göra vilka kom från fler än 5 personer o från 3 olika sidor om vi ska nämna dem i sådana termer, även om jag ser alla som forumsmedlemmar snarare än unionsmedlemmar i mitt arbete här. Min motfråga då, vem är det egentligen som är partisk?

Detta är det absolut sista jag skriver i tråden, har ni ytterligare synpunkter om min partiskhet ber jag er numer skriva till Forumsadministratören Conundrum via PM.

Mvh
    Octavianus

Ps. låser nu tråden, och hänvisar bestämt till PM funktionerna!
    Senast redigerad av Octavianus den 09-08-09 klockan 02:24
    Vänligen
    Octavianus

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Regler för att posta