Sidan 3 av 15 FörstaFörsta 1234513 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 149

Ämne: VU Rapporter

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rorin Visa inlägg
    Ding, ding , ding.... och priset för dummast fråga går till.. Rorin!
    Utgår från att även du tänker visa upp deffen i era byar varje gång en slägga väggas där
    S3 (1) -Sluggo-
    S3 (2) Richardstallman / Djur Tänjare
    S3 (3) Leif Pagrotsky

http://travianpagrotsky.blogg.se

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

en fråga bara, borde inte det vara anonimiserad, eller gäller andra regler under endgame?

mvh
    ciccio
    just a free man with a question

Senior Member Nactoxs avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av ciccio Visa inlägg
    en fråga bara, borde inte det vara anonimiserad, eller gäller andra regler under endgame?

mvh
    ciccio
    just a free man with a question

Denna är jag faktist lite osäker på. Tvivlar på att reglerna ändras men ska bara dubbelkolla, så jag springer och kollar i lagboken och återkommer med ett svar!

MVH Nac
    Senast redigerad av Nactox den 09-05-07 klockan 09:51
    s3 2009-2010 : Risan @ 60
    com3 classic 2012-2013 : Bob Marley @ DAS http://travian-reports.net/us/report/19995687a36
    com3 classic 2013-2014 : Jack Burton @ Sutra - Veteran Quitter
    Sez14 : Björn Ranelid @ SkärpEr! Park

Ts5 2014 : Shhh!

Standard

Eftersom att offarna visades upp utan anonymisering antog jag att samma sak borde gälla med deffen?
    /Rorin Norrland

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av mts Visa inlägg
    festligt att bränna off så tidigt mot ett lågnivå-VU, måste vara nån magisk taktik där
    Det lär väl ha varit det bygge hos er som låg längst fram tidsmässigt om jag inte har räknat helt fel? Ganska smart taktik att plocka magasinen nu innan den deffas upp så de släggorna bara skulle ta enstaka nivåer?

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Lol. Det är hysteriskt kul att se östblocket och mbf tävla i vem som fortast ger bort segern till den andra sidan genom att bara attackera VU-unionen.

Det enda som kan hända är att ni förargar oss så att vi ser till att den ena eller andra av er vinner
    Kom igen nu och bjud över varandra!
    s3 Buckcherry

Standard

Eftersom att offarna visades upp utan anonymisering antog jag att samma sak borde gälla med deffen?
    Jag frågade snällt Lukehaines om lov innan jag publicerade hans attack. Jag tror nog att samma regler gäller under endgame och tycker därmed att din rapport ska censureras om den ska vara kvar.
    CALAZ

s3(1) - CALAZ - RS
    s3(2) - CALAZ - 60/OP
    s3(3) - Leif Pagrotsky - Narwhals

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Jag har inte blivit tillfrågad av Leif eller Rorin om att visa mina trupper(men Rorin har en ständig tillåtelse ) Har dock inget som helst emot att de står där.
    Back off man, I'm a scientist.

Standard

De offarna jag menade var självklart offarna från samma anfall som jag även postade deffen från. Anfallet med LukeHaines blandar jag inte in.

Ska man posta något utan att anonymisera tycker jag det är hyfs att man visar båda sidorna ifall de som anföll fått se deffen. Ska man inte visa båda sidorna bör det vara sina egna trupper man visar och inte motståndarens. Min egen åsikt iaf, andra kanske inte håller med...
    /Rorin Norrland

Sidan 3 av 15 FörstaFörsta 1234513 ... sistasista

Regler för att posta