Grattis alla enade
Tack alla för en trevlig runda, hoppas vi möts igen någon annan gång
Grattis alla enade
Tack alla för en trevlig runda, hoppas vi möts igen någon annan gång
hej
Det samma till dig!
Och ryktesvis har jag hört att "folk" är så imponerade av dig att de kanske till och med vill spela på samma sida igen. Men sommaren är lång, och lat, och Travianfri.
I en fjärran galax någonstans i framtiden
Live long and prosper.
//Ragnhild med alla nicken
Äntligen över! Härligt jobbat alla Enade, detta var nog en av de mest överlägsna segrarna på en svensk server.
Men jag ställer mig fortfarande frågan till NN varför inte ha deffen i vu? fanns ju massor som hade def i relativt stora mängder hemma.
Men ja nu när man avslutat så här så lägger denna gamle räv skorna på hyllan och njuter, ja även offranken ställs fram så den syns
1. Elik 18240 27 1149338
Sen får väl hampa jobba lite med matten, 50k klubbor räcker inte för att plocka 300k offpoäng![]()
Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder
Allsång på sekten:
http://www.youtube.com/watch?v=LHUsV7oOh84
Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
|-------> Jag är världens bästa travian spelare. <--------|
Jag skyller på trötthet *host* *host* kanske är tur att man inte gör högskoleprovet med såpass dammig matteJag får gratulera Mosshán samt Jules för fin prestation i offensiven. Synd att vendetta gjorde ett så fint jobb och slog ut mig så snabbt. Annars kunde jag nog med hjälp av "gaz" tidigare Gabbe kanske kunnat utmana er. men utan byar är det svårt att anfalla
Jag vill även gratulera ragnhild,linkans samt Bruins för ennu en vinst. Hur många vinster har ni nu på hyllan ?ett bra sammansvettsat gäng verkar ni vara ivilket fall. samt en extra gratulation till Strange då det nog var det finaste startkontot jag ngnsin skådat. ( vet inte hur det ser ut gentemot övriga konton nu ) men kärlek till hur många fina 15croppers med bra vete-oaser det innehöll.
Grattis alla i Enade och ett tack till de i NN som stannade kvar för att kämpa även om utgången vart given länge. vi ses om ett år eller 2. Då jag studerar och har tid för att köra ett race hela vägen ut.
Mvh Hampa
s2 - Dario, Ronin/IAE (3;a) 2007 (slut)
s2 - Hampalot, 2nd (1;a) 2008 (Slut)
s5 - Hampalot/(Gabbe), NN (2;a) 2009/2010 ( slut )
s4 - "Machamp" - Tidigt avhopp (slut)
Ja vi tackar för oss och alla även fiende. Ja inget att säga andra gången föross i rad så lite bra måste vi varaSå vi läger upp vår kära hjälte och rang :
De största hjältarna
1. Bendover Mufasa 2.0 131 867294![]()
Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder
Allsång på sekten:
http://www.youtube.com/watch?v=LHUsV7oOh84
Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
|-------> Jag är världens bästa travian spelare. <--------|
Det ryktas att jag har erövrat flest byar på s5, är det sant?
Någon som har erövrat mer än 29 byar?![]()
Travianfri!
Lurifix s5
Det ryktas att:
- Jag vill tacka alla fantastiska med och motspelare för en härlig tid under det här året
- Jag är nöjd med mitt "dagsverke" på den här servern.
- Jag är en fruktansvärt envis person, som får "fighting spirit face" av att få IGM-svar typ "Nej, du är för liten" när man skriver en lång och personlig ansökan till en allians ngn månad in på servern och blir jätteglad, när man då i stället får chans och uppmuntran från "fantastiska Tetra" i stället. Samt ÄNNU mer fightingspirit när grannen försöker tjata ut en på att radera kontot och använda dennes ref. länk för att starta nytt konto, så grannen får ta resterande oaser och byar som denne vill ha. Nänä... den gubben går inte med envisa käringar. Härligt att vi blev polare ändå...
- Jag är SÅ himla glad och tacksam för att jag fick överta ett så roligt konto som BIgPoppa på slutet, så jag fick känna på hur det är att slåss i ett EG med ett konto, värt benämningen konto. TACK N!!!
- Jag hoppas att jag har spridit lite glädje och inte bara tjat och gnäll om mig själv och att ni fortsätter vara de fantastiska travianister som ni har varit och är!
BAMSEKRAMAR från allas er Ragata
Jag är också tacksam att servern äntligen är över. För nu ska jag lägga ner själ och hjärta på s2, samt cospelet på Pärlan s3 igen.
Tills vi möts igen!
Puss och kram och nyp i stjärten!![]()
Senast redigerad av Ragatan the one and only den 10-04-08 klockan 14:03
På s3 är jag en peppad Rag, sen finns jag ju på sez också då...