Sidan 1 av 7 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 65

Ämne: Håll koll på NV

Senior Member
    Reg.datum
    May 2008

Standard Håll koll på NV

Jag kollade upp lite statistik över blocket i NV:

Och här är listan över fd 60 i blocket OP och NK:
    richardstallman, Plingo, elsacornelia, Buckcherry, CALAZ, Djur Tänjare, roger107, Kungfish, UltimatOffender, Buck Fush, ojac, Lastrovijctz, Fienden, Shephard, ciccio, zhorx, krokslätt, Peder, Carola, micke 64, Mohito, Rubadix, yzerman19, falle89, Roppert, Galax, H-K, Picea, Elrysso, darth vader, mr.bananskal, mini man, Frawleer

Totalt: 33 st

Sen ska man nog räkna med WW som är iaps med OP:
    Widow McBain, Brown sugar, Gemen, ABC, skena, borat också tillhört 60

Vilket ger totalt 39 st fd 60:are i NV + att jag säkert missat ett par stycken.

Och sen har dom självklart sugit åt sig ett hundratals lurade konton, som nu ska deffa upp dessa fd 60 spelare så att dom själva sen kan ta åt sig äran och tjoa ut att 60 visst vann VU

Absolut att det här blocket är favoriter, när dom själva jämnförde sig med det brasilianska landslaget i fotboll och resten av s3 var korplagsspelare.

Mvh Paranoid

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Paranoid_ Visa inlägg
    ---
    Och sen har dom självklart sugit åt sig ett hundratals lurade konton, som nu ska deffa upp dessa fd 60 spelare så att dom själva sen kan ta åt sig äran och tjoa ut att 60 visst vann VU
    ---
    Mvh Paranoid
    Det du gör just nu är kvalificerat skitsnack. Om det var så hemskt att 60 var stöddiga osv, varför är det helt legitimt för resten att servern att bete sig på samma sätt? 60 var inte värre än någon annan har varit sedan 60s fall. Vi själva har skippat 60snacket för länge sen och gått vidare, jag hade hoppats att fler skulle kunna göra det också.
    Det känns som att Plant och Paranoid står på varsin sida och skriker om 60 och vi övriga (den största delen av medlemmar från 60) har lagt detta bakom oss och försökt få ut något kul av den här servern...
    Spelarnick:
    Första S3 - första halvan Igraine, senare halvan Ciccio (coplayer)
    Andra S3 - Ciccio (coplayer)
    Tredje S3 - cheerleading the Narwhals, 'cos we're AWESOME

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

tjenis parra

det är mycket snack om favoriter hit och favoriter dit just nu. spelarna i op och nk har med bred front stämplat sig själva som underdogs och lastat fram favorittrycket på vår trapp. i min värld känns endgame helt öppet. må bäste män, kvinnor och tefat vinna

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av wajert Visa inlägg
    tjenis parra

det är mycket snack om favoriter hit och favoriter dit just nu. spelarna i op och nk har med bred front stämplat sig själva som underdogs och lastat fram favorittrycket på vår trapp. i min värld känns endgame helt öppet. må bäste män, kvinnor och tefat vinna
    Bra talat wajert

Igraine sträcker fram en hand och önskar er lycka till...
    Spelarnick:
    Första S3 - första halvan Igraine, senare halvan Ciccio (coplayer)
    Andra S3 - Ciccio (coplayer)
    Tredje S3 - cheerleading the Narwhals, 'cos we're AWESOME

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Paranoid_ Visa inlägg
    Jag kollade upp lite statistik över blocket i NV:

Och här är listan över fd 60 i blocket OP och NK:
    richardstallman, Plingo, elsacornelia, Buckcherry, CALAZ, Djur Tänjare, roger107, Kungfish, UltimatOffender, Buck Fush, ojac, Lastrovijctz, Fienden, Shephard, ciccio, zhorx, krokslätt, Peder, Carola, micke 64, Mohito, Rubadix, yzerman19, falle89, Roppert, Galax, H-K, Picea, Elrysso, darth vader, mr.bananskal, mini man, Frawleer

Totalt: 33 st

Sen ska man nog räkna med WW som är iaps med OP:
    Widow McBain, Brown sugar, Gemen, ABC, skena, borat också tillhört 60

Vilket ger totalt 39 st fd 60:are i NV + att jag säkert missat ett par stycken.

Absolut att det här blocket är favoriter, när dom själva jämnförde sig med det brasilianska landslaget i fotboll och resten av s3 var korplagsspelare.

Mvh Paranoid

Vill man att östblocket ska vinna så är ditt inlägg väldigt bra skrivet. Dock stämmer inte det du skriver.
    Kul med endgame!
    S3 (1) -Sluggo-
    S3 (2) Richardstallman / Djur Tänjare
    S3 (3) Leif Pagrotsky

http://travianpagrotsky.blogg.se

Senior Member leaxs avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Ha så kul nu kompisar låt det bli en "fair fight"
    Big L, stolt och stark med konto :^)

Senior Member
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Igraine Visa inlägg
    Det du gör just nu är kvalificerat skitsnack. Om det var så hemskt att 60 var stöddiga osv, varför är det helt legitimt för resten att servern att bete sig på samma sätt? 60 var inte värre än någon annan har varit sedan 60s fall. Vi själva har skippat 60snacket för länge sen och gått vidare, jag hade hoppats att fler skulle kunna göra det också.
    Det känns som att Plant och Paranoid står på varsin sida och skriker om 60 och vi övriga (den största delen av medlemmar från 60) har lagt detta bakom oss och försökt få ut något kul av den här servern...
    Det är inget snack, däremot var onödigt mycket snack från fd alliansen om störst, bäst och vackrast..
    Men i den här tråden kör vi fakta och inget s**tsnack.

Och det finns en faktor till som väger över till NV fördel och framför allt inte till NÖ fördel. 60 var väll en av dom få allianserna som från början hade ambitionen att vinna VU. Och självklart så planerades det på en gång, varför annars ser vi fd 60 konton så långt bort från 0,0. Och fortfarande har flertalet av dessa konton kunnat genomföra sin långsiktiga planering från allra första början...

Vill man att östblocket ska vinna så är ditt inlägg väldigt bra skrivet. Dock stämmer inte det du skriver.
    Kul med endgame!
    ..så vad jag minns från min tid i NÖ så visste vi inte ens i November om vi hade några planer för ett VU. Vi flummade mest runt på IRC
    Men OK jag har inte vart med sen i december så storsinta planer kanske har planerats men då kom dom igång först ett halvår efter NV planering...

Sen så fö så spelar det ingen roll för min del om NÖ, SÖ, eller SV vinner EG
    Senast redigerad av Paranoid_ den 09-04-14 klockan 19:59 Anledning: Torren viftade med batongen

Standard

Para man vinner inte VU .. Man vinner EG
    Klockan 17:01 den 9:e maj -08

Tillsammans med sina förbrödrade och alliansen ALF färdigställde Torren med insats av miljoner råvaror, skyddad till slut av över en miljon tappra sammansvurna, som den förste detta byggnadsverk går därmed till historien som vinnare ur denna epok.

(S3 1:A) Torren
    (S3 2:A) Torren / greymon
    (S3 3:E) WaMaTo

Senior Member
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Torren Visa inlägg
    Para man vinner inte VU .. Man vinner EG
    MEN Torren vann inte du VU?!

Jaja jag editerar

Senior Member