Semper & ÄÄK var båda härliga allianser.
- Oavsett vem de spelade till fördel för är det med glädje jag ser tillbaks på de allianserna. En sann fröjd.
Man längtar tillbaks.
Det är nog en stor nackdel med travian, det finns stunder som är så goda att andra stunder i spelet inte berör en.
Det är inte bra att uppleva allt för mycket fart i travian, det står ändå still ibland - å då har man ju något så 'gott' att jämföra med. :/
För mig är det väl så att jag ibland bara vill att utvecklingen på servrarna inte ska förändras, fortskrida men inte förändras.
Liksom jag i vissa härliga allianser bara vill stanna! Bara vill att samma folk ska bestå. Bo lite närmare varandra.
Fortsätta prata.
Fortsätta vara.
Det sociala - samvaron med Er. Det är det som gör travian för mig!
Det är det som gör att jag med sån glädje ser tillbaks på olika stunder i spelet.
- - - - -
Ni får ursäkta om vi kommit lite utanför ämnet. Det må vara så - men å andra sidan så känns det inte som att det finns särskilt mycket viktigt att tillföra i ämnet: "Vilka vinner s2?"![]()
- - - - -
Ett kort tillägg till det jag skrev överst. Samvaron med Er - jag menade det verkligen, men det gäller såklart inte varje kotte på travian. De som vet att de för sig som man bör och har haft kontakt med mig. Ta åt er!![]()
- Ära de som äras bör.![]()
Som f.d. filosof så har jag haft kontakt med ditt konto, vet inte om det var just dig. Om jag inte minns fel var ni 3 - 4 stycken på det.
- Men ta åt dig! Det kan jue inte skada!![]()
Det är de som inte kan föra sig som inte ska ta åt sig, jag tycker inte du är en av dem!
(Förbehåller mig rätten till viss reservation för eventuella fel i uttalandet, då jag inte kollat igenom alla trådar där du yttrat dig..)
Låser tråden nu, s2 är ju slut
*klick*
Im back.