Sidan 136 av 244 FörstaFörsta ... 3686126134135136137138146186236 ... sistasista
Visar resultat 1 351 till 1 360 av 2440

Ämne: Det ryktas att....

Senior Member Ragatan the one and onlys avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Varhelst jag lägger min hatt (har ingen hatt) på Närkeslätten

Standard

Citat Ursprungligen postat av solle Visa inlägg
    Men hota någon att man ska göra dom illa utanför spelet är att få för långt. Jag vet inte vad TT skrev för att göra han så arg. Fick bara läsa där han svarade med att han skulle misshandla han nästa gång han såg han på puben.

Men när han tar steget ur Travian och hotar med våld i riktiga livet har han tyvärr gått för långt! Som jag skrev innan det finns barn och unga spelare som kör travian, så sådant ska få ske här.

Man kan bli arg i spelet men då får man isf räkna till 10 innan man skriver, klarar man inte av det så är det helt fel spel för dom här spelarna.
    Helt rätt! Hot om handgripligheter IRL, pga osämja i ett internetsammanhang, är aldrig OK. Oavsett, vad som ligger bakom.

Så är det bara.
    På s3 är jag en peppad Rag , sen finns jag ju på sez också då...

Standard

Citat Ursprungligen postat av n000b4 Visa inlägg
    Alla gör misstag i sin ilska som man inte tänker på förren efter, vi alla är ju bara människor.
    Men du. Han gjorde ju, i ditt tycke, sitt misstag på forumet. Då blev han varnad. Det gav honom tid att tänka efter. Men vad gör han istället? Fortsätter ohövligheterna på sin presentation i spelet. Det säger en hel del.
    Håll Travian rent från människor som inte kan skilja på verklighet och interaktiv underhållning, för allas skull.
    Helt rätt av admin att radera.

Senior Member Skalmans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Usch för folk som inte säger sanningen...
    Senast redigerad av Skalman den 09-08-06 klockan 17:12
    Tidigare:
    Se3: Skalman | Ledningen
    Se5: Badanka | Divide
    Se2: Spade ( endast den första månaden) | Awesome
    Se3: Badanka | B2B

Just nu:
    Se1: Pizzaboy | HBO

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Rätt eller fel av admins kan nog diskuteras i all oändlighet.. Ingen av de inblandade är oskyldig, dit hör också de som varit co-spelare på de inblandeade kontona. Passivitet är en sorts delaktighet när man har tillgång till förstahandsinfo, vad som sagts utanför kontona (skype, forum etc) räknas ej naturligtvis då man har egna personliga konton.

Frågan är om admin och MH är/har varit konsekventa med att radera konton tidigare och kommer vara det framledes? Tror de flesta av oss har sett x-antal konton som haft tvivelaktiga presentationer?

Förra rundan var det t.ex ett konto tillhörandes en av ledarna i Lotus som hade en ytterst tveksam presentation men inte fick kontot raderat, var istället avstängt i princip hela servern.

Utan att ha speciellt mycket info ang. situationen så känns det ändock som att admin/mh tagit hänsyn till en mängd olika faktorer utanför spelet och dessa verkar enbart ha varit riktade mot ena parten.

Men eftersom det rykats att det här är en ryktestråd så är det ju bara lösa rykten ^^

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

Det ryktas att ... All min off dog på speed på en VU attack mot Jackie..

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

det rycktas ännu en gång att 99% av alla som komenterar allt inte vet enns 1% av vad som hänt så lått bli att spåna vissa saker e fel andra rätt... låt oss sluta spekulera! Ni som spekulerar fel ni gör saken bara värre!

r.i.p ErozOne

----

s5 spix

Member jonas.dahlqvist1s avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Exclamation sanning!!!

Vem skrev vad och hur fan startade allting`? alla har massa lösa rykten och tror sig veta men kan ingen berätta vad som verkligen hände, vad som sas från båda sidor och vad som fick erozone att flippa??? Det är aldrig okej att hota någon för ett j***a spel på nätet men nått måste ju sagts eller hänt som fått han att loosa all tänkbar vett han hade!!!
    mvh. Jonas

Senior Member solles avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Det ryktas jag tycker vi lägger det här bakom oss nu och spelar vidare och har skoj.

Det ryktas att några kanske har lärt sig något av det här.

Det ryktas att det börja blåsa upp till storm på server5
    Smärta är temporärt, stolthet för evigt. Leksing tills jag dör

Solle Server 2, ingen co, inga sitters, nu kör vi en gammal hederlig runda på egna ben!

Solle Server4 som German, kör själv på kontot men gott om lojala vänner som hjälper varandra

Standard

Det ryktas att det förundrar mig att en deffgeneral deffar med klubbor.
    http://travian-reports.net/se/raport.php?id=0b7ba0895

Member jonas.dahlqvist1s avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

hahaha hur fan gick det där till jaja tråkigt för den stackarn som får börja träna 1000-tals trupper igen

hörde att sheep slayer fått pisk i sin huvudby igår, nån sanning i det?
    Pain heals, Chicks dig scars, Glory last forever

//Jonas

Sidan 136 av 244 FörstaFörsta ... 3686126134135136137138146186236 ... sistasista

Regler för att posta