Jag är bara här inne och nostalgi surfar lite
Jag vet inte om det finns någon här på denna server som var med och spelade på US1 Servern med 7th-O allianserna som till en början bara bestod var Svenskar och som slutade i mars eller nått, kommer inte riktigt ihåg?
Jag var back-up (bror) till ett av de bästa kontot som jag har någonsin har sett?
Vi hade inte den största släggan på Servern men vi hade överlägset mest Off trupper totalt då vi hade 3st off:ar.

Vårt konto backade under det 3 sista månaderna minst -110k i veteprod vid många tillfällen även över -200k när parkerings platser(na) var under attack och vi fick dra hem en del trupper

.
För att inte tala om när det var dax att dra iväg boysen då räckte vetet i den byn inte mer än någon/några timmar eller så även fast silona var på 640-720k
"Bateman" var konto namnet iallafall.
Här är en länk av våra off:ar och en skärm dump av våra medaljer som vi slet hårt för..
Vi var robbers kungar!

Sämsta plats var första veckan då robbers listan startade och vi fick brons pengen. Sen var det bara guld och silver i ett streck fram tills gamet var slut.
Vi vann även den totala off:en och vi lyckades bygga alla nivå 19 vetefält i vår HS på 6 dagar.
http://travian-reports.net/us/raport...6b54,81116ccdf
Glöm inte att scrolla ner då dem är i hopp klippta...
Lycka till med era fetingar, ni som ska skicka det på VU:t!
P.S detta var ingen speed server..