Visar resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Söker Allians

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard Söker Allians

Jag är en nybörjare i detta spel och skulle gärna hitta en allians att gå med i. Detta är bland annat för att jag föredrar att spela med flera personer, och för att jag alltid varit en understödsspelare (det vill säga att jag satsar på att jobba med mina köpmän så jag får in resurser som ni övriga krigsinriktade personer kan ta vara på).

Väl mött =)

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Hejsan!
    Såg att du precis startat kontot.
    Denna servern är i slutspel redan. Det är nog roligare för dig om du börjar på en annan server som inte har hållt på sålänge.
    s3 Buckcherry

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Du kan ju lattja runt lite och se hur det funkar, så kan du starta ett mera seriöst konto på en annan server.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Iera Visa inlägg
    Jag är en nybörjare i detta spel och skulle gärna hitta en allians att gå med i. Detta är bland annat för att jag föredrar att spela med flera personer, och för att jag alltid varit en understödsspelare (det vill säga att jag satsar på att jobba med mina köpmän så jag får in resurser som ni övriga krigsinriktade personer kan ta vara på).

Väl mött =)
    Hej och välkommen!
    Kolla lite vad det är för spelare runt din by och försök att få någon med lite erfarenhet att hjälpa dig. Förklara läget och kör med ett schysst språk så ska det nog gå.
    Som det sagts tidigare är det inte så rackarns mycket kvar av den här servern, så passa på att lära dig så mycket som möjligt.
    Tips! Kolla guiderna: http://forum.travian.se/forumdisplay.php?f=75
    Håll också koll på regelverket - alltid surt att få multihunter på sig pga bristande erfarenhet.

Lycka till!

Regler för att posta