Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011
Visar resultat 101 till 109 av 109

Ämne: Vilka vinner s2?

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Polipero Visa inlägg
    Man kan säga att Semper och Pakt spelade till 2nd och Koalitionens fördel efter att ÄÄK och alla de andra allianserna i början försvann vilket har gjort att ni är där ni är nu. :P Det känns lite surt men men.. Så är det.
    jo såklart PAKT krigade ju några gånger under hela rundan och man blir ju oftast inte starkare av krig presis.

Standard

Semper & ÄÄK var båda härliga allianser.
    - Oavsett vem de spelade till fördel för är det med glädje jag ser tillbaks på de allianserna. En sann fröjd.

Senior Member Poliperos avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Bride|Bruno [Mazaaa] Visa inlägg
    - Oavsett vem de spelade till fördel för är det med glädje jag ser tillbaks på de allianserna. En sann fröjd.
    Ja det måste jag faktiskt hålla med om.^^ Då var det fart på det hela.
    Filosoferna - Polipero

Standard

Citat Ursprungligen postat av Polipero Visa inlägg
    Ja det måste jag faktiskt hålla med om.^^ Då var det fart på det hela.
    Man längtar tillbaks.
    Det är nog en stor nackdel med travian, det finns stunder som är så goda att andra stunder i spelet inte berör en.
    Det är inte bra att uppleva allt för mycket fart i travian, det står ändå still ibland - å då har man ju något så 'gott' att jämföra med. :/

För mig är det väl så att jag ibland bara vill att utvecklingen på servrarna inte ska förändras, fortskrida men inte förändras.
    Liksom jag i vissa härliga allianser bara vill stanna! Bara vill att samma folk ska bestå. Bo lite närmare varandra.
    Fortsätta prata.
    Fortsätta vara.

Det sociala - samvaron med Er. Det är det som gör travian för mig!
    Det är det som gör att jag med sån glädje ser tillbaks på olika stunder i spelet.

- - - - -

Ni får ursäkta om vi kommit lite utanför ämnet. Det må vara så - men å andra sidan så känns det inte som att det finns särskilt mycket viktigt att tillföra i ämnet: "Vilka vinner s2?"

- - - - -

Ett kort tillägg till det jag skrev överst. Samvaron med Er - jag menade det verkligen, men det gäller såklart inte varje kotte på travian. De som vet att de för sig som man bör och har haft kontakt med mig. Ta åt er!
    - Ära de som äras bör.

Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Man längtar tillbaks.
    Det är nog en stor nackdel med travian, det finns stunder som är så goda att andra stunder i spelet inte berör en.
    Det är inte bra att uppleva allt för mycket fart i travian, det står ändå still ibland - å då har man ju något så 'gott' att jämföra med. :/

För mig är det väl så att jag ibland bara vill att utvecklingen på servrarna inte ska förändras, fortskrida men inte förändras.
    Liksom jag i vissa härliga allianser bara vill stanna! Bara vill att samma folk ska bestå. Bo lite närmare varandra.
    Fortsätta prata.
    Fortsätta vara.
    Håller med fast jag har ju slutat så det är nu det är roligt att tänka tillbaka på farten o det roliga.

Det sociala - samvaron med Er. Det är det som gör travian för mig!
    Det är det som gör att jag med sån glädje ser tillbaks på olika stunder i spelet.

- - - - -

Ni får ursäkta om vi kommit lite utanför ämnet. Det må vara så - men å andra sidan så känns det inte som att det finns särskilt mycket viktigt att tillföra i ämnet: "Vilka vinner s2?"

- - - - -

Ett kort tillägg till det jag skrev överst. Samvaron med Er - jag menade det verkligen, men det gäller såklart inte varje kotte på travian. De som vet att de för sig som man bör och har haft kontakt med mig. Ta åt er!
    - Ära de som äras bör.
    Bör jag ta åt mig?^^,
    Filosoferna - Polipero

Standard

Som f.d. filosof så har jag haft kontakt med ditt konto, vet inte om det var just dig. Om jag inte minns fel var ni 3 - 4 stycken på det.
    - Men ta åt dig! Det kan jue inte skada!

Det är de som inte kan föra sig som inte ska ta åt sig, jag tycker inte du är en av dem!

(Förbehåller mig rätten till viss reservation för eventuella fel i uttalandet, då jag inte kollat igenom alla trådar där du yttrat dig.. )

Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Som f.d. filosof så har jag haft kontakt med ditt konto, vet inte om det var just dig. Om jag inte minns fel var ni 3 - 4 stycken på det.
    - Men ta åt dig! Det kan jue inte skada!

Det är de som inte kan föra sig som inte ska ta åt sig, jag tycker inte du är en av dem!

(Förbehåller mig rätten till viss reservation för eventuella fel i uttalandet, då jag inte kollat igenom alla trådar där du yttrat dig.. )
    Kan hända att du snackade med mig jag minns inte. Har inte världens bästa minne när det gäller sånt. Vi var 3 som spelade hela server och sen var det med några till som var aktiva ett tag föresten.^^'

Då tar jag åt mig. x)
    Filosoferna - Polipero

Standard

Håller med. Vi krigade och hade kul , medans andra poppade kul så länge det varande i allafall bride.

Senior Member Robinhos avatar
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Låser tråden nu, s2 är ju slut

*klick*
    Im back.

Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011

Regler för att posta