Visar resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Rundans Tacktråd

Senior Member Bralis avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard Rundans Tacktråd

Hej på er allesammans.

Nu när rundan är över är det väl lägligt med en tacktråd?

Först och främst vill jag tacka R unionen för Er kamp från början till slut mot 2nd koalitionen som jag är stolt medlem i.
    Dessvärre har saker uppstått och jag har inte varit aktiv sedan oktober ungefär, men jag har följt rundan och allt som hänt, jag har försökt hålla mig uppdaterad.

Hur som helst, ett stort tack och eloge till R som höll ut till det sista.

Sedan vill jag även tacka hela koalitionen för deras enorma jobb, och inte minst ledarna, störst tack till 2nd alliansen som varit med från början till slut som ingen i början trodde på.

Bruins: Jag har fortfarande ingen aning om vad du såg i mig förra rundan, men något såg du, och jag är rätt säker på att jag skött mig bra, tack för allt ditt förtroende och inte minst den senaste träffen

Tank Girl: Ja, vad ska man säga? Envis som ini***, men gud så underbar människa du är (: Det har varit ett sant nöje och en enorm ära att få vara del av 2nd vid din sida.

Qucksound: Hhe.. 2-meterskillen va? (; Jag är fortfarande lika chockad över hur fin armé du lyckats få ihop ^^ Trots att servern varit någorlunda lugn för många så är det ändå grymt jobbat!

Linkans: Tja, vi har inte pratat så mycket, men det har verkligen varit ett nöje att vara i samma allians som dig, även IRCen var rätt kul när det var lite folk där..

Ekman: Du är enorm, så sjukt duktig spelare och en så extremt trevlig människa, jag har haft trevligt under båda träffarna.

Isslan: Min "syrra", synd att det blev som det blev, men det har ändå varit grymt roligt att spela vid din sida, och träffa dig ännu roligare. (:

Sundin60 (vemärjag) & killerman88: Ni två är ju också sköna människor Jag minns fortfarande den dagen då jag fick er att beskydda min mini-ally ;D Har varit riktigt roligt!

Ford-Prefect: Yarr! Dig har jag ju ändå haft roligast med, så himla rolig människa och extremt duktig spelare, hoppas jag får tid att betala tillbaka alla kebaber och pizzor snart ;D

Peyo: Min granne och extremt trevliga vän, det har varit riktigt roligt att spela med dig och ännu roligare att träffas och vinna tipsrundan ;D

Filosoferna (Polipero, Tellus, Jonate20): HAHAHAHA! Ni är bara för sköna Jag har haft sååååå extremt roligt varje moment som vi pratat, snacka om sköna människor xD Jag ska tracka er lite på msn snart ;D

Discus-grabbarna: Skit i vad andra säger, ni vet bäst vad och vilka ni är, låt er inte tryckas ner av andra när ni vet bättre. Jag har respekt för er.

Butlerfc: Extremt trevlig och rolig människa, må du alltid vara du (;

Sist, men inte minst - Han som gjort att mitt namn hamnat så högt uppe på off-ranken, då jag inte gjort NÅGOT till det:
    Lord_Denta: Skön människa, och jag har aldrig sett en bättre spelare än dig, det du gjorde med mina 100 000 veteenheter uppdelade på två byar är helt makalöst. Stor respekt, heder och eloge till dig för ett sådant enastående jobb! Hoppas du alltid kommer vara lika bra!

Jag skulle kunna göra listan mycket längre.. Men det känns som att detta borde räcka, om jag glömt någon så får jag be ödmjukast om ursäkt.
    TACK ALLA FÖR EN ENASTÅENDE OCH OFÖRGLÖMLIG RUNDA!

Over And Out
    - Brali

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard Tack till alla!

Tack till alla!

Det är roligt att vinna!
    Det är till och med väldigt roligt att vinna!

Tack för att jag fick vara med i detta trevliga gäng!

Mina bidrag till spelet har varit lite begränsade under den senare delen av spelet, jag hann inte riktigt med.

Denna server började jag i alliansen Musketör. Efter mycket ihärdiga bombardemang under flera månader gav vi upp och tackade tacksamt ja till medlemsskap i PDA|A. Jag vill här speciellt tacka de musketörer som höll ut till slutet: No One, Lizzardo, Bluelink och Gilla. Ni är av ett speciellt travianvirke! Verkligen inga "medgångsspelare" utan robusta spelare som kan utveckla sina konton under ständiga bombardemang.

Lizzardo vill jag tacka lite ytterligare eftersom du aktivt hjälpt mig att sköta mitt konto, tack! Min co-spelare Mette förtjänar också ett varmt tack för hjälpen.

Rolf! Det var du som "räddade" oss musketörer in i värmen och som sedan månade om oss, liksom du månade om andra och alliansen, på ett utomordentligt bra sätt.

Tiden i denna allians har varit väldigt bra på många sätt. Jag vill tacka alla för trevligt samarbete och trevlig stämning.

Med vänliga hälsningar
    Sverre
    EN FÖR ALLA, ALLA FÖR EN!

Aktiv på Travian sedan hösten 2007

Standard

Stort tack till alla som hjälpt till med Edens VU

Att nå nivå 100 först är inte allt i detta spel utan viljan att kämpa är en större bedrift vilket många kanske glömt :rolleyes:

många så kallade småspelare har lärt mig mycket under denna runda vad kämpaglöd är.

ni vet vilka ni är o ni är många så någon speciell får inte sitt namn med i mitt tack tal

Senior Member Poliperos avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Ett stort tack till alla som förtjänar det.

Och speciellt tack till:

Jonate, Tellus och LindaP för en för***** trevlig runda även om den slutade lite tidigare än tänkt.^^'

Hela f.d Semper och X/DH-X.

Vill även tacka Brohusaren och Rivis för att ni hjälpt till så mycket.

Ha det nu bra och hoppas ni får en bra fortsättning här i travian.:P
    Filosoferna - Polipero

Senior Member Bralis avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Jag ser hur entusiasmen lyser i allas ögon.... (som inte skrivit)

Standard

Citat Ursprungligen postat av Brali Visa inlägg
    Jag ser hur entusiasmen lyser i allas ögon.... (som inte skrivit)
    Vill inte va oförskämd för det är jättefint med tacktråden, men tror det blir någon sorts tack i nomineringstråden http://forum.travian.se/showthread.php?t=32958
    Senast redigerad av tehweasel den 09-04-04 klockan 11:08

The Taker
    Guest

Standard

Tack brali<3

Glädjer mig att höra

Du gjorde ett bra jobb du med<3.

Senior Member Remuzs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Jag valde att lägga min tacktråd på 2nds forum. Här skulle jag bara vilja tacka HONOUR, DH och Eden för att de gjorde slutspelet intressant, samt att ni lät AeMs VU vara så servern tog slut. Slutligen vill jag också tacka er för att ni inte anföll mitt, detta gäller alla utom min elaka CO på s1 Demi som faktiskt rullade ett "skarpt" anfall mot mitt stackars VU
    Hjälp mig få gratis spotify premium.

Pågående servrar:
    -

Avslutade servrar/konton:
    S1 - Barbapapa [WaP] Spelade ni där så vet ni hur det gick
    S2 - Remuz (Romare) [2nd] Seger (offrank 2)
    S2 - Nulli secundus [-Ros-] Seger (inte min förtjänst dock)
    S3 - Blue (German) [60] Raderat
    Sez3 - Diablo (Gall) [AiCi] Seger (offrank 30)

Regler för att posta