Sidan 192 av 244 FörstaFörsta ... 92142182190191192193194202242 ... sistasista
Visar resultat 1 911 till 1 920 av 2440

Ämne: Det ryktas att....

Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Hampalot Visa inlägg
    och allt detta tjat om att NN meta spelar ? kul,vendetta,mafia,E är inte det en hel del konton tsm på andra sidan också ? "jo vi måste ju för NN meta spelar" // vi vänder på det // "vi inom NN måste för ni meta spelar")
    Du verkar lite trög, NN tog beslag på 60% av server vad ska vi andra göra kriga emot varandra?
    Klart vi blir tvungna att samarbeta emot det. Annars hade det varit game over och server hade haft 300 aktiva spelare. Men vad vet du? du var ju inte ens med på servern då. Du gillar bara att sitta och bubbla
    saker det ser man på alla dina inlägg. Massa åsikter men liten koll.

Sir Gore
    Vendetta
    \"Hård och Orättvis\"

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sir Gore Visa inlägg
    Du verkar lite trög, NN tog beslag på 60% av server vad ska vi andra göra kriga emot varandra?
    Klart vi blir tvungna att samarbeta emot det. Annars hade det varit game over och server hade haft 300 aktiva spelare. Men vad vet du? du var ju inte ens med på servern då. Du gillar bara att sitta och bubbla
    saker det ser man på alla dina inlägg. Massa åsikter men liten koll.

Sir Gore
    Vendetta
    Du verkar trög som tror att ni i Vendetta är de som fått spelarna på er profil att sluta. Det tog er över 3 månader att ta ner ett enda konto, trots att de låg utsatt och långt från de andra allierade. Riktigt uselt, men när man ser hur ni anfaller förstår man varför det tog er så lång tid. Att ni sedan tar cred för Chefen, som ni aldrig rörde tycker jag är roligt =)

Ryktas att en viss Nifer har det tufft, först örnögat och nu offen. Kanske ska sätta upp honom på NN profilen, verkar vara populärt att göra sånt.
    Senast redigerad av Yeronimo den 09-11-25 klockan 00:43
    Pågående:

Arkiv:
    s3 - NIN
    s4 - Zorua
    s5 - Burnsak
    Sez7 - Nuls

Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Yeronimo Visa inlägg
    Du verkar trög som tror att ni i Vendetta är de som fått spelarna på er profil att sluta. Det tog er över 3 månader att ta ner ett enda konto, trots att de låg utsatt och långt från de andra allierade. Riktigt uselt, men när man ser hur ni anfaller förstår man varför det tog er så lång tid. Att ni sedan tar cred för Chefen, som ni aldrig rörde tycker jag är roligt =)

Ryktas att en viss Nifer har det tufft, först örnögat och nu offen. Kanske ska sätta upp honom på NN profilen, verkar vara populärt att göra sånt.
    Olala, om du missat så är Tråk och Vendetta SAMMA allians (förklarar det i teckenspråk i förhoppning att du förstår). Dvs ALLA som står i våran profil är våra offer. 3 månader men absolut vi anföll säkert den personen helhjärtat den tiden, eller menar du att personen i fråga hade ett konto i 3 månader (jösses). Du kan kalla oss vad du vill men vi överger i alla fall inte våra medlemmar vilket ni har gjort ett flertal gånger.

Sir Gore
    Vendetta
    \"Hård och Orättvis\"

Standard

NN allianserna är så rökta. Från dag 1 har vi kunnat anfallit utan de har deffat upp spelare och har de deffar upp så är det bara utvalda spelare som ledningen. Haha och det har gjort det väldigt enkelt att bomba ner spelare i NN.

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Vem vet Visa inlägg
    NN allianserna är så rökta. Från dag 1 har vi kunnat anfallit utan de har deffat upp spelare och har de deffar upp så är det bara utvalda spelare som ledningen. Haha och det har gjort det väldigt enkelt att bomba ner spelare i NN.
    Ni har varit rätt usla på att deffa ni med (antar att du är med i KUL). Innan judas kunde vi springa in lite överallt, bland annat bombades HIVs offby ner till 4 pop utan att vi mötte minsta deff. Att sedan bomba några resursbyar och skryta om sina skalper på forumet som ett barn som nyss lärt sig cykla är underhålande. Och undrar varför ni måste använda er av spioner om det är så himla lätt att bomba oss?

Sir Gore - Ja ni har tagit in TRÅK, men alliansen heter fortfarande Vendetta och Vendetta gjorde ingenting för att motverka chefen. Att rekrytera medlemmar som var med i alliansen som gjorde det betyder inte att ni ska ta ära för det dem gjort. Och nej, vi överger inte våra medlemmar, ni kan i syd kan smutskasta oss hur mycket ni vill, det rör oss inte i ryggen.
    Pågående:

Arkiv:
    s3 - NIN
    s4 - Zorua
    s5 - Burnsak
    Sez7 - Nuls

Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Det ryktas att jag tycker NN är en bra allians med kunniga spelare och dom spelare man har pratat med är jättetrevliga

Vidare ryktas det att jag tycker Maffia är bäst och absolut trevligast

Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Att sedan bomba några resursbyar och skryta om sina skalper på forumet som ett barn som nyss lärt sig cykla är underhålande.
    Bomba resursbyar? Spelarna är raderade! Hur trög är du egentligen? Ser du en Zeback i Vendetta? Jamen titta där är han, det var väl trots han som gjorde jobbet med Chefen. Ska jag byta om alliansens namn till Tråk så du hänger med? Va är det för fel på dig egentligen? Jag börjar undra ifall du skojar eller är det så illa att du inte förstår?

Sir Gore - Ja ni har tagit in TRÅK, men alliansen heter fortfarande Vendetta och Vendetta gjorde ingenting för att motverka chefen. Att rekrytera medlemmar som var med i alliansen som gjorde det betyder inte att ni ska ta ära för det dem gjort. Och nej, vi överger inte våra medlemmar, ni kan i syd kan smutskasta oss hur mycket ni vill, det rör oss inte i ryggen.
    Nej Vendetta slog ihop sig med Tråk, men enligt dig ska inte folk få ta med sig sina meriter dom gjort
    denna runda för att dom byter alliansnamn? Du kan ju sitta å blunda åt era döda medlemmar som ni övergav och fortsätta att snacka om hur dåliga vi är i Vendetta/ Tråk medan ni skiter i era egna. Bulten och Gabbe gick ur NN förr just pga av den anledningen för att ni sket fullständigt i dom.

Sir Gore
    Vendetta
    \"Hård och Orättvis\"

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sir Gore Visa inlägg
    Bomba resursbyar? Spelarna är raderade! Hur trög är du egentligen? Ser du en Zeback i Vendetta? Jamen titta där är han, det var väl trots han som gjorde jobbet med Chefen. Ska jag byta om alliansens namn till Tråk så du hänger med? Va är det för fel på dig egentligen? Jag börjar undra ifall du skojar eller är det så illa att du inte förstår?

Nej Vendetta slog ihop sig med Tråk, men enligt dig ska inte folk få ta med sig sina meriter dom gjort
    denna runda för att dom byter alliansnamn? Du kan ju sitta å blunda åt era döda medlemmar som ni övergav och fortsätta att snacka om hur dåliga vi är i Vendetta/ Tråk medan ni skiter i era egna. Bulten och Gabbe gick ur NN förr just pga av den anledningen för att ni sket fullständigt i dom.

Sir Gore
    Vendetta
    Vad jag tycker är rätt fint är att beasten, bulten, gabbe etc spelade er rätt i händerna när de flippade allians till SM.

Sedan er lilla lista på alliansprofilen:

Own3d hade vi sitter på och kontrollerade på det viset redan innan ni började anfalla.

Gabbe hade sitterkontroll över bulten från och med den 3dje oktober, det tog minst 25dagar innan ni tröttade ut gaz att inte bry sig om det kontot mer.

Creds för Surangani måste väl ändå gå till SSHSF???? Jag såg nog fler SSHSF som bombade det kontot än vendettor.

Jonas exil förstår jag mig inte heller på. Han är fortfarande samma spelare och leder nu NN/O.

(jag kan backa upp det mesta här med citat från NN ledarchat)

Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av cephalopod Visa inlägg
    Vad jag tycker är rätt fint är att beasten, bulten, gabbe etc spelade er rätt i händerna när de flippade allians till SM.
    Dom var aldrig med i SM speciellt inte ex PWN då dom inte var inblandade i detta.

Gabbe hade sitterkontroll över bulten från och med den 3dje oktober, det tog minst 25dagar innan ni tröttade ut gaz att inte bry sig om det kontot mer.
    Vet inte vart du vill komma med denna kommentar? Måste iallafall va bättre att trötta ut en spelare till att sluta spela än att bränna off i såfall?

Creds för Surangani måste väl ändå gå till SSHSF???? Jag såg nog fler SSHSF som bombade det kontot än vendettor.
    Hoppade av Tråk och brände upp sin off emot dom = game over

Jonas exil förstår jag mig inte heller på. Han är fortfarande samma spelare och leder nu NN/O.
    Hade 5 byar i Sydväst som inte finns längre vilket vi brände upp därför exil i Nord nu.

Vet inte men försöker du säga att inte det är tack vore Vendetta/ Tråk att någon av dessa spelare
    inte finns kvar? Vad jag hört så tycker NN att vi är så usla men ändå är alla dessa om man får säga bland dom bästa spelarna borta från servern idag. Som någon NN sa vi glider väl bara runt på en räkmacka.
    Dom tog väl självmord i och med att dom gick med i NN eller nått.

Sir Gore
    Vendetta
    \"Hård och Orättvis\"

Standard

Ni har varit rätt usla på att deffa ni med (antar att du är med i KUL). Innan judas kunde vi springa in lite överallt, bland annat bombades HIVs offby ner till 4 pop utan att vi mötte minsta deff. Att sedan bomba några resursbyar och skryta om sina skalper på forumet som ett barn som nyss lärt sig cykla är underhålande. Och undrar varför ni måste använda er av spioner om det är så himla lätt att bomba oss?
    Oj,,,,,

Några resursbyar, japp det har det blivit fast ofta efter deras HU städer eller off byar redan var pulver eller grus.
    Ha nog sett en HEL del NN styrkor dunka våra murar, så usla på deffa tycker jag nog inte.
    Kolla bara deff lista eller off listan. Den är KUL.

Vem är judas

Sen alla i KUL som har en spion i NN kan ni inte dela med er den infon till mig så jag oxå kan bomba lättare. hmmm fast jag har svårt att se hur det ska bli lättare.

Sidan 192 av 244 FörstaFörsta ... 92142182190191192193194202242 ... sistasista

Regler för att posta