Sidan 2 av 26 FörstaFörsta 123412 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 259

Ämne: Tacktråd SEZ fem.

Senior Member prometheuss avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Hejja Visa inlägg
    Då många slutar för att de inte vill spela EG så kan en tacktråd komma upp nu, här kan ni tacka spelare för rundan precis som tidigare rundor.

Jag återkommer lite senare med mina tackningar.

//Hejja
    Jag vill tacka killen som i ivern att få skapa en tråd nån faktiskt läser startar en tacktråd 1 månad för tidigt. Nästa runda ska jag skapa "Rapporter" under förregistreringen!
    prometheus

Sez 8: Nidhögg - [MM]
    Sez 7: Hello Kitty - RIP
    Sez 6: hemligt
    Sez 5: Hyperion - (L)|Thunder / X|TRM
    Sez 4: -
    Sez 3: Pro-Lobo - !|VENDETTA
    Sez 2: Prometheus - F|THUNDER
    Sez 1: Prometheus - U|Opus Dei

Hejja
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av prometheus Visa inlägg
    Jag vill tacka killen som i ivern att få skapa en tråd nån faktiskt läser startar en tacktråd 1 månad för tidigt. Nästa runda ska jag skapa "Rapporter" under förregistreringen!
    Nu skrev du återigen ett dumt inlägg, börjar verkligen tvivla på din kapacitet att läsa och förstå vad som står.
    Det finns en förklaring VARFÖR jag startade den så tidigt.

Senior Member prometheuss avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Hejja Visa inlägg
    Nu skrev du återigen ett dumt inlägg, börjar verkligen tvivla på din kapacitet att läsa och förstå vad som står.
    Det finns en förklaring VARFÖR jag startade den så tidigt.
    jag vill tacka Hejja för att han är en så go och rar kille! Utan honom skulle servern bara bestå av krig och elände
    prometheus

Sez 8: Nidhögg - [MM]
    Sez 7: Hello Kitty - RIP
    Sez 6: hemligt
    Sez 5: Hyperion - (L)|Thunder / X|TRM
    Sez 4: -
    Sez 3: Pro-Lobo - !|VENDETTA
    Sez 2: Prometheus - F|THUNDER
    Sez 1: Prometheus - U|Opus Dei

Hejja
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av prometheus Visa inlägg
    jag vill tacka Hejja för att han är en så go och rar kille! Utan honom skulle servern bara bestå av krig och elände
    Jag vill tacka prometheus för han gett mig ett mål att piska!

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard tack

ja vill tacka dom som hjälpte mig driva the independent i slutet (innan ägar bytet)

Luxaxix
    Guest

Standard

Jag skulle väl såfall vilja tacka hela TDS för fint umgänge på chatten och allmänt kul. Sen vill jag också tacka Flaxelis och Loneya för ett bra kamratskap. Även Eks i TBAE vill jag tacka för väldigt kul med deffningar och väggade offar m.m.

Glhf i EG

Senior Member Dolces avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Vill tacka min underbara co, Lucky löve ,som får dra ett jäkla lass nu när real life kidnappat mig från Travian, Du är bäst Bajby ♥ ♥ ♥
    sez03 ~ Dolce ♥ Excidium
    sez04 ~ xaintz ♥ Nexus
    sez05 ~ Il Divo ♥ TDS
    sez06 ~ Angels ♥ 1337 ♥ Mupp
    sez07 ~ TravezHilton ♥ Mupp
    sez08 ~ Barbie ♥ BR!
    sez09 ~ Ooops... ♥ ..........
    sez10 ~ Psyche ♥ Studio54/EDDHS[E]
    sez11 ~ X0X0X0 ♥ XOXOXO

http://blogg.aftonbladet.se/travezhilton

Senior Member oLss avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Några tack till dom jag har spelat med;

Xanadu... För att ha varit en utmörkt ledare utav "hoppstammen" LhF

Ta&Ba... Ja, er två vill jag tacka för dom sena men ack så roliga diskussioner vi hade under julen. Även guldinköpen var uppskattat

Lifven... För era tjänster som hjälpte kontot närhelst det behövdes.

Och så ofc resten i RoD/LhF.

Vill tacka Fvib för samarbetet vi hade ett tag, det var "najs".

Roligaste byövertagning vill jag tacka Tracker, Duvan, Rooslana samt Goofy. Det var några irriterade mail som flög iväg den kvällen :rolleyes:

Vill tacka vissa utav RoM's ledare för trevligt bemötande vid "krissituation", dock har jag glömt vilka det var, så vi får hoppas att dom själva vet.

Som rundans backstabbare har vi 2 st på delad förstaplats, F*ib's "co-spelare" samt ******* of RoD - feel proud (no hard feelings, det är bara ett spel, eller hur va det nu?).

Men mitt största tack går till csklanen GKDT som, tsm med mig, har ägt alla

//oLs

(Bajs, jag skulle juh inte ens spela, ändå sitter jag här å gör en tacktråd
    "People willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both."

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

då S.B.V kontot enbart existerar ett par timmar till så får väl jag i egenskap av S.B.V's nattspelare tacka för oss på S.B.V för denna runda (och även kommande rundor förhoppningsvis).

Klistrar in bomek's ihopknåpade tackbrev som skickades ut i DX för några dagar sedan när vi precis satt kontot på radering.

Vi på S.B.V. tackar alla i Dx för denna tid, vårt konto står på radering.
    Anledningen till raderingen är helt enkelt att dom flesta på kontot har lirat alla rundor på sez och dom senaste rundorna på en hög nivå vilket självklart tar sin tid.

Nu känns det som att travian är mer jobb än ett roligt intresse (precis som Zirza även nämnt i ett tidigare MM).

Och då vi loosade vår main för några nätter sen så kände vi att det var meningslöst att kämpa på med farmning och sånt flera veckor till, vi gör hellre annat på vår fritid.

Men vi har haft skitkul här i DX, vill spec tacka alla i SW för att vi tillsammans har nog nollat flest byar av alla konstellationer på sez.

*******Editerad del av brevet, tog bort bomek's personliga anledning till hans avslut, vill han nämna det i denna tråd så får han göra det *********

Vi har även pratat om att bara vara ett deff-konto åt DX, men då nästan all vår deff är död så faller det också..

Men alla på kontot är överens, som om 51.44 tim så raderas vårt konto.

Ha det bra alla, om gud vill så syns vi nån annan runda.

M.v.h. bomek, Izaa, Athena, Appen, Bengan WsR
    Ja, som sagt, enbart ett par timmar återstår, min personliga anledning till att sluta är för att jag spelat på hög nivå ända sedan första svenska speedservern startade i diverser toppallianser. Hela denna rundan har jag agerat nattspelare åt S.B.V kontot, det är med andra ord ett bra tag sedan jag faktiskt sov på natten istället för på förmiddagen som det har blivit nu under denna servern. Efter intensivt farmande / bombande / truppbyggande i 2-3 månader så tappar man glöden litegrann, som exempel kan jag ju nämna att när DenWar's off var påväg mot vår mainoffby (Höjdskräcken för den som inte visste) så orkade vi inte lägga nån kraft på att mellandeffa, så man kan på ett vis säga att vi lät den nollas, men vill inte ta ifrån DenWar att dem faktiskt lyckades nolla en mainoffby, utan det var bra gjort ! :P Så för er som trodde att vi hade en större off i huvudstaden så var det helt inkorrekt men så har det sett ut nu på slutet, många av bystölderna, nollningarna som vi har fått på oss hade vi faktiskt kunnat deffa bort med egen deff då vårt konto faktiskt innehöll rejält mycket deff i början, men som försvann efterhand nu i slutet.

Jag får väl tacka ett par spelare till som vi har haft hjälp av under rundans gång,
    *Alla nattspelare på alla DX-Konton som jag har fått hälp av eller som jag haft nöjet att hjälpa.
    * Skogsmullarna
    * FVIB
    * DreamTeam
    * Järngänget
    * Ms Take
    * Amor Fati
    * Rikard Palm
    * Törnrosa
    * Övriga i SW gruppen i DX-AL
    * DX-AL i helhet samt allierade

Har jag råkat glömma någon så får ni gärna påminna mig igm på S.B.V då jag kommer finnas inne på kontot dem sista timmarna som det existerar.

Tack för allt!

/ WsR

EDIT: haha, glömde ju dem viktigaste ffs, vill även tacka övriga spelare på S.B.V för en bra halv runda :P
    Senast redigerad av WsR den 09-03-03 klockan 22:29
    Nuvarande;
    Se4 - Enbart för speciella, skriv pm!
    --
    VM-server1: Mr Awesome
    Gamla;
    Sez12(typ?) - WsR-PMS
    Se3-Kemob-SLÄGGAN
    Sez10 - SBV - Mupp
    Com2x-Linus på Linjen-DX
    Sez9 - Humle S.B.V
    Sez8 - Kezo - Crowd
    Sez7 - S.B.V - Mupp
    Sez6 - Lasse_Kongo- S.B.V
    Sez5 - S.B.V - DX
    Sez4 - MarikaärSötast - AiCi
    Sez3 - WsR - DXA
    Sez2 - WsR - JPM
    Sez1 - WsR - BoSS/SWO
    Se1 -WsRKAOS
    Se2 -McBrayer-Ros-
    dkx -Goodfellas
    Se2 -WsR -UA|NaObi
    Se3 -Svan -Ledningen

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Fortsätter på WsR:s tack-inlägg

Då detta troligen var min sista speed-runda så kan jag väl knåpa ihop några rader iallafall.
    Anledningen till att jag slutar är rent fysisk då jag har en whiplash-skada som gör att jag helst inte ska sitta vid datorn alls, men eftersom detta spel är beroende-framkallande så har det blivit 5 rundor, i början så var det ju väldigt lugnt då man var noob, men dom sista rundorna har spelats på en hög nivå (ja, jag anser mig vara en av dom bättre travian-spelarna).

Dock har min nacke blivit så dålig av allt spelande att jag blivit tvungen att byta medicin för att slippa den värsta värken, och då man måste välja mellan värk eller travian så är ju valet inte så svårt.

Dock så kommer jag att sakna både spelet och väldigt många spelare, tror inte jag skaffat mig några ovänner under dessa rundor utan alla jag varit i kontakt med har blivit respekterade av mig tror jag.

Några tack kommer här: tack till alla som spelat i [A-L] Crowd, [N-L], Aici, dessa allianser har jag haft nån form av lednings-post i och har haft många roliga minnen ifrån.
    Tack till alla i DX, fick i min sista runda vara med i den legendomspunna alliansen och faktum kvarstår, det är en grym allians, helt klart dom bästa spelarna jag spelat med..

Speciella tack till alla mina co-spelare genom åren, bengan, WsR, Athena, Appen, Rubba, öjje.
    Ett extra tack till Izaa och Octavianus som jag lirat flera rundor med, var nog octa som lärde upp mig en del runda tre mycket kompetent spelare som dock är lite lat :P

Mest stolt över: är jag förstås över dom 4 VU-smasher som Crowdx3-kontot hade, varav en av dom 4 smasherna är den hittills största på speed, räknar med att nån slår den denna runda, men att ha 4 smasher varav en i den storleken vete tusan om nån någonsin kommer att klara av att slå.

Tack till alla som varit på "fel" sida, utan er hade det ju aldrig blivit några krig...
    Att lira på den höga nivå vi haft dom sista rundorna har sitt pris, även om det varit roligt.
    Och eftersom jag inte kan tänka mig att lira på en lägre nivå så finns bara alternativet sluta kvar, så ni andra får fortsätta kämpa, jag kommer att läsa forumet ibland, men nåt mer spel har jag svårt att se iallafall..

Tack för allt..

//bomek
    sez 1: bomek "nån allians i FED-unionen" har glömt vilken
    sez2: TTi [A-L] Ancient legacy
    sez3: emilson-bomek Crowd
    sez4: crowdx3 [N-L] NoLifers ---> AiCi
    sez5: S.B.V DX
    sez6: bom S.B.V
    sez7: S.B.V Mupp
    s1: Kitty KAOS
    Just nu: S3: kemob Veni

Sidan 2 av 26 FörstaFörsta 123412 ... sistasista