Sidan 1 av 3 123 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 26

Ämne: Spioner...

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard Spioner...

Ska vi inte få veta vilka alla spioner var nu då? Nu när servern är över kan väl alla hemligheter komma fram Vem dolde sig bakom namn som sydväst och tittut? Vilka allianser hade spioner planterade hos vilka och vilka spelare körde på "fel sida"?
    Spelarnick:
    Första S3 - första halvan Igraine, senare halvan Ciccio (coplayer)
    Andra S3 - Ciccio (coplayer)
    Tredje S3 - cheerleading the Narwhals, 'cos we're AWESOME

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Jag var anklagad spion sägs det, jag fick aldrig veta vem det var som anklagade mig, men jag har fått reda på det ett stort antal gånger att jag var anglagd, inte kul alls

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Ekologisk Fil, Vi i E.V. misstänkte att du hade insyn hos oss....

I övrigt hade vi mer eller mindre insyn i norrland och lappi under hela servern.
    Även hos MBF hade jag länge tillgång till MM och forum.

spionerna får själva träda fram om dom känner för det, kommer inte att avslöja några namn själv.

Sydväst
    Guest

Standard

Sydväst har haft insyn i ALLA allianser mellan 1-35

Sydväst har spelat på så många olika konton att Sydväst inte kan förknippas med just 1 konto.

Sydväst kan avslöja att hon spelade på ca 10 olika 60 konton

Tack för en trevlig spion server och Sydväst önskar er alla en trevlig sommar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sydväst Visa inlägg

Sydväst har spelat på så många olika konton att Sydväst inte kan förknippas med just 1 konto.

Sydväst kan avslöja att hon spelade på ca 10 olika 60 konton

Tack för en trevlig spion server och Sydväst önskar er alla en trevlig sommar.
    ..och där dog den här tråden. Ärligt talat, vad är det för strunt du skriver. Rent skitsnack. Alla allianser mellan 1-35? Jo tjena... ett tag fanns det 10 st enmans allianser på topp 35. Du hade förstås insyn på alla dessa konton? Alla allianser med VU-byggare + konton med byggplaner hade du givetvis också insyn i?
    Ovanstående gör ju att din trovärdighet i allt annat du skriver är väldigt låg. 10 konton i 60 är ju också bara skitsnack. Snarare var din post ett försök att framstå som "häftig" då du uppenbarligen vill synas. Tyvärr fungerar det inte.
    Vore väldigt lätt för dig att lista alla konton du spelat på, inkulsive 10 st 60-konton. Men det vet både du och jag att du aldrig kommer göra.

On topic.
    Jag vet att KomPakt hade en sitter i 60 och NK. Hörde även att Sluggo varit aktiv och haft insyn i NB, MBF, KomPakt och Norrland.

NB försökte få in Geico som spion i 60. Rorin och Wessle har haft insyn i MBF.
    Senast redigerad av Qwerty8 den 09-06-22 klockan 19:57

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sydväst Visa inlägg
    Nä, i GD hade varken du eller någon annan insyn. Någonsin.
    Jag är unik, precis som alla andra!

Grävde efter guld på S3
    Sinatra-tuffing på S1

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Efter att ha pratat med spionen å fått dennes tillstånd så kan jag talar om att kontot joline spionerade åt E.V. i norrland.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

jag var sitter + forumaccess i MBF/-F under 60-tiden. konton som kände sig dåligt behandlade erbjöd oss sina tjänster, dessvärre var jag inte tillräckligt engagerad i det hela och kontot kickades samt forumanvändaren inaktiverades.
    s3 - post-60 (störst, bäst, vackrast och framför allt ödmjukast)
    s2 - vinnare av största lerhög med -Ros- sedermera -FP-

Senior Member
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Om jag inte minns fel så när jag skulle regga mig på FLA forumet så fanns det redan en paranoid där. Visst stämmer det Marble eller drömmer jag?!

Om jag nu inte drömmer så var det väll säkert sluggo som var avundsjuk på paranoid och ville bli en paranoid.

Edit: För övrigt är min åsikt att spioneriet förstör spelet!
    Senast redigerad av Paranoid_ den 09-06-22 klockan 23:53 Anledning: Lämnar åsikt angående spioneri

Sydväst
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Qwerty8 Visa inlägg
    ..och där dog den här tråden. Ärligt talat, vad är det för strunt du skriver. Rent skitsnack. Alla allianser mellan 1-35? Jo tjena... ett tag fanns det 10 st enmans allianser på topp 35. Du hade förstås insyn på alla dessa konton? Alla allianser med VU-byggare + konton med byggplaner hade du givetvis också insyn i?
    Ovanstående gör ju att din trovärdighet i allt annat du skriver är väldigt låg. 10 konton i 60 är ju också bara skitsnack. Snarare var din post ett försök att framstå som "häftig" då du uppenbarligen vill synas. Tyvärr fungerar det inte.
    Vore väldigt lätt för dig att lista alla konton du spelat på, inkulsive 10 st 60-konton. Men det vet både du och jag att du aldrig kommer göra.

On topic.
    Jag vet att KomPakt hade en sitter i 60 och NK. Hörde även att Sluggo varit aktiv och haft insyn i NB, MBF, KomPakt och Norrland.

NB försökte få in Geico som spion i 60. Rorin och Wessle har haft insyn i MBF.
    Sydväst ber att få ändra lite. Sydväst har haft tillgång till ALLA allianser som har varit något på server 3.

Sydväst har även haft tillgång till flera andra allianser.

Sydväst måste även ändra lite ang 60..... Antalet konton måste nog vara runt 15

Sydväst anser även att vinnaren av server 3 måste vara den sämsta någonsin....

Sydväst anser att den bästa alliansen på server 3 var alliansen 60.

Sydväst tackar för sig på server 3 och önskar alla en trevlig sommar

Sidan 1 av 3 123 sistasista

Regler för att posta