Sidan 1 av 3 123 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 23

Ämne: N.B mot MBF, brödra kriget!

Banned
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard N.B mot MBF, brödra kriget!

God dag kamrater och fiender på S3!

NB har under gårdagen och natten genomfört en större operation mot våra bröder i SV. Tänkte härmed få igång en liten krigstråd för brödrafolken

Jag börjar med NB:s framgångar, så får bröderna i SV fylla i med deras framgångar. Det NB har åstadkommit under dygnet är 4 bombade huvudstäder 8 bombade resursbyar & ett byövertagande Svärden har blinkat rött om jag nu räknat rätt i 78 av 109 huvudstäder.

Det har efter planerna var klara dykt upp en ny MBF allians som inte fanns med i dom ursprungliga planerna. Vi får se vad MBF-EU kommer att tillföra brödrafolkets krig

Ps. Jag kan ha missat något Ds.

Mv. Den elaka styvbrodern

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Du missade lite rolig fakta som att jag, Tohatzu skickade anfall mot 38 av 54 huvudstäder i MBF, 1 av dessa 38 var skarp och den gick igenom utan problem då MBF valde att deffa upp några andra innan de skarpa ens var skickade. Totalt var det 380 attacker utgående, alla katasfart. Det är inte långt kvar av servern, varför spara på nåt man har mycket av?

http://travilog.org.ua/se/7600619/8c...6daec1f3bf9c59

Bom bom!
    // Tohatzu

Orkar inte skriva allianser och servrar jag har spelat på men det är en hel del. Har vart mest på s1,s3 och speeden men även spelat antingen en runda eller en kortare tid på s2,s4,s5,s6,s7.

Standard

Fejk? Hur kan 9 knektar dö när du bara har 1, och hur kan 1 hjälte, 30 yxor och 1 knekt ta så mkt trupper?
    Wiii

Senior Member Rangers avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Haampus Visa inlägg
    Fejk? Hur kan 9 knektar dö när du bara har 1, och hur kan 1 hjälte, 30 yxor och 1 knekt ta så mkt trupper?
    H*n vill antagligen inte visa alla sina trupper?

jag skulle vilja veta varför ni startade krig om ni nu var brödraallianser...

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Haampus Visa inlägg
    Han har editerat bort sina egna trupper och visar bara förlusterna. Dock går det att räkna fram ungefärlig mängd eftersom han visar sina förluster + försvararens trupp. Gissningsvis anföll han med ca 30k yxor och 10k knektar.

Så rapporten är inte fejkad.
    S3 (1) -Sluggo-
    S3 (2) Richardstallman / Djur Tänjare
    S3 (3) Leif Pagrotsky

http://travianpagrotsky.blogg.se

Banned
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ranger Visa inlägg
    jag skulle vilja veta varför ni startade krig om ni nu var brödraallianser...
    Hehe ja du det får du fråga wessle och Thotnar om, jag bara krigar för det är så förbannat roligt

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Kanske ute på hal is och spekulerar lite nu, men den uppfattning jag fått e iaf att båda beskyller varandra för att vänstra med fd 60.
    Aku: s2 2007, s4 2007, s5 2007-08, s2 2008, s4 2009

s3 2007-08 Hurri o. Guestic
    s1 2007-08 Barathrum
    s6 2008 Gusi o. Sim-City
    s3 2008-09 F4rm3r,FayerOne
    s3 2009-10 Svarta Änkan

http://bloggen.fi/tbwd/

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av ostrobothnia Visa inlägg
    Kanske ute på hal is och spekulerar lite nu, men den uppfattning jag fått e iaf att båda beskyller varandra för att vänstra med fd 60.
    Jag tror att man kommer att skrämma spelare långt in på nästa server runda med dom läskiga 60

"Passa dej annars så kommer 60 fram ur skuggorna och tar dej"
    S1 SirThomas Hedone S "Avslutad"

S2 muddler -Ros- "Avslutad"

S3 Galax 60 N.K I OP "Avslutad"

S3 yzerman19 Narwhals "Avslutad"

S1 Djingis Kahn Alpha|TB "Avslutad"

S1 SirThomas Alpha-F "Avslutad"

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av ostrobothnia Visa inlägg
    Ingen beskyller oss för att vi "vänstrar" med 60. Dock kan man ser det, från en viss synpunkt att vi hjälper t.ex NK då vi anfaller samma allians dvs MBF. Men båda MBF och vi vet om att NB har aldrig haft i syfte att hjälpa fd. 60. NB är en av allianserna som har legat i krig med från under hela servern, en av de som verkligen krigat.

Det var en bra gissning med trupperna, lite fel bara.
    // Tohatzu

Orkar inte skriva allianser och servrar jag har spelat på men det är en hel del. Har vart mest på s1,s3 och speeden men även spelat antingen en runda eller en kortare tid på s2,s4,s5,s6,s7.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tohatzu Visa inlägg
    Ingen beskyller oss för att vi "vänstrar" med 60.
    Var det inte så att det gick ut ett MM i MBF där det påstods ngt i stil med att NB går i N.Ks ledband
    Aku: s2 2007, s4 2007, s5 2007-08, s2 2008, s4 2009

s3 2007-08 Hurri o. Guestic
    s1 2007-08 Barathrum
    s6 2008 Gusi o. Sim-City
    s3 2008-09 F4rm3r,FayerOne
    s3 2009-10 Svarta Änkan

http://bloggen.fi/tbwd/

Sidan 1 av 3 123 sistasista

Regler för att posta