Visar resultat 1 till 3 av 3

Ämne: ny allians på se5

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard ny allians på se5

hej.

vi är ett gäng erfarna spelare från server 2 och 4 som har bestämt oss för att slå ihop på server 5. vi kommer att köra seriöst och satsa på att bli starkast(inte störst i pop utan i makt o ära) vi har inget bra namn ännu men det kommer vi välja bland det namn vi har på dem allianser vi är med i nu. vi kommer satsa stort och våra ända krav är att du har trupper efter ett par veckor. inte vara farmad men viktigast av allt är att du ska vara aktiv i alliansen med det menar jag att du ska vara med i deffningar offensiva attacker och hänga i forumet och inte ha en röd prick.
    jag suger på ordbajseri om du är stark så får du gärna skicka en seriös ansökan till boltish som startar på servern

mvh/boltish från server 5 när den startar

vi kommer ligga på nord-öst (plus, plus)

Senior Member Lempards avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Förlåt om jag verkar lite knäpp men...

Jag tycker att det är rätt "noobigt" att gå med eller skapa en allians så tidigt in på spelet. Det är bara mina åsikter.

Peace!
    Sez1 - Hurricane
    sez5 - Wraith Shade
    s1 - FLEX (radering)

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

vi kommer nog inte skapa den direkt utan vi planerar värvar medlemmar innan från andra servrar. så att vi har erfarna spelare vi känner(har spelat med innan) och att alla är i samma vädersträck.

Regler för att posta