Sidan 2 av 10 FörstaFörsta 1234 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 94

Ämne: Castors sumering av rundan!

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

tyckte detta endgame var en pain in... Men rundan i helhet är ändå topp 2 på "roligaste" servrar jag spelat mycket tack vare 100 och TDS som vi krigat emot hela rundan jag förstår inte riktigt syftet med att kalla någon ovärdig vinnare eller kalla allianser för dåliga/fega.. Allianser har olika taktiker, anpassat efter kapacitet och aktivitet, svårt o kräva att 100 allianser skall spela identiskt..
    Vänligen
    Octavianus

Senior Member dr.nicks avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av castor Visa inlägg
    Vem som skadat mest är ovesentligt, hela grejen är att alla agerar efter sin bästa förmåga, ni bombar vi deffar, och i den mån vi kan av olika skäl bombade vi!
    Finns ingen som håller räkningen på vem som skadat mest.

Ingen är feg, bara olika taktiker och jag anser att vi lyckades väl, men föringar inte eran insats, ni var grymma denna rundan.
    Ja, inget fel på er taktik heller, men spelar som man vill, offensivt, deffensivt eller båda delar.
    Men jag tycker det var underligt att han påstod att DX spelat fegt..
    sez5: Wolwet - DX
    sez4: Severath - AiCi

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Octavianus Visa inlägg
    tyckte detta endgame var en pain in... Men rundan i helhet är ändå topp 2 på "roligaste" servrar jag spelat mycket tack vare 100 och TDS som vi krigat emot hela rundan jag förstår inte riktigt syftet med att kalla någon ovärdig vinnare eller kalla allianser för dåliga/fega.. Allianser har olika taktiker, anpassat efter kapacitet och aktivitet, svårt o kräva att 100 allianser skall spela identiskt..
    Antar att *ovärdig vinnare* just denna servern hänvisar till att det inte räcker att lyckas dra fram muspekaren i rätt position för att lvla VU utan det krävs lite mer än så för att få respekt O yepp alla konton spelar efter sina egna förutsättningar, att maximalt utnyttja dom på rätt sätt anser iaf jag vara bra spelat

Banned
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Bra summering tobbe

Jeg husker min tid i Nescio som en fin tid, med mange gode spillere & ledere (uansett hva såkalte "elite" spillere måtte mene om det)

Bra strategi, og lykke til med fortsettelsen i senere runder

castor
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av dr.nick Visa inlägg
    Ja, inget fel på er taktik heller, men spelar som man vill, offensivt, deffensivt eller båda delar.
    Men jag tycker det var underligt att han påstod att DX spelat fegt..
    Jag påstår det inte, jag sa själv att man kan contra med det till dom som kallar oss fega, och det är tyvär många som gjort det.
    Tycker inga är fega.
    DX agerande och vårat och TDS är baserat på det vi gör, vi spelar ett strategi spel och strategi baseras inte på att dom som har största offarna och största kontorna är bäst och automatiskt vinner.

Standard

Japp det är helt rätt Castor. Jag hade ingen kunskap om ditt "projekt" under serverns gång men efter att fått reda på en hel del nu är man väldigt imponerad. Som sagt är moralen en viktig del och samlar du alla de bästa i en allians kanske inte den där speciella kemin fungerar Verkar som du lyckades med det iaf och vill tacka för jag blev inspirerad själv!
    Phille-24 brukar vara mitt namn här, är en av dom som spelade på legendz of 3x kontot senast och framförallt, för Excidium

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Achtung Visa inlägg
    Fin post, Castor. Du gjorde bra ifrån dig denna runda. Och jag tycker ändå i slutändan var det 100 unionen som vann ;P. Vi v.s hela servern, det är en tuff utmaning när alla är emot en. Jajamensan det är det!

Och jag vill tacka Palm och alla DXare för alla fina fejks - men ni ska veta att vi deffade upp varje by för det kunde vi, samtidigt som vi deffade upp andra; hade hoppats på bättre deff rank men så är det när man slåss mot fegisar.

Off rank däremot är jag nöjd med - visar att ett Gall Konto kan det med : )

Tack för denna runda och vi ses säkert någon annan gång, hej då!
    Fegisar? Det är svårt att attackera samtliga konton i en allians, men i fortsättningen ska jag försöka vara mer tillmötesgående och ge dig chansen att deffa bort mig.
    Vi bär kedjor fast vi inte ser dem, och vi är slavar fast vi kallar oss fria män.

eis39
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Achtung Visa inlägg
    Och jag vill tacka Palm och alla DXare för alla fina fejks - men ni ska veta att vi deffade upp varje by för det kunde vi, samtidigt som vi deffade upp andra; hade hoppats på bättre deff rank men så är det när man slåss mot fegisar.

Off rank däremot är jag nöjd med - visar att ett Gall Konto kan det med : )

Tack för denna runda och vi ses säkert någon annan gång, hej då!
    klart du var tvungen att klämma in en förolämpning, kanske inte helt rättvis om du tittar på offrank?

Nescio/Nomen har EN spelare på top10 off (bios, rank 5)

DX har NIO spelare på top10 off (rank inkl. nataren: 2,3,6,9,12,13,15,16,17)

Med det inte sagt att Nescio är fega. Däremot känns det som att det är lite hycklerivarning på att kalla rundans offensivaste allians för fegisar?
    Senast redigerad av eis39 den 09-03-30 klockan 16:22

Senior Member aptis avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av eis39 Visa inlägg
    klart du var tvungen att klämma in en förolämpning, kanske inte helt rättvis om du tittar på offrank?

Nescio/Nomen har EN spelare på top10 off (bios, rank 5)

DX har NIO spelare på top10 off (rank inkl. nataren: 2,3,6,9,12,13,15,16,17)
    top 20 menar du väll?

Sez 3: Apti @ Vendetta
    Sez 4: AC-Crew @ OS
    Sez 5: FunForFriends > DIR > Fvib @ Old School FTW!
    Sez 6: Jack Of Diamond @ OS
    Sez 8: Redlösa Rebar @ OS
    Sez 20: Willy Foo Foo

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Travian är inte Travian utan castor. Bättre ledare går ej att finna.<3

Sidan 2 av 10 FörstaFörsta 1234 ... sistasista

Regler för att posta