Visar resultat 1 till 8 av 8

Ämne: NTI Allians

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard NTI Allians

Hej!

Ett antal elever från NTI-Gymnasiet i Sundsvall kommer nu under morgondagen forma en allians på vår "nya" speed server. Troligtvis så kommer vi att befinna oss på den nord-östra delen av spelplanen. Namnet på vår nya allians är fortfarande obestämt, vi försöker hitta på något fyndigt och passande namn under skrivandets stund. I alla fall så är vi rätt säkra på att vi INTE kommer hålla alliansen stängd utanför gymnasiets gränser utan alla har en möjlighet att spela med oss.

Angående kriterier så är dom inte så höga, en del av gymnasiets spelare är relativt nya och kommer få min assistans under spelets gång. Det vi förväntar oss av er är en grundläggande och gärna djup kunskapsbas inom travian, en aktivitet som möjliggör ett nära konstant utvecklande av din by samt vår allians samt ett gott humör.

Vi kommer alla registrera oss mellan 06.00 och 06.15 imorgon bitti så vill du ha en chans att befinna dig i närheten av oss så rekommenderar jag att du tar din chans under det tidsintervallet, ju närmare, ju bättre.

Är du intresserad så hör gärna av dig inom denna tråd, tar ev en stund att få upp ambassaden då detta inte har första prioritet.

Med Vänliga Hälsningar
    Oliver "Snith" Snith
    NTI-Gymnasiet, Sundsvall

Standard

Är du en bra ledare av en allians? Har du mycket erfarenhet av travian själv?
    Wiiieee

Sez 5 - Ghrist OS|TN Vi stödde vinnarna!
    Sez 6 - *******

Titta gärna in på min hemsida Där kan ni se mina byar och trupper
    http://tinyurl.com/d8pgfo

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Grabben Noak Visa inlägg
    Är du en bra ledare av en allians? Har du mycket erfarenhet av travian själv?
    Tyvärr så har jag ingen kunskapsbas inom detta spel som jag kan skryta med utan jag har spelat ett antal omgångar, till och från på "classic" samt på "speed" servrar. Aldrig överlevt riktigt långt utan jag har haft mina byar och sedan blivit sönderfarmad pga av att jag själv attackerat någon som bevisligen har haft en vän eller dylikt inom en större allians.

Mvh
    Oliver

Senior Member Barathrums avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Mitt tips till er skulle då vara att vänta med registreringen, då många av travians "elit" registrerar sig vid 06 för att hamna i mitten
    Sez 7: -M-
    Sez 6: Mumin - S.B.V (radering)
    Sez 5: Skurt - TDS (radering)
    Sez 4: VÄM-Elite - VIP|AiCi
    Sez 3: Romanista - !|Crowd
    Sez 2: Slithice - V|[A-L]
    Sez 1: Barathrum - VÄM[NI]

Comx: Trying Out Farm
    Vinst med !|Crowd och VIP|AiCi

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Barathrum Visa inlägg
    Mitt tips till er skulle då vara att vänta med registreringen, då många av travians "elit" registrerar sig vid 06 för att hamna i mitten
    haha, kanske är ett gott råd, tyvärr så vill jag komma igång så snabbt som möjligt satt jag kan nog inte vänta Håller mig gärna borta från mittpunkten men måste faktiskt starta vid 06 =)

Standard

Varför då? Vill man bli farmad är det ett säkert kort att börja tidigt, tyvärr e det så, annars måste man vara hyperaktiv och farma jättemycket själv och ta hand om sina trupper hela tiden
    Wiiieee

Sez 5 - Ghrist OS|TN Vi stödde vinnarna!
    Sez 6 - *******

Titta gärna in på min hemsida Där kan ni se mina byar och trupper
    http://tinyurl.com/d8pgfo

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Grabben Noak Visa inlägg
    Varför då? Vill man bli farmad är det ett säkert kort att börja tidigt, tyvärr e det så, annars måste man vara hyperaktiv och farma jättemycket själv och ta hand om sina trupper hela tiden
    Är det verkligen en sådan stor skillnad? Tyvärr så har jag inte tidigare varit med vid en server start utan alltid hoppat in efter någon vecka, men i alla fall, vad bör en "säker" tidsintervall vara då? Dvs från server start?

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Vänta och registrera dig tills eftermiddagen då hamnar du garanterat en bit ut, du tappar inte så mycket men slipper att trängas med alla i mitten om du inte är så erfaren.

Regler för att posta