Sidan 244 av 244 FörstaFörsta ... 144194234242243244
Visar resultat 2 431 till 2 440 av 2440

Ämne: Det ryktas att....

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

Grattis alla enade

Tack alla för en trevlig runda, hoppas vi möts igen någon annan gång
    hej

Standard

Citat Ursprungligen postat av strange Visa inlägg
    Grattis alla till en bra seger. Vi ses på nästa slag fält...
    Det samma till dig!

Och ryktesvis har jag hört att "folk" är så imponerade av dig att de kanske till och med vill spela på samma sida igen. Men sommaren är lång, och lat, och Travianfri.

I en fjärran galax någonstans i framtiden
    Live long and prosper.

//Ragnhild med alla nicken

Senior Member Mossherrens avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Äntligen över! Härligt jobbat alla Enade, detta var nog en av de mest överlägsna segrarna på en svensk server.
    Men jag ställer mig fortfarande frågan till NN varför inte ha deffen i vu? fanns ju massor som hade def i relativt stora mängder hemma.

Men ja nu när man avslutat så här så lägger denna gamle räv skorna på hyllan och njuter, ja även offranken ställs fram så den syns

1. Elik 18240 27 1149338

Sen får väl hampa jobba lite med matten, 50k klubbor räcker inte för att plocka 300k offpoäng
    Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder
    Allsång på sekten:
    http://www.youtube.com/watch?v=LHUsV7oOh84

Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)

|-------> Jag är världens bästa travian spelare. <--------|

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av ErozOne Visa inlägg
    riva residensen och timade residensbygget att bli klart sekunden efter att katasen som skulle riva anlände? någon annat kan jag inte se som en möjlighet till den utgången.. och det är ingen stor hemlighet.. jag har använt den flertalet ggr

Vi timade inte ens residensbygget. Vi trodde byn var förlorad och orkade inte ens bry oss. haha Så jag vet inte hur det kunde bli som det blev
    Travianfri!

Lurifix s5

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mossherren Visa inlägg
    Äntligen över! Härligt jobbat alla Enade, detta var nog en av de mest överlägsna segrarna på en svensk server.
    Men jag ställer mig fortfarande frågan till NN varför inte ha deffen i vu? fanns ju massor som hade def i relativt stora mängder hemma.

Men ja nu när man avslutat så här så lägger denna gamle räv skorna på hyllan och njuter, ja även offranken ställs fram så den syns

1. Elik 18240 27 1149338

Sen får väl hampa jobba lite med matten, 50k klubbor räcker inte för att plocka 300k offpoäng
    Jag skyller på trötthet *host* *host* kanske är tur att man inte gör högskoleprovet med såpass dammig matte Jag får gratulera Mosshán samt Jules för fin prestation i offensiven. Synd att vendetta gjorde ett så fint jobb och slog ut mig så snabbt. Annars kunde jag nog med hjälp av "gaz" tidigare Gabbe kanske kunnat utmana er. men utan byar är det svårt att anfalla

Jag vill även gratulera ragnhild,linkans samt Bruins för ennu en vinst. Hur många vinster har ni nu på hyllan ? ett bra sammansvettsat gäng verkar ni vara ivilket fall. samt en extra gratulation till Strange då det nog var det finaste startkontot jag ngnsin skådat. ( vet inte hur det ser ut gentemot övriga konton nu ) men kärlek till hur många fina 15croppers med bra vete-oaser det innehöll.

Grattis alla i Enade och ett tack till de i NN som stannade kvar för att kämpa även om utgången vart given länge. vi ses om ett år eller 2. Då jag studerar och har tid för att köra ett race hela vägen ut.

Mvh Hampa
    s2 - Dario, Ronin/IAE (3;a) 2007 (slut)
    s2 - Hampalot, 2nd (1;a) 2008 (Slut)
    s5 - Hampalot/(Gabbe), NN (2;a) 2009/2010 ( slut )
    s4 - "Machamp" - Tidigt avhopp (slut)

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard Slut

Ja vi tackar för oss och alla även fiende. Ja inget att säga andra gången föross i rad så lite bra måste vi vara Så vi läger upp vår kära hjälte och rang :

De största hjältarna

1.  Bendover Mufasa 2.0 131 867294

Senior Member Mossherrens avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av mufasa Visa inlägg
    Ja vi tackar för oss och alla även fiende. Ja inget att säga andra gången föross i rad så lite bra måste vi vara Så vi läger upp vår kära hjälte och rang :

De största hjältarna

1.  Bendover Mufasa 2.0 131 867294
    Hulda Nivå 131 (Imperieriddare) Får väl glädjas åt att hon dog i sitt sista anfall
    Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder
    Allsång på sekten:
    http://www.youtube.com/watch?v=LHUsV7oOh84

Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)

|-------> Jag är världens bästa travian spelare. <--------|

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

Exclamation 29 byar

Det ryktas att jag har erövrat flest byar på s5, är det sant?

Någon som har erövrat mer än 29 byar?
    Travianfri!

Lurifix s5

Senior Member Ragatan the one and onlys avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Varhelst jag lägger min hatt (har ingen hatt) på Närkeslätten

Standard

Det ryktas att:

• Jag vill tacka alla fantastiska med och motspelare för en härlig tid under det här året
    • Jag är nöjd med mitt "dagsverke" på den här servern.
    • Jag är en fruktansvärt envis person, som får "fighting spirit face" av att få IGM-svar typ "Nej, du är för liten" när man skriver en lång och personlig ansökan till en allians ngn månad in på servern och blir jätteglad, när man då i stället får chans och uppmuntran från "fantastiska Tetra" i stället. Samt ÄNNU mer fightingspirit när grannen försöker tjata ut en på att radera kontot och använda dennes ref. länk för att starta nytt konto, så grannen får ta resterande oaser och byar som denne vill ha. Nänä... den gubben går inte med envisa käringar. Härligt att vi blev polare ändå...
    • Jag är SÅ himla glad och tacksam för att jag fick överta ett så roligt konto som BIgPoppa på slutet, så jag fick känna på hur det är att slåss i ett EG med ett konto, värt benämningen konto. TACK N!!!
    • Jag hoppas att jag har spridit lite glädje och inte bara tjat och gnäll om mig själv och att ni fortsätter vara de fantastiska travianister som ni har varit och är!

BAMSEKRAMAR från allas er Ragata

Jag är också tacksam att servern äntligen är över. För nu ska jag lägga ner själ och hjärta på s2, samt cospelet på Pärlan s3 igen.

Tills vi möts igen!

Puss och kram och nyp i stjärten!
    Senast redigerad av Ragatan the one and only den 10-04-08 klockan 14:03
    På s3 är jag en peppad Rag , sen finns jag ju på sez också då...

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av strange Visa inlägg
    Grattis alla till en bra seger. Vi ses på nästa slag fält...
    Detsamma till dig, och vem vet vad som händer till hösten

En av Majorna

Sidan 244 av 244 FörstaFörsta ... 144194234242243244

Regler för att posta