Sidan 1 av 4 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 31

Ämne: Tack tråden

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Tack tråden

Ville bara passa på att tacka folket i Alliansen för en trevlig runda.
    Sen vill jag tacka fd.60 som har valt en linje och hållit sig till den genom spelets gång. Hatten av till er!
    Tycker det är överdrivet mkt skit som kastas på dom, det är bara ett gäng duktiga spelare med kanske lite förstora egon eller var det sarkasm...?

Tack för en (delvis) trevlig runda.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Tusen tack till alla med och motspelare för min roligaste runda hittills.
    Har spelat både med och mot fantastiskt duktiga spelare som dessutom allt som oftast aldrig haft långt till skratt och skämt.

Tycker väl att vissa tar det lite väl seriöst men var och en spelar ju efter sitt eget tycke

Önskar nu en härlig sommar till alla!
    s3 Buckcherry

Junior Member Manchestarens avatar
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard

Jag vill också tacka för en rolig runda.
    Jag vill tacka alla kära vänner, ingen nämnd ingen glömd, haft många roliga diskussioner om allt mellan himmel och vete. Sen vill jag även tacka alla som vi krigat mot, främst 60. Man får alltid en Adrenalinkick av inkommande
    Detta blir nog det sista ni får se av mig på s3, ha en trevlig sommar

//Manchestaren
    The red devils!

Standard

Kan väll också skriva in hit lite. Stort tack till H&M spelarna ni var roliga och trevliga med-spelare ^^
    Även ett stort tack till 60 som bjöd på mycket spänning med både inkommande och utgående anfall, OP får samma tack de fortsatte göra servern spännande när 60 slutade
    Till sist ett tack till mbf som lät mig avsluta servern hos dem, mycket bra stämning i det gängen och de har till stor del gjort servern roligare för mig..

/Enbuske

Junior Member
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Skulle vilja tacka alla medspelare och motspelare för en fantastisk första runda.

Var min första hela runda på travian, det var värt allt.

Skulle vilja lyfta fram NB-H&M alliansen samt Norrland/lappi ni var det bästa som hänt mig i travian världen.
    Senast redigerad av jimpek den 09-06-07 klockan 21:54

Senior Member Ragatan the one and onlys avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Varhelst jag lägger min hatt (har ingen hatt) på Närkeslätten

Thumbs up

Hänger med på ett hörn, jag vill också tacka hela server 3 gänget, ingen nämnd och ingen glömd. Jag var väldigt ledsen och trampad på tårna från tvåan, som var min första server, där jag var väldigt lättlurad. Så jag hade väl helst lagt ner det hela om inte Dr Maboose, som fanns under annat namn på tvåan och även där höll mig flytande, hade tagit mig under sina vingars skugga. Och här har jag lärt mig, att det "bara är ett spel" och inte ett världskrig.

Sen var vi ju ett helt otroligt E.V.I.I.L.S-kt gäng som blev ihopklistrade, där alla hjälpte alla. Mkt bus och skoj, samt stöttning både vete och def-mässigt oavsett allianstillhörighet. Ledningen i E.V.I.I.L.S lyssnade även på gräsrötterna och såg till att alla alliansmedlemmar fick blomma ut.

Trots att jag är urkass på strategispel - Schack matt på fyra drag, eller nåt - så känner jag att jag mkt väl skulle kunna hänga på en runda framemot hösten. Då kan jag behöva ha något att lägga händerna på, då jag kommer lägga mig under kniven för en höftledsoperation och kommer få husarrest en längre tid förmodligen...

Så jaa.. Råa Ragator är segare än stekt svan! även om jag tidigare alltid hetat Älvan och annat mjukt, fluffigt när jag varit anonym på nätet. Numera så är IngelaH inte särskilt hemlig på nätet, då hon i 92 procent av fallen är den som dyker fram först när man googlar...

Kram på er allihop, Norrlänningar, lappar, E.V.I.I.L.S-ar och allt vad vi nu heter och så en extra liten kram till mina "farmkompisar, "Plantan" och "Djurtänjaren"

Vem vet vems forum jag kommer att trakassera nästa gång! Jag vet exakt hur man använder ett tangentbord, på bästa sätt i alla fall... Var glada att ni inte sitter i samma rum som mig. Då hade ni haft "hängöron" för länge sen och ont i smilgroparna...
    Senast redigerad av Ragatan the one and only den 09-06-07 klockan 22:43

Senior Member Superbjörns avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Vill tacka hela Norrland/Lappi för en underbar runda och också till alla som ingick i den lilla startalliansen Firman som fick min runda att starta kanon! Specielt vill jag tacka Solis som har varit en mentor för mig under min tidiga tid här på servern och verkligen lärde mig hur man spelade travian. Tack!

Sedan vill jag också belysa 60 och nu mera ex 60 och säga förlåt för alla spydiga kommentarer som falligt från mitt håll. Inget av det var personligt utan mer en del av ett spel mot er som allians. Utan 60 hade denna server blivigt tråkig, väldigt tråkig. Tack för ett härligt krig!

Jag vill också ägna detta inlägg åt att säga förlåt till Buckcherry för min co's oacceptabla betéende tidigt under end game. Verkligen ledsen för detta, och jag hoppas inte du kommer ha något persoligt emot mig och mitt konto i framtiden.

Tack server 3!
    /Supermon, s3
    If you're not a part of the solution, you're a part of the problem!

Senior Member Nactoxs avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Skulle vilja tacka alla i 60 för en riktigt härlig omgång, även om den bara varade ungefär halvvägs för min egen del

Även speciellt tack till Lastro gossarna, särskilt Solestorm och Mosquito, även R.Boonke för att hjälpa till så pass bra som ni gjorde, stor eloge till er!

Vill även ge ett speciellt tack till Plant, för din inspiration och vilja att skapa något nytt, det var enormt kul!

Vill även tacka Byllo för några allmänt härliga krök-kvällar, får vi se till att göra igen!

Kanske ses vi igen på s3?

Risan
    s3 2009-2010 : Risan @ 60
    com3 classic 2012-2013 : Bob Marley @ DAS http://travian-reports.net/us/report/19995687a36
    com3 classic 2013-2014 : Jack Burton @ Sutra - Veteran Quitter
    Sez14 : Björn Ranelid @ SkärpEr! Park

Ts5 2014 : Shhh!

Smile Tack och adjö!

Ett megatack till varenda en på s3 för att min allra första travianrunda blev så spännande och trevlig!

Det har varit fantastiskt lärorikt - ända från den inledande, om än något förvirrande, tiden i DM ELITE till det underbart inspirerade gänget i KomPakt. Hatten av för Er Alla!

Eder,

Mamma

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard Tack Norrland/Lappi

Tack till alla i Lappi och Norrland.

Framförallt tack till DenFeteLG, min vapenbroder genom ett par speedvändor och nu till slut här på S3.
    Du är sjukt säker och beroende...

Tack också till The Pretender.

Tack CALAZ för ert VU

Tack Stallman för alla fakes som har höjt min puls.

Tack för alla instick och deffar.

Tack för alla knasiga frågor som har fått mig att dra på smilbanden.

Tack för att nästan alla utom vi, fick vara med och dela servern. :rolleyes:

Tack från Likalot
    Senast redigerad av Likalot den 09-06-08 klockan 13:53

Sidan 1 av 4 123 ... sistasista

Regler för att posta