Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 22

Ämne: Fallout 3 och Far Cry 2

Senior Member Lord Beijers avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Köp Fallout för i helsicke, vem vill inte blåsa skallen av Zombies med Licolns gamla bössa?

Senior Member ZoZs avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Båda spelen verkar bra och jag har precis fått pengar från mitt sommarjobb så jag ska köpa båda^^

Senior Member Maggots avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

Har bara Far Cry 2 och jag har inte testat Fall Out 3.
    Men om du gillar lång tråkiga spel ska du köpa Far Cry 2..
    Man får ett uppdrag på ena sidan banan och måste köra så j*vla långt för att komma dit
    Jag gillar mer brutal action
    Yeah im back.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Maggot Visa inlägg
    Har bara Far Cry 2 och jag har inte testat Fall Out 3.
    Men om du gillar lång tråkiga spel ska du köpa Far Cry 2..
    Man får ett uppdrag på ena sidan banan och måste köra så j*vla långt för att komma dit
    Jag gillar mer brutal action
    Då ska du köpa Fallout 3 med Operation Anchorage.
    På typ 1,5h så sköt jag lite över 100 pers. I det tilläggspaketet så kryllar det av fientliga kineser och det finns ammo i mängder

Junior Member Nexuss avatar
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

Har haft FC2, rikigt bra spel.
    Sori om ni int fattar ibland vad jag skriver[sidu de e dialekt]

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av LostHero Visa inlägg
    FarCry 2 har bättre story, den har multiplayer, bättre detaljer är och ett bra spel
    Far cry 2 har en story? har jag inte märkt av, det enda man gör i det spelet är att kuta runt om spränga saker, jag skulle kunna tjata om spelet i timmar men för att göra det kort:
    Spelet är kul den första timmen sen märker man att man gör samma saker om och om igen hela spelet är kanske 3 olika uppdrag
    1: spränga en bil
    2:döda en gubbe
    3:hämta några papper
    dessa moment repeteras om och om igen. visst är miljöerna coola, men när resten av spelet är så fruktansvärt dåligt så är det inte värt det. KÖP INTE DETTA SPEL OAVSETT VAD NÅGON ANNAN SÄGER!!!

Fallout 3 är så mycket bättre även fast det är en helt annan genre, atmosfären i spelet är så fantastisk den dära 50 tals/framtids miljöerna är underbara, jag kan ägna timmar åt att bara gå omkring i ödelandet och utforska och döda raiders och liknande. Fallout 3 är ett så mycket bättre spel på alla sätt KÖP DET!

Senior Member Maggots avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av gnesta Visa inlägg
    Far cry 2 har en story? har jag inte märkt av, det enda man gör i det spelet är att kuta runt om spränga saker, jag skulle kunna tjata om spelet i timmar men för att göra det kort:
    Spelet är kul den första timmen sen märker man att man gör samma saker om och om igen hela spelet är kanske 3 olika uppdrag
    dessa moment repeteras om och om igen. visst är miljöerna coola, men när resten av spelet är så fruktansvärt dåligt så är det inte värt det. KÖP INTE DETTA SPEL OAVSETT VAD NÅGON ANNAN SÄGER!!!
    Kunde inte sakt det bättre
    (Är lite sen för jag kom just hem från semestern)
    Yeah im back.

Member Abus avatar
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av gnesta Visa inlägg

Fallout 3 är så mycket bättre även fast det är en helt annan genre, atmosfären i spelet är så fantastisk den dära 50 tals/framtids miljöerna är underbara, jag kan ägna timmar åt att bara gå omkring i ödelandet och utforska och döda raiders och liknande. Fallout 3 är ett så mycket bättre spel på alla sätt KÖP DET!
    Har själv spelet, klarat ut spelet sedan dess har jag inte spelat.
    Men en posetiv sak! Multiplayer är grymt kul

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Abu Visa inlägg
    Har själv spelet, klarat ut spelet sedan dess har jag inte spelat.
    Men en posetiv sak! Multiplayer är grymt kul
    meh multiplayern är rätt så kul, visst är map creatorn kul och enkel att använda men jag tröttnade efter ett tag på multiplayern. Men jag beundrar dig för att du har klarat ut spelet

Banned
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Har bara kört lite i början på Farcry 3, men har varvat Fallout två gånger!
    Otroligt roligt spel, men det tog slut lite för snabbt enligt mig!

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista

Regler för att posta