Sidan 1 av 6 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 60

Ämne: Inlägg i TGS forum

Banned
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard Inlägg i TGS forum

Tuba/Nighthawk
    by Neo on Tue 04 Aug 2009, 16:38

Tackar till att börja med Shenlong för tillfället att få skriva ett inlägg hos TGS. Antar att det var lite av en överraskning att en Tubaoff tajmades med era offar och läser man allmänna forumet så får man en ganska rörig uppfattning om varför.

Att Tuba varit missnöjda med VBU Unionen är ju säkert ingen hemlighet Enligt oss var det en Union som inte fungerade alls. Nåja slutet på EG närmar sig och VBU anser sig ju vara självklara vinnare såklart eftersom inte TGS har off nog att sänka VBU:s VU, men Tuba har ganska bra koll på byggtider o annat för alla VU och köpte inte bristen på off eftersom vad vi hittils sett av TGS då var det väl organiserat med en mkt stabil ledning. Efter lite sonderingar kom vi fram till att TGS nog har off att sänka VU:na, med andra ord så vinner inte VBU. I Tuba hade det dessutom diskuterats om VBU verkligen var värda vinnare med tanke på allt som haltat. För att vinna ett EG så krävs det framförallt organisation och samarbete över alliansgränserna, lite trupper skadar inte heller men ingen kan vinna EG ensam

Jaha så är alltså läget , vad gör man ? Ja vi hade 2 val

1. Skicka Nighthawks off i VBU:s namn på tex nattlegend
    2. Skicka offen på VBU för att markera var Tuba ansåg att den värdiga vinnaren fanns.

Oavsett VAR vi skickade offen så skulle inte VBU vinna, det var vi klara på. Tuba och framför allt Nighhawk fick tycka till om saken och vi enades om att det faktiskt vore roligare att bomba på VBU och Cygnus som dessutom legat i luven med Nighthawk hela rundan. På så sätt visade vi oxå vad vi tyckte om vissa saker.

Vi har som alla ser inte begört att få joina TGS och utropa oss själva som vinnare, vi har TGSattacker inkommande på ecce VU som lär sänka mags gissar vi Tuba gratulerar TGS till vinsten och till en väl genomförd runda, vi är nöjda med vår insats på servern ( om inte annat så har ju alla haft ett eget hatobjekt att skylla allt på )

Neo - den totalt omoraliska manipulatorn

Private message

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Question

Neo,

du har inte alla hästar hemma i hagen.

Banned
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av OrchideSwe Visa inlägg
    Neo,

du har inte alla hästar hemma i hagen.
    Ne kan vara så men jag nöjer mig med att ha alla indianer i kanoten och dom paddlar oxå

Over and Out från er egen supermanipulatör!!!!!!!!

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Pajas...

Antar att TS är singel och ensam i det verkliga livet.
    Senast redigerad av Why? den 09-08-04 klockan 18:11

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Måste svara här .... har försökt hålla mig från alla diskutioner där du varit inblandad

VBU samarbetar har inte fungerat för att du spelat ut alla .. (allianser och spelare mot varandra)
    du har varit otrevlig mot alla som inte har haft samma åsikt och använt ett språk som inte passar sig i något sammanhang .. abolut inte i ett spel. Alla som varit inblandade vet vad jag pratar om ... tror tyvärr inte du gör det då du tycks leva i din egna värld.
    Det är bara dig alla har haft samarbets problem med . Det är möjligt att du kan mycke om travian.. men jag glömmer aldrig att ditt konto var det enda vi gick ut med order om att det inte fick deffas av oss utan sitterplats då du verka ha noll koll.

Jag har inget i mot Tuba. Dom få jag har pratat med där har verkat reko... och jag är övertygad om att de dom utfört har manipulerats fram av dig ... finns inget du kan säga för att ändra min uppfattning där .
    Du har vetat länge att jag inte haft något förtroende för dig, och du har visat och bevisat gång på gång hur rätt jag haft

Ett litet tips .... var trevlig mot andra så är dom trevliga mot dig .. och kan du motivera det så kan du få en allians att göra som du säger och få deras respekt och ändå få alla att trivas trots att besluten kanske inte var det dom önskade.

Det är Nima ett levande exempel på
    Senast redigerad av ayla den 09-08-04 klockan 18:30

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

GOS ledning är underbar och de som ej blivit ledda av dem har missat nåt tyvärr. De borde hyllas med en pokal i bokhyllan, hehe.
    Senast redigerad av Why? den 09-08-04 klockan 18:30

Senior Member Zorlixs avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Thumbs down

Citat Ursprungligen postat av Why? Visa inlägg
    GOS ledning är underbar och de som ej blivit ledda av dem har missat nåt tyvärr. De borde hyllas med en pokal i bokhyllan, hehe.
    Du kan fråga vem som hellst i GOS om dem är nöjda med ledningen i GOS, du kommer alltid få samma svar, det lovar jag dig...
    Travian
    se7. | Luring - GameOverSuckers - slutrank 9
    se3. | Icefrog - AwesomeS
    comx| Birds
    sez10| Centrinoz - TP-AAA

Klicka på länkarna så får du se en liten film från kontot eller så kan du regga dig via en av länkarna...

Banned
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av ayla Visa inlägg
    Måste svara här .... har försökt hålla mig från alla diskutioner där du varit inblandad

VBU samarbetar har inte fungerat för att du spelat ut alla .. (allianser och spelare mot varandra)
    du har varit otrevlig mot alla som inte har haft samma åsikt och använt ett språk som inte passar sig i något sammanhang .. abolut inte i ett spel. Alla som varit inblandade vet vad jag pratar om ... tror tyvärr inte du gör det då du tycks leva i din egna värld.
    Det är bara dig alla har haft samarbets problem med . Det är möjligt att du kan mycke om travian.. men jag glömmer aldrig att ditt konto var det enda vi gick ut med order om att det inte fick deffas av oss utan sitterplats då du verka ha noll koll.

Jag har inget i mot Tuba. Dom få jag har pratat med där har verkat reko... och jag är övertygad om att de dom utfört har manipulerats fram av dig ... finns inget du kan säga för att ändra min uppfattning där .
    Du har vetat länge att jag inte haft något förtroende för dig, och du har visat och bevisat gång på gång hur rätt jag haft

Ett litet tips .... var trevlig mot andra så är dom trevliga mot dig .. och kan du motivera det så kan du få en allians att göra som du säger och få deras respekt och ändå få alla att trivas trots att besluten kanske inte var det dom önskade.

Det är Nima ett levande exempel på
    Ska göra ett sista inlägg som kommer att bestå av en fråga. Den *första* EG-gruppen funkade bra så länge Tuba tog täten och lvlade VU för att dra på sig trupp,eller hur? Konfronationerna började när gruppen beslöt att sköld nr 2 skulle börja lvla men sen alla ledare ägnade sig åt att sitta i EG-chatten och gnälla på att det inte skedde och fråga varann om när det skulle hända, Ingen tog på sig ansvaret att *styra upp* spelaren ifråga, inte ens ledarna för berörd allians. Vad händer då tro ? Jo jag tar på mig att *styra upp*det och få skit för det, jag är inte konflikträdd. Då är min fråga :

Var fanns ni fantastiska och trevliga ledare i det läget? Hade det kunnat se annorlunda ut idag om nån fler varit beredd att ta lite skit? Och om nu mitt beteende var så uselt, varför erbjuder man sig inte att ta över o fixa saken ?
    Senast redigerad av Maj-Britt den 09-08-04 klockan 18:46

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Zorlix Visa inlägg
    Du kan fråga vem som hellst i GOS om dem är nöjda med ledningen i GOS, du kommer alltid få samma svar, det lovar jag dig...
    Jag vet att de är underbara.

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Maj-Britt Visa inlägg
    Ska göra ett sista inlägg som kommer att bestå av en fråga. Den *första* EG-gruppen funkade bra så länge Tuba tog täten och lvlade VU för att dra på sig trupp,eller hur? Konfronationerna började när gruppen beslöt att sköld nr 2 skulle börja lvla men sen alla ledare ägnade sig åt att sitta i EG-chatten och gnälla på att det inte skedde och fråga varann om när det skulle hända, Ingen tog på sig ansvaret att *styra upp* spelaren ifråga, inte ens ledarna för berörd allians. Vad händer då tro ? Jo jag tar på mig att *styra upp*det och få skit för det, jag är inte konflikträdd. Då är min fråga :

Var fanns ni fantastiska och trevliga ledare i det läget? Hade det kunnat se annorlunda ut idag om nån fler varit beredd att ta lite skit? Och om nu mitt beteende var så uselt, varför erbjuder man sig inte att ta över o fixa saken ?
    Och du vill mena på att t ex jag inte erbjöd mig flertalet gånger att gå in och ta över? Vill minnas att jag till och med sa åt dig, BAD DIG, att inte ta fler diskussioner med spelare för att vi skulle kunna rädda de situationer som uppstått. Det handlar inte enbart om att kunna ta skit Neo, om man behandlar folk på ett vettigt sätt så kastar dom inte skit tillbaka. Tro fan att de går till angrepp när de bara får pisk. Och det går att få sin vilja igenom även med en vänlig hand. Dessutom får man nöjda spelare som trivs trots att ledarnas beslut kanske inte var något de backade från start. Kan bara ta allieringen med TUBA som ett exempel. Flertalet av GOS spelarna fick oerhört mycket stryk av er innan, tänk då reaktionen när vi kom med besked om alliering.

Jag personligen har alltid kunnat diskutera och prata med dig och jag vill inte påskina att jag är världsbäst. Detta är min första spelomgång och jag kan inte allt. Du är jätteduktig taktiskt, säger ingenting om det. Men det som resulterade i samarbetsraset var inte taktiken och det vet vi allihop.

.End.

Sidan 1 av 6 123 ... sistasista

Regler för att posta