Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Visar resultat 51 till 56 av 56

Ämne: Sluggo , MMXoaq och Kozz

Standard

fy fan säger jag bara till er på RS kontot jag håller med er om att man skulle vara irriterad på peder för att dom inte följer planerna men att sabba för än massa andra är ju tamefanimeg bara idiotiskt och så jävla egoistiskt tycker det är så jävla dumt gjort.

Om ni nu var sura på peder varför anfalle rni inte hans huvudby eller något annat. så jävla dumt att anfalla något som vi haft gemensamt fy fan säger jag bara

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Jag som motståndare mot NK sitter självfallet å skrattar åt den här historien men även om det är kul för oss på den här sidan så måste jag hålla med dom senaste talarna.
    VU i byn är ingen personlig ägo det utan det är alliansen by oavsett om han sköter den själv, så är det alliansens trupper å råvaror som har byggt upp den. Och att vända sig emot alla dess vänner och bomba deras by är lågt. Jag förstår att det finns meningsskiljaktigheter (vem som har rätt kvittar för mig) men hämnas på den spelaren då och straffa inte alliansen som har lagt ner tid å möda för att hjälpa dig och alla andra i alliansen.
    Som nån sa Peders huvudstad hade varit ett bättre mål . framför allt hade det varit betydligt shysstare mot dina allianskamrater.

Standard

Citat Ursprungligen postat av teamnisseelit Visa inlägg
    Jag som motståndare mot NK sitter självfallet å skrattar åt den här historien men även om det är kul för oss på den här sidan så måste jag hålla med dom senaste talarna.
    VU i byn är ingen personlig ägo det utan det är alliansen by oavsett om han sköter den själv, så är det alliansens trupper å råvaror som har byggt upp den. Och att vända sig emot alla dess vänner och bomba deras by är lågt. Jag förstår att det finns meningsskiljaktigheter (vem som har rätt kvittar för mig) men hämnas på den spelaren då och straffa inte alliansen som har lagt ner tid å möda för att hjälpa dig och alla andra i alliansen.
    Som nån sa Peders huvudstad hade varit ett bättre mål . framför allt hade det varit betydligt shysstare mot dina allianskamrater.

Men det var ju inte alliansen vu by? det var en personlig by för vi skulle ju inte ha den? Den gjorde bara så vi fick mindre vete leveranser och försvar i dom byarna som vi skulle ha. Det var inte alliansen by det var ett personlig by sen om han tog den är 1 sak men att börja deffa upp med alliansens försvar och leveranser som inte skulle vara där är lika fult

Senior Member
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Paranoid *applåderar* RS kontot för att dom stödjer kampen mot dom onda i NV!

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Romozaz Visa inlägg
    Men det var ju inte alliansen vu by? det var en personlig by för vi skulle ju inte ha den? Den gjorde bara så vi fick mindre vete leveranser och försvar i dom byarna som vi skulle ha. Det var inte alliansen by det var ett personlig by sen om han tog den är 1 sak men att börja deffa upp med alliansens försvar och leveranser som inte skulle vara där är lika fult
    Anfallen skickades ju efter mötet som hade fastslagit vad vi skulle göra med alla VUn vi hade fått på halsen, och då gäller de nya reglerna från det mötet oavsett vad som bestämts tidigare. Från och med då var det helt klart alliansens VU-by (om det var enbart personligt innan dess kan jag inte svara på, men det är egentligen inte längre relevant). Man får göra det bästa ur situationen som finns, ok, vi fick några VUn för mycket, men bara för det ska man ju inte göra sig av med dem som blev extra, vore verkligen höjden av slöseri.
    se2 - Eirene

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Paranoid_ Visa inlägg
    Paranoid *applåderar* RS kontot för att dom stödjer kampen mot dom onda i NV!
    Är alla onda i NV nu? Trode det bara var mej(oss) du var ute efter
    Do fear Mr Almighty is here!

Floppa2, Ledningen (S3 första rundan)
    Zmulan, Trialis (S1 andra rundan)
    UltimatOffender, fd 60, nu skogsmulle (S3 nuvarande runda)

Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456

Regler för att posta