MvP (Most valuble Player)
Red Brigades - undra hur mycket man lärt sig från dom ?
MvO (most valuble officer)
Lord_Denta - seriöst, är en maskin. undra hur många bombningar som inte blivit av om han inte hade funnits ?
Bäst defensivt
Red Brigades - pallar vi inte fixa försvar så tajmar vi in residens bygget. oavsett tid på dygnet kan dom få ihop en 200k deff med.
Bäst offensivt
finns många, kan inte komma på någon som stuckit ut extra mycket.
Mest underskattade:
Eden - Trodde aldrig dom skulle ta ett VU, trodde definitivt inte dom skulle få upp det så mycket
Bästa manipulatör:
Respekt åt:
Eden självklart, men även alla som ingår i R unionen. orkar man spela mot såna odds förtjänar man respekt
Bästa team:
koalitionen, behövs motivering ?
Mest irriterande :
hydlide - vet inte hur många gånger jag väggat mini offen där..
Trevligaste spelaren
väldigt många som är trevliga, ja kommer bara på 1 som jag inte kunnat hålla god ton mot. men sånt man kommer ihåg är igm konversationerna med remuz, allt snack med bruins. sen får vi ju inte glömma allt från skype :P men tror inte vi ska gå in på det ^^ ni som är med i AeM vet vad jag menar :P
Trevligaste forumsdeltagaren
är nästan aldrig är så ingen aning
A walk in memory lane!
Sån miss när:
tappat räkningen på hur många senatorer jag dödat av mig själv..
Sjukt skoj händelse:
mycket som varit roligt, men när man såg att alla R:s VU:n va på lvl 0, ja en ruskigt bra start på dagen
Sjukt tung händelse
när man fick reda på spion grejen, känns inte rätt även om jag vill se 2nd vinna
Såhär kommer jag minnas s2
rundan där jag lärde mig det mesta. rätt så ojämn runda, ibland undrade man varför man lirade för att någon vecka senare se att det hände hur mycket som helst.