Visa resultat för omröstning: Vilka vann striderna, AF eller K&Q

Antal röster
81. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • AF vann

55 67.90%
  • K&Q vann

17 20.99%
  • Oavgjort

9 11.11%
Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 32

Ämne: K&Q v af

Standard

Citat Ursprungligen postat av Freispiel Visa inlägg
    Men vilken dum tråd. :P Jag röstade på att AF vann eftersom vi förstörde fler byar för K&Q än vad K&Q förstörde för oss.
    Freispiel glöm inte de 14 byar som nollades från DIR, samt 2 avslutade konton. Så helt ensamma var ni inte i ert krigande.

Ibland kan de vara nice med en hjälpande hand.

Dkx 1 Shadow4u
    Sez 2 Shadow4u / RoD|Ua
    Sez 3 Shadow4u / X --> Vendetta
    Sez 4 Skabbstolen --> Väm-Elit / AiCi
    Sez 5 DIR / TDS ----> OS|OS
    Sez 6 Kill4fun--> Halfbrain / JD-la av efter halvlek o vila.
    Sez 7 Smiths / FM
    Sez 8 xXx / Crowd
    Sez10 Spökplumpen / Disney

körda slöserver
    S3 x 2 Bl.a PMS
    S1 x 2 Bl.a MeSh
    S5 Spök se historieboken
    Com7 Shadowwalker

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av shadow4u Visa inlägg
    Freispiel glöm inte de 14 byar som nollades från DIR, samt 2 avslutade konton. Så helt ensamma var ni inte i ert krigande.

Ibland kan de vara nice med en hjälpande hand.
    Helt rätt, det har jag hela tiden sagt att vi inte var ensamma. Predator anföll också K&Q.

Standard

Om det var ett krig som skedde vann nog ingen eftersom det aldrig kom igång nåt sådant.

Om det var enskilda spelares fightandes så vann K&Q med sina byövertag och nollade huvudbyar hos väl utvalda spelare, endast anka med ett p lyckades behålla sin by av de planerade övertag/nollningarna och det var bra jobbat.

När det gäller hur AF agerade så skall de ha all heder åt sitt samarbete när de väl började motattackera på ett väl synkat sätt även om det inte gjorde så mycket när det väl skedde på de supportbyar som fick besök eftersom spelet var över.

Att K&Q la ner när de gjorde var länge planerat då det blev tillökning i familjen hos Numba, Fjompan, Cruella de Vill och Dumlekola, folk flyttade och ledaren var/är illa sjuk så därför var endgame inget som skulle spelas. Där har ni sanningen som verkar vara så svår att förstå.
    De som ville lira vidare flyttade på sig och hade en god avslutning. Även de få som var kvar på slutet gjorde bra ifrån sig, kolla bara Vidsels deffrank (31a)

Rundan är slut och AF gjorde bra ifrån sig då de haft en intensiv tid med mycket krigande och det kan ingen ta ifrån dem. Det finns en hel del kunskap om spelets regler i AF med allt från strategier, informatörer och samarbete så det skall de oxå ha cred för!! Har sett dem ur både FK & K&Q´s perspektiv och även haft "lite" insyn hos dem som sig bör i detta spel vilket gör att jag inte vill föringa era bedrifter

Och avslutningsvis när det gäller ordbajsandet och tjafsandet som varit så finns det alltid två sidor på ett mynt med en del otrevliga konversationer åt båda håll så den matchen blev nog ganska oavgjord Hoppas Freispiel att du inte tog illa vid dig när jag konverserade IGM med dig, du är inte så dålig som jag vinklade det till med tanke på hela rundans spelande och du föll inte för sista frestelsen att försöka dig på att nolla huvudbyn som jag hade hoppats. Det var ett spel, vi spelade och respekterar dig för det!

Tack alla för en trevlig runda, får se när vi möts igen
    Rock on...// S

1a Sez ACE/KING,
    2a Sez [SFR], FK Knox & Excidium
    3e Sez K&Q
    4e Sez Opus Dei
    5e Sez FK Knox "Bum" först & sen K&Q "Numba"...
    6e Sez Spelfri
    7e Sez TP
    8e Sez Inget konto längre..

Senior Member Florrpans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Call On Me Visa inlägg
    Som f.d. FK kan jag ju inte säga att vi direkt vann kriget...
    Nä, somliga lämnade tidigt, eller?.. Kan ju vara svårt att veta vem som vann då.
    Ingen vann kriget mellan AF och FK, även om somliga inte vill hålla med om det.
    //Florrpan | FortKnox
    The legend goes on
    From the ashes, the phoenix rises again with refreshed powers to control the world.
    Do you dare to challenge the Phoenix, the bird who was born from its own ashes?

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Florrpan Visa inlägg
    Nä, somliga lämnade tidigt, eller?.. Kan ju vara svårt att veta vem som vann då.
    Nej ingen klar och utropad vinnare alls! Jag ser det förstås med AF-ögon och håller lite fördel oss...men och andra sidan skulle jag lirar med FK skulle jag antagligen också se mig som som vinnare!

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Självklart, men vi slutade inte kriga för det. Vi hade TDS och JOP som grannar. Kan inte kriga mot AF då.

Å andra sidan så gjorde vi en hel del skada på just TDS som det blev krig mot senare. Kolla på kontot Lat Mask's off rank+deff rank och sen kan du yttra dig.....

Reg.datum
    May 2007

Standard

Självklart, men vi slutade inte kriga för det. Vi hade TDS och JOP som grannar. Kan inte kriga mot AF då.

Å andra sidan så gjorde vi en hel del skada på just TDS som det blev krig mot senare. Kolla på kontot Lat Mask's off rank+deff rank och sen kan du yttra dig.....

Jag vet
    Men eftersom du lämnade tidigt så kan du ju inte vete hur det gick, eller?
    Du slogs bra, riktigt bra! synd att du lämnade bara.

Nej ingen klar och utropad vinnare alls! Jag ser det förstås med AF-ögon och håller lite fördel oss...men och andra sidan skulle jag lirar med FK skulle jag antagligen också se mig som som vinnare!
    Självklart, båda sidorna tog stryk, FK fick kanske mer stryk, men ingen sida gav upp.
    Senast redigerad av Florrpan den 09-03-30 klockan 19:41
    //Florrpan | FortKnox
    The legend goes on
    From the ashes, the phoenix rises again with refreshed powers to control the world.

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Jag vet
    Men eftersom du lämnade tidigt så kan du ju inte vete hur det gick, eller?
    Du slogs bra, riktigt bra! synd att du lämnade bara.
    Klart vi kan veta hur det gick. Forumet hade vi tillgång till på ganska lång sikt efteråt. Och vi har många vänner i FK. Även skype kanalen hade vi tillgång till några veckor efter.

Självklart. Men när du har din närmaste FK-Lirare 7 TDS och JOP spelare bort så blir det svårt.
    Tänkte ända presenterar lite vad vi gjorde. Även om vi blev relativt krossade nu på slutet av sammanlagt 4 st TDS spelare. Och 2 TP.

Offrank

186. Lat Mask 9505 19 187152

Def Rank

80. Lat Mask 9505 19 181824

Pop Rank

659. Lat Mask P-O 9505 19

Kalla oss inte för Sim City.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Klart vi kan veta hur det gick. Forumet hade vi tillgång till på ganska lång sikt efteråt. Och vi har många vänner i FK. Även skype kanalen hade vi tillgång till några veckor efter.

Självklart. Men när du har din närmaste FK-Lirare 7 TDS och JOP spelare bort så blir det svårt.
    Tänkte ända presenterar lite vad vi gjorde. Även om vi blev relativt krossade nu på slutet av sammanlagt 4 st TDS spelare. Och 2 TP.

Offrank

186. Lat Mask 9505 19 187152

Def Rank

80. Lat Mask 9505 19 181824

Pop Rank

659. Lat Mask P-O 9505 19

Kalla oss inte för Sim City.
    Forumet används inte, så försår inte vart den kom in i bilden, vi gav ju fienden inloggningar dit
    //Florrpan | FortKnox
    The legend goes on

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Forumet används inte, så försår inte vart den kom in i bilden, vi gav ju fienden inloggningar dit
    Ne men i vilket fal som helst

Hehe

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista

Regler för att posta