Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Visar resultat 41 till 45 av 45

Ämne: Största slägga?

Standard

Citat Ursprungligen postat av Batemans_shadow Visa inlägg
    Jag är bara här inne och nostalgi surfar lite
    Jag vet inte om det finns någon här på denna server som var med och spelade på US1 Servern med 7th-O allianserna som till en början bara bestod var Svenskar och som slutade i mars eller nått, kommer inte riktigt ihåg?
    Jag var back-up (bror) till ett av de bästa kontot som jag har någonsin har sett?
    Vi hade inte den största släggan på Servern men vi hade överlägset mest Off trupper totalt då vi hade 3st off:ar. Vårt konto backade under det 3 sista månaderna minst -110k i veteprod vid många tillfällen även över -200k när parkerings platser(na) var under attack och vi fick dra hem en del trupper .
    För att inte tala om när det var dax att dra iväg boysen då räckte vetet i den byn inte mer än någon/några timmar eller så även fast silona var på 640-720k

"Bateman" var konto namnet iallafall.

Här är en länk av våra off:ar och en skärm dump av våra medaljer som vi slet hårt för..
    Vi var robbers kungar! Sämsta plats var första veckan då robbers listan startade och vi fick brons pengen. Sen var det bara guld och silver i ett streck fram tills gamet var slut.
    Vi vann även den totala off:en och vi lyckades bygga alla nivå 19 vetefält i vår HS på 6 dagar.

http://travian-reports.net/us/raport...6b54,81116ccdf

Glöm inte att scrolla ner då dem är i hopp klippta...

Lycka till med era fetingar, ni som ska skicka det på VU:t!

P.S detta var ingen speed server..
    Off topic?

Senior Member Torstens avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Ja, iofs offtopic... Men han vill bara visa att alla här e n00bs på släggor!
    Visst kan en å annan ha släggor i den storleken här, säkert ngn med större, vissa kanske flera oxå, men TRE i den storleken UTAN artefakt och på samma konto?

Bateman blev inte orolig på riktigt på Us1 förrens jag började farma på allvar...
    Jag trodde vägen var utstakad, men plötsligt svängde det...

AvisVesuvius - Aldur - Flash
    30+ - Ronin
    SFI - Trialis
    7'th O - UN
    Kaos - GKKF
    +46 - Galaxy

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

torsten du vet att jag har den största och mest välanvända släggan !
    hej

Standard

Det enda jag hoppas på är att rapporterna från alla de stora släggorna sparas och läggs ut på det allmänna forumet. Är så skoj att kunna jämföra. En sak är iaf säkert, och det är att jag inte kommer få behålla min 3:e plats som serverns anfallare.

*edit* såg visst att smotten redan gått om mig då han kammade in 123 k offpoäng i samband med byggplanserövringen idag.

Senior Member Torstens avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Fast jag gillar igentligen "effektivare" släggor mer än stora.

Att dra in en 200k klubbor, 50k knektar å 15k katas i ett VU ger ju en jävla smäll... Men att se samma antal gubbar i en 3-4 offar som jagar likt vargar, DET e häftigt!
    Jag trodde vägen var utstakad, men plötsligt svängde det...

AvisVesuvius - Aldur - Flash
    30+ - Ronin
    SFI - Trialis
    7'th O - UN
    Kaos - GKKF
    +46 - Galaxy

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345

Regler för att posta