Sidan 17 av 24 FörstaFörsta ... 71516171819 ... sistasista
Visar resultat 161 till 170 av 238

Ämne: GD vs ???

Standard

Citat Ursprungligen postat av Dexx Visa inlägg
    Kan inte låta bli att förundras, men varför skickar man såna här små söta katasattacker?
    http://travian-reports.net/se/raport...f6a8,b82274654
    Första rapproten är i fyra "vågor", den andra i tre. Inget svep. Mot två av mina resursbyar, ett konto som är knäckt och vidöppet för alla att plundra. Vill de plundra? Vill de bomba bort byn?

Varför skickar vissa med en fotgubbe när de katasfejkar?

Fattar inte hur Norrlänningarna tänker.
    Så lite trupper så mycket skada :-)

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av wonder Visa inlägg
    Så lite trupper så mycket skada :-)
    Mmm...
    Jag är unik, precis som alla andra!

Grävde efter guld på S3
    Sinatra-tuffing på S1

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Jag bara måste visa Er detta...
    Här visar en av Norrlands topp100-konton vilken enorm krigarstrateg han är! Eller kan det vara ett rent simkonto...? :rolleyes:

En samordnad attack på en av mina sönderbombade resursbyar.
    Först kommer tre legionärfejks, som följs upp av en storslägga på hela 340 st (!) legionärer (?)!
    http://travian-reports.net/se/raport...eef9,117e7fc69

Stor humor! Vad gick den planen ut på?? Trodde han att jag skulle göra ett instick? Som då skulle undvikas med 3 fejks innan "släggan" dundrade in i byn? Hmm, men, "släggan" skulle ju ha mött deffen ändå...? Och vilken risk han tog. Tänk om jag hade väggat alla 340 leggisar! Hmm...

Hejja Norrland/Lappi!
    Vi har hållit på i snart två veckor och våra 10 konton bombar fortfarande sönder Era huvudbyar och väggar Era offar. Har Ni några kvar öht? Det tar Er tid och evighet att få bort GD från Er bakgård, jag tror faktiskt inte att Ni kommer att lyckas alls...

Grävde efter guld på S3
    Sinatra-tuffing på S1

Standard

Jag bara måste visa Er detta...
    Här visar en av Norrlands topp100-konton vilken enorm krigarstrateg han är! Eller kan det vara ett rent simkonto...? :rolleyes:

En samordnad attack på en av mina sönderbombade resursbyar.
    Först kommer tre legionärfejks, som följs upp av en storslägga på hela 340 st (!) legionärer (?)!
    http://travian-reports.net/se/raport...eef9,117e7fc69

Stor humor! Vad gick den planen ut på?? Trodde han att jag skulle göra ett instick? Som då skulle undvikas med 3 fejks innan "släggan" dundrade in i byn? Hmm, men, "släggan" skulle ju ha mött deffen ändå...? Och vilken risk han tog. Tänk om jag hade väggat alla 340 leggisar! Hmm...

Hejja Norrland/Lappi!
    Vi har hållit på i snart två veckor och våra 10 konton bombar fortfarande sönder Era huvudbyar och väggar Era offar. Har Ni några kvar öht? Det tar Er tid och evighet att få bort GD från Er bakgård, jag tror faktiskt inte att Ni kommer att lyckas alls...

Vad är det som är så märkligt med den attacken? Den gick ju igenom och det va ju det som va planen förmodligen. Jag personligen skulle säkert få för mig att det bara va fejk PGA tiden det tar för legionärerna att träffa sitt mål. Alltså skulle jag inte ha deffat bort dom, vilket du uppenbarligen inte heller har gjort! Att han sen lagt de 3 fejksen innan eller efter "släggan" som du så nervärderande uttrycker det spelar ju faktist ingen roll, de skulle ju ha strykit med ändå.

Standard

Utan att veta nånting om denna attack så antar jag att du skulle tro att de var katas och kollade om du deffade, vilket du inte gjorde..
    Jag är Trocadero

Avslutade:
    3:e s3
    Enkrona (vinnare med Awesome/Narwhals) offrank top 10, pop rank top 10
    http://travian-reports.net/se/report/645240d5d5d

3:e s1:
    Oompa Loompas (Vinnare med Hedone)Rank 13
    http://travian-reports.net/se/raport.php?id=20485f7dc
    2:a s3:
    Trocadero (Förlorare med Lappi)
    + några lekrundor

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av ultimatenico Visa inlägg
    Vad är det som är så märkligt med den attacken? Den gick ju igenom och det va ju det som va planen förmodligen. Jag personligen skulle säkert få för mig att det bara va fejk PGA tiden det tar för legionärerna att träffa sitt mål. Alltså skulle jag inte ha deffat bort dom, vilket du uppenbarligen inte heller har gjort! Att han sen lagt de 3 fejksen innan eller efter "släggan" som du så nervärderande uttrycker det spelar ju faktist ingen roll, de skulle ju ha strykit med ändå.
    Umm...va? Gick igenom? Klart den gick igenom då mitt konto är utan trupp och en öppen supermarcada för alla som är sugen på en massa råvaror. Och om planen var att den skulle gå igenom, vad hade de tre första fejksen med saken att göra då? Och vad har tiden det tar för leggisar att vandra med fejk att göra? Hehe, fattar inte vad du menar nu!

Citat Ursprungligen postat av Anonyma Hemliga Mannen Visa inlägg
    Utan att veta nånting om denna attack så antar jag att du skulle tro att de var katas och kollade om du deffade, vilket du inte gjorde..
    Allt som finns att veta om attacken står i rapporten. Även om han ville jag skulle tro det var katas så fattar jag inte kombinationen med 3 fejks och sen en liten dutt med leggisar!

Nä hörröni, nu har jag sett så många klantiga och konstiga attacker på mitt vidöppna konto att jag av ren förvåning har satt alla kvarvarande baracker på att prodda deff så Ni måste tänka till lite innan Ni attackerar i fortsättningen! Ni får börja skämmas nu då Ni ännu inte har fått väck ett enda av våra konton!

Jag kanske t.o.m. ska sätta upp lite ordentliga deffningar i väl utvalda byar och vägga Er...
    Senast redigerad av Dexx den 09-05-21 klockan 16:26

Grävde efter guld på S3
    Sinatra-tuffing på S1

Standard

Och nu kör vi för att det är ett spel och det är kul att kriga! Inget skitsnack eller pajkastning, ok?
    Ja de vore trevligt..
    Jag är Trocadero

Avslutade:
    3:e s3
    Enkrona (vinnare med Awesome/Narwhals) offrank top 10, pop rank top 10
    http://travian-reports.net/se/report/645240d5d5d

3:e s1:
    Oompa Loompas (Vinnare med Hedone)Rank 13
    http://travian-reports.net/se/raport.php?id=20485f7dc
    2:a s3:
    Trocadero (Förlorare med Lappi)
    + några lekrundor

Standard

Nu är det ju som så att, även om Dexx verkar tro annat, så är inte GD s3's mittpunkt...

De är bara något, som kräver extra bisysslor och tid, då det finns viktigare saker att lägga mesta energin på...

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Nä hörröni, nu har jag sett så många klantiga och konstiga attacker på mitt vidöppna konto att jag av ren förvåning har satt alla kvarvarande baracker på att prodda deff så Ni måste tänka till lite innan Ni attackerar i fortsättningen! Ni får börja skämmas nu då Ni ännu inte har fått väck ett enda av våra konton!

Jag kanske t.o.m. ska sätta upp lite ordentliga deffningar i väl utvalda byar och vägga Er...
    Ha! Kom tillbaka när du har något som toppar synkade katasfejks mot dina oaser
    S3 (1) -Sluggo-
    S3 (2) Richardstallman / Djur Tänjare
    S3 (3) Leif Pagrotsky

http://travianpagrotsky.blogg.se

Standard

Nu förstod du tydligen inte mycket.. Trodde du vid det här laget hade lite mer rutin och förstod sånna enkla saker som fejk attacker.

Det tar olika lång tid för en katas och en legionär attack att nå sitt mål. Ponera att du vill att din motståndare ska tro att det bara är fejk(eftersom en katas attack tar ju längre tid att komma fram än så) när du vill plundra så skickar du då 4 st attacker. Din motsåndare räknar lätt ut att det inte är en katas som kommer och förmodar att det är 4 enkla legionärer som kommer. Den första eller sista är dock en riktig attack och vips du har fått en fin plundring utan motsånd. Förstår du inte det så betyder det bara att du har mycket kvar att lära i travian och att det finns folk som kansek är skarpare än du tror.

Och till sist, hade du mailat killen ifråga och sagt till honom att du inte har några mer trupper? Nä trodde väl inte det!

Sidan 17 av 24 FörstaFörsta ... 71516171819 ... sistasista

Regler för att posta