Sidan 26 av 26 FörstaFörsta ... 16242526
Visar resultat 251 till 259 av 259

Ämne: Tacktråd SEZ fem.

Standard

Hej kompisar!

Evuuul på ZoT tackar för sig och tackar även er alla andra på denna server för underhållningen.

VI som har lirat lite "sporadiskt" på detta konto är gubbarna Iron, Evuuul, Berggren samt Frasbulle.
    Vi vill även passa på och tacka Polly & Neo för ni har ställt upp i tid och otid när vi slackers har strulat :P

Rundan slutade väl inte riktigt som vi hade tänkt oss då släggbyn vart grus och korn, men som sagt det är ett spel och inget att bli bitter över fast visst hade det varit roligare att sänka 2 mag på ett VU :P
    Lyfter på hatten för Red Dwarf, MsTake, Locko, Skogsmullarna och även DT som satte nådastöten på den släggbyn.

Det var kul att lira med er andra i 100 och stort tack till er övriga pussgurkor i ledningen att man fick vara en del av underhållningen, inte för att ja var så aktiv direkt :P . Det gick riktigt bra trots allt inte klaffade till "100", så det kan ju bara bli bättre

Vill även passa på att tacka de som hjälpte oss med deff under resans gång, YG/YK samt Musk, TACK!

EDIT: MsTake rensade och bombade en del de med

Hoppar nästa runda.... tror jag

Ha en skön vår/sommar så syns vi till hösten igen, tror jag....

Må väl!

Evuuul

S7 DVSG
    Senast redigerad av FRiSPEL den 09-04-02 klockan 08:13

Senior Member ReXxs avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av FRiSPEL Visa inlägg
    Hej kompisar!

Evuuul på ZoT tackar för sig och tackar även er alla andra på denna server för underhållningen.

VI som har lirat lite "sporadiskt" på detta konto är gubbarna Iron, Evuuul, Berggren samt Frasbulle.
    Vi vill även passa på och tacka Polly & Neo för ni har ställt upp i tid och otid när vi slackers har strulat :P

Rundan slutade väl inte riktigt som vi hade tänkt oss då släggbyn vart grus och korn, men som sagt det är ett spel och inget att bli bitter över fast visst hade det varit roligare att sänka 2 mag på ett VU :P
    Lyfter på hatten för Red Dwarf, Locko, Skogsmullarna och även DT som satte nådastöten på den släggbyn.

Det var kul att lira med er andra i 100 och stort tack till er övriga pussgurkor i ledningen att man fick vara en del av underhållningen, inte för att ja var så aktiv direkt :P . Det gick riktigt bra trots allt inte klaffade till "100", så det kan ju bara bli bättre

Vill även passa på att tacka de som hjälpte oss med deff under resans gång, YG/YK samt Musk, TACK!

Må väl!

Evuuul

S7 DVSG

Har jag inte helt fel för mig, så får du inte glömma Ms Take (?) Var väll dom som rensade det som var kvar efter vi på Red Dwarf hade landat :P
    SEZ 1: ReXx @ JW |
    SEZ 2: ReXx-Okking @ DX |
    SEZ 3: A deo victoria @ DOE, D.X |
    SEZ 4: EL&IS @ GF |
    SEZ 5: Red Dwarf @ DX |
    SEZ 6: Angels @ 1337 | Pensionerade mig efter 2-3 veckor..... (Trodde jag ja... )
    SEZ 7: Il Principe / Babben @ Mupp SW |
    SEZ 8: Sun Tzu

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Hej kompisar!

[...]

Må väl!

Evuuul

S7 DVSG
    Hoppas vi "ses" snart igen och att vi i Musk, Musketör, då har ännu mer deff att sända.
    Med vänliga hälsningar
    Sverre
    Musketör
    Senast redigerad av Sverre Travian den 09-04-02 klockan 08:18
    EN FÖR ALLA, ALLA FÖR EN!

Aktiv på Travian sedan hösten 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av ReXx Visa inlägg
    Har jag inte helt fel för mig, så får du inte glömma Ms Take (?) Var väll dom som rensade det som var kvar efter vi på Red Dwarf hade landat :P

Huaaa, lite trött igår, självklart var ju MsTake med och slakta och bomba vår släggby, sorry för det hjärnsläppet

Må väl

Evuuul

Senior Member ReXxs avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Huaaa, lite trött igår, självklart var ju MsTake med och slakta och bomba vår släggby, sorry för det hjärnsläppet

Må väl

Evuuul

Hehe, det är lätt att glömma saker när man är trött Men blev lite förvånad när jag inte såg deras namn :P

Får tacka er med, för att ni är så trevliga, trots att vi förstörde en väldigt fin smash av er Inte många som är det faktiskt
    SEZ 1: ReXx @ JW |
    SEZ 2: ReXx-Okking @ DX |
    SEZ 3: A deo victoria @ DOE, D.X |
    SEZ 4: EL&IS @ GF |
    SEZ 5: Red Dwarf @ DX |
    SEZ 6: Angels @ 1337 | Pensionerade mig efter 2-3 veckor..... (Trodde jag ja... )
    SEZ 7: Il Principe / Babben @ Mupp SW |
    SEZ 8: Sun Tzu

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lolotus Visa inlägg
    Asså puss på dig gulleplutten, men visst vann jag över er både i off och deffrank?
    popen som räknas? =)
    Sez 5 Zoting|Nescio/Drunken Monkey
    Sez 6 IronMonkey|Drunken Monkey/Just Delete Rapport
    Sez 7 Mighty Angels!|Rest In Pieces
    Sez 8 Mr T -> St. Anger|Drunken Monkey
    Sez 9 Flawless|NG
    Sez 10 Instant Karma|V.V
    Sez 11 Nelly Be In...?|AF
    comx2 Rollergirl<3 - ett avslutat kapitel

[19:20:50] Indianen: om någon hade haft 1337 så hade det vart jag dock
    [19:22:07] janbanan: Sant

Member
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Mitt tack till en del spelare på Sez5

Sverre gillar dig för du alltid varit tydlig både vad gäller det du vet eller inte vet och annat vi har pratat om vid sidan av spelet.

BigSlick saknade våra samtal under Sez5 som vi hade en hel del på s6 många sena nätter och alltid lika trevligt + att du gav mig uttrycket brutalt ärlig kan fortfarande sitta o skratta åt när du sa det.

Znoozan kände dig inte direkt när jag kom med i Musketör på Sez5 men det ändrade sig snabbt du är en sådan man skulle önska sig att alla allianser hade med sig för den positivitet du sprider bland medlemmar och för allt jag kunde fråga dig om när minnet svek mig själv ibland så hade du alltid svar och dina uttryck dom var sanna aldrig oförskömda

no10 vad ska jag säga om dig mer än att vi har utvecklat en fin vänskap som sträcker sig bra långt utanför travians värld oklomplicerad, naturlig, behaglig.

Andreas vad han nu kallar sig i Travians värld andrespelare på no10 dig lärde jag känna mera på s6 i Musketör och uppskattade din sköna humor mycket förutom att du var grym som VU sitter.

Coltrane, Pluttrix båda mina fina spelare som har utvecklats enormt mycket på kort tid min respekt har ni och kommer alltid ha det har varit ett nöje att få lära känna er båda.

Okia (SmLa) om jag inte minns helt fel min maskot på servern även om det blev massor innan servern var slut så glömde jag dig aldrig.

NightWar du är en sann vän uppskattar alla samtal vi har haft och framförallt att du aldrig en enda gång röjde ett ord om din allians det visar mycket om dig i spelet och att du var vänlig nog att sluta angripa en av YGs spelare när jag berättade om en personlig tragedi för den spelaren och varför han stannade kvar ändå.

Giv bästa sittern någonsin är väldigt kritisk till sitters men aldrig en enda gång med dig tack för den hjälpen du gav mig vi rockar loss tillsammans en dag med kidsen

Stygga Vargen tack för alla byten vi gjorde med varandra så jag slapp lägga ut på marknaden som jag alltid ogillat.

Mega, Kung Kiwi kul att mötas igen även om vi inte denna gången var på samma sida vet inte heller om vi egentligen var fiender.

Shadow4u dig kan jag inte annat än uppskatta för den du är inte många som kan sätta sig på dig det har du min respekt för och en stor anledning att jag började prata med dig om att vi skulle gå ihop i slutet på servern.

fvib/bond vi pratade till o från under serverns gång och gillade dig först när vi bytte msn då du visade dig vara hur trevlig som helst pratar gärna med dig fler ggr och synd att du inte var med nu i slutet när vi gick ihop som en enad union. Skulle utan något ställa upp på dig men aldrig mot min allians intressen och kanske i framtiden på samma sida kan nog bli spännande för många.

Apti det var kul den korta tid vi lärde känna varandra och väldigt lätt att samarbeta med dig skulle inte ha några problem att ingå i ett team där du är ledare för.

Dooberman hoppas på fler samtal mellan oss om du har tid medan du Travianar kanske kan hålla dig sällskap några nätter framöver.

Hojte/Basse ni har gjort ett kanonjobb i ledningen för YK även Tman var trevligt att göra bekantskap med glömmer er inte.

YGs ledning jag har blandade känslor runt er och har inte riktigt smällt allt som skedde nu i det sista tycker mer eller mindre om er utan att säga vem känns mest rättvist så när ni är så tighta med varandra.

Vill även sända ett stort tack till Musketörs/-tös medlemmar som inte visste vem jag var sedan tidigare men ändå med ett så stort förtroende lät mig vara den jag alltid har varit.

Även ett tack till YG/YKs medlemmar för den tiden jag fick tillsammans med er.

OS och alla andra delar av er ni var grymma på att skicka dygnet runt det var en ära att vinna tillsammans med er skulle gärna göra om det men det får bli om ett x-antal år isf.

Vänligen Sabinaeng andrespelare på unreal35 Sez5
    Senast redigerad av sabinaeng den 09-04-02 klockan 19:34
    s1 1a
    s2 2a
    s3 1a
    Dk Speed 1a
    Sez4 1a
    s6 2a
    Sez5 1a

Precis som många andra känner jag folk lite överallt i alla möjliga allianser och dem jag alltid respekterat mest är de som oavsett tidigare servrar/relationer aldrig avslöjar sin allians på servern man spelar på olika sidor några jag uppskattar här är Mega, Kung Kiwi, Nightwar, Pellekuling, Steffi finns fler men det var dem jag spontant kom på.

Junior Member no10s avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Känner att jag har ett par att tacka oxå...

Kanske först o främst alliansen som helhet för att ni blixtsnabbt ställer upp när man behöver er! Underbart att se!!

Dizkace - min co-spelare som är ytterst ansvarig för mitt travian spelade då ha lurade in mig en gång i tiden. En superskön spelare och underbar vän i livet! Finns inte månag människor som ställer upp i vått o torrt som du!

unreal35 - Vad kan man säga om denna travian uppslagsbok med sin enorma kunskap och kontaktnät i spelet. Att du sen är en supernajs bekantskap gör det hela bara bättre.

mrMats - för alla nätter i VUt som sitter. Kalas mannen, spelar gärna med dig igen men jag tror att vi båda pausar ett tag nu.

Sverre - Kung Sverre som lär sig spelet snabbare än blixtarna farmar på speed. Tror detta va den första runda vi spelade tillsammans från start till mål. Oxå en grymt trevlig bekanskap vis sidan om spelet.

Znoozan - Vad kan men mer säga, Detta energiknippe som aldrig viker ner sig! En sann musketör och förhoppningsvis en framtida allianskamrat...
    (jag vet att du inte ska spela mer nu...men måste ju retas lite)

OS-alliansen för ett trevligt samarbete på slutet. Det fanns inga hemligheter där inte, ingen av oss hade mer att förlora och vi gav allt. Alla dom jag hade kontakt med har imponerat med sina sociala talanger, vilket vinner respekt!!

Sist ska vi kanske avslöja att det totalt på vårt VU fanns 5 spelare under resan. Dvs jag, Dizkace, Sverre, mrMats och unreal35. (ok, ett kort gästspel av DIR under de sista nivåerna)

Har jag glömt någon så är jag ledsen för det men skickar ett sista Tack till ALLA de spelare och allianser som stöttade oss under EG. Många som inte "fick" skickade iaf...

En för alla, alla för en!
    Stolt Musketör tar en lååång Travian paus nu.

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard Tack för tack

Citat Ursprungligen postat av no10 Visa inlägg
    ...
    Sverre - Kung Sverre som lär sig spelet snabbare än blixtarna farmar på speed. Tror detta va den första runda vi spelade tillsammans från start till mål. Oxå en grymt trevlig bekanskap vis sidan om spelet.

....
    Citat Ursprungligen postat av sabinaeng Visa inlägg
    ...

Sverre gillar dig för du alltid varit tydlig både vad gäller det du vet eller inte vet och annat vi har pratat om vid sidan av spelet.

...

Tack båda två.

No10 lärde mig grunderna i Travian när vi var på samma server för cirka 16 månader sedan. Sen har vi blivit kompisar genom spelet.

Mette/Lillan/Sabinaeng kom som en stormvind på server 6 och ville vara med i Musketör. Hon hade valt oss! Och det var tur för oss. Även vi har blivit kompisar genom spelet.

Vad vore Travian och livet utan er?

Kram
    Sverker
    EN FÖR ALLA, ALLA FÖR EN!

Aktiv på Travian sedan hösten 2007

Sidan 26 av 26 FörstaFörsta ... 16242526

Regler för att posta