Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 21 till 25 av 25

Ämne: Allianser Se5.

Senior Member Snel.Katts avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sverre Travian Visa inlägg
    Intressant! Visst vann vi, dvs Musketör med allierade, på speedserver nr 5, men att kalla det en diplomatseger är för mig obegripligt. Förklara gärna!

Sverre
    Musketör
    Om jag inte har fel så ''Gick'' ni hela rundan med otroligt många IAP:s/Allierade och sparade trupps till EG och där smällde det, inte så hög klass på vissa av era medlemmar heller.

EDIT: Varför slutade du på Se5?

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard Musketör på speed 5

Citat Ursprungligen postat av Snel.Katt Visa inlägg
    Om jag inte har fel så ''Gick'' ni hela rundan med otroligt många IAP:s/Allierade och sparade trupps till EG och där smällde det, inte så hög klass på vissa av era medlemmar heller.

EDIT: Varför slutade du på Se5?

Hej!
    En utförlig beskrivning av vårt spel på speed 5 finns på http://forum.travian.se/showthread.php?t=33328
    Kort kan man säga att vi hade en union, kallad 100, med 6-8 små och stora allianser. När det samarbetet gick i stöpet fann vi ett par andra allianser kring OS, Old School, att samarbeta med. Så segerna vanns av Musketör/Musketös och OS med någon/några sidoallianser.

Vad man kan säga om medlemmarna är att de hade förmåga att erövra en VU-by och en byggnadsplan och att försvara dem och bygga upp VU:t till nivå 100 före alla andra. Alla var oerhört lojala och ställde upp på ett utomordentligt gott sätt. Men du menar kanske något annat med "klass"?

Jag har slutat spela Travian helt på grund av tidsbrist, måste prioritera min familj. Det är lite tråkigt för jag har gillat Travian väldigt mycket.

Mvh
    Sverre
    Musketör
    EN FÖR ALLA, ALLA FÖR EN!

Aktiv på Travian sedan hösten 2007

Member
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

I början vet jag att det fanns lite tysta småsamarbeten och sånt men nu vet jag iallafall inga:S

Banned
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard Lite trist

Citat Ursprungligen postat av Karl Visa inlägg
    Jag har hört att alla är allierade med alla och att det inte kommer krigas eller plundras alls den här rundan =)
    Tycker det verka lite väl bra mella "de stora grabbarna" undra ibland om de plundra varandra för att få fina medaljer :rolleyes:

Senior Member n000b4s avatar
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Jaha då var det en allians som IGEN bytte namn, hur månte gången blev detta inte? :rolleyes:

Jaja, lycka till med nya namnet, nerds!
    - s5 valhall (slut)
    - s1 Hedone Ö - Tinitus (vinst)
    - s5 Norrland - Hiv (vinst)
    - s1 MG - Co på Zamzonite

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Regler för att posta