Sidan 1 av 52 1231151 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 520

Ämne: AlternativeGirl

AlternativeGirl
    Guest

Standard AlternativeGirl

Så, det är alltså dags för mig att göra en presentation av mig själv.

Många utav er vet redan vem jag är, och många av er har sett mig här mycket.
    Oftast skrivandes inlägg som "Varning...", men även fler "roliga" inlägg.

Namn: Josefine Lande
    Kallas: Yozzan
    Ålder: 19 (född 31/5 -91)

Jag är alltså en 19årig tjej.
    Jag bor strax utanför Gävle i en liten håla vid namn Forsbacka, men tillbringar nästan all min tid inne i själva Gävle.
    Jag gick tidigare i år ut gymnasiet, mediaprogrammet. Där spenderade jag 3 år och hade "the time of my life", trivdes skitbra med ämnena, klassen och självklart alla lärarna. Nästintill alla våra lärare var helt underbara, sådeså! Nu i höst ska jag studera på en linje som heter "Mot ett professionellt författarskap" som är på en folkhögskola, och den linjen är på ett år. Samtidigt ska jag läsa upp Graf B + C så jag får högskolebehörighet så jag kan studera till bibliotekarie i Borås nästa höst (dvs 2011). Det är dumt att slarva med rester hörrni.. Det vet jag..

I framtiden så vill jag inte jobba med media, inte heller vill jag skriva. Men som sagt så vill jag bli bibliotekarie. Det här med skrivarlinjen är en mest en hobby, och någonting att göra i ett år. Jag har ingen lust att söka jobb jag inte vill ha och inte kommer få liksom..

Högstadiet gick jag i Valbo, och där var jag en liten mobbad unge.
    Ordförande i elevrådet, rätt så duktig (245 poäng gick jag ut med), men stack ut i mängden till den del att de flesta i den lilla inskränkta hålan Valbo valde att tycka illa om mig.

Min fritid jag har spenderar jag till stor del med mina vänner och min pojkvän. En av mina närmaste vänner heter P-O och han bor tillsammans med min pojkvän som heter Linus, så hemma hos dom spenderar jag just nu då det är sommar nästintill all min tid. Har iaf inte sovit hemma på en vecka, och åker mest hem för att hämta kläder. Annars så när jag inte är med dom, eller de folk som hänger där så är jag med andra vänner. Har grillfester, röker vattenpipa, festar, ser på film eller bara umgås.

Jag är även medlem i Ung Vänster Gävle, där jag även är ordförande. I och med att jag är ordförande och det är valår, så tar det upp ganska stor del av mitt liv just nu. Har möten varje måndag, och plus det så är det aktivitetskvällar, bokbord, torgmöten och liknande lite då och då.

Jag älskar att spela tv-spel och jag äger ett Wii och ett Playstation 2. Jag äger också ett NES som är lite defekt, och har planer på att i den nära framtiden köpa ett SNES. Jag har också ett Gameboy (det allra första) som jag har snott av min pojkvän.
    Annars tycker jag om att läsa, sitta vid datorn och att lyssna på musik.

Tiden vid datorn spenderar jag mestadels på facebook. Jag har även en bilddagbok jag uppdaterar lite då och då, och en blogg som jag skriver i närhelst jag har lust. Jag spenderar även mycket tid här inne såklart, även om det inte vart för mycket tid över till det på sistone. Nu för tiden så spelar jag inga internetspel alls, förutom småspel på facebook.

Jag lyssnar som sagt massor på musik, men att skapa musik är jag riktigt värdelös på.
    Jag har en iPod Nano 8gb som jag vann på en tävling över internet, och den går varm hela dagarna med att spela upp massor av musik.
    Har 40 minuter med buss in till Gävle, så det blir iaf minst 80 minuters iPodlyssnande per dag.
    Sen har jag alltid Spotify igång hemma och har musik i bakgrunden vad jag än gör, nästan.
    Är nog bara tyst med musik från datorn när jag streamer tvprogramm från den (vilket jag också gör rätt så ofta, nästan varje dag).

Jag är en otroligt social människa, och skulle aldrig klara av att bara sitta ensam.
    Jag kräver en väldigt stor del mänsklig närhet och kontakt.
    Därför älskar jag internet med alla dess människor, så man kan chatta och umgås. Över datorn är inget problem.

Vad mer vill ni veta egentligen?
    Jag är totalt öppen, och skiter i alla slags fördommar och sånt dravel.
    Så ställ en fråga (om exakt vad du vill!!) och jag kommer att svara.

Moderator:
    Folk bad mig så även berätta om hur jag blev moderator, och när.
    Det var i Oktober 2007 som jag fick mig ett litet brev av FrozenFear med förfrågan om jag skulle vara intresserad av att vara mod. Det efter att de sett att jag varit aktiv och föregått med gott exempel. Tror faktiskt det var Rob som tipsade FF om mig dessutom.
    Brevet fick jag; 07-09-30, 17:39.

Jag svarade att jag var intresserad (och skrev lite om mig själv), och den 2 Oktober blev jag tillsatt som mod.

Efter mycket aktivitet som moderator, och när Jigain hoppade ner från platsen som mod blev jag tillfrågad av Amaris om jag ville hjälpa FrozenFear som administratör.
    Jigain har senare berättat att jag inte var hans första val som ersättare, men jag vill faktiskt påstå (vilket även Amaris och han själv också säger) att jag skötte mig bra ändå.

Dock så var det svårt att få till det hela när man hela tiden behövde kolla av med FrozenFear, som då blev mer och mer inaktiv, och jag kunde inte sköta mitt jobb så bra som jag önskade.
    Strax därefter så blev det även hektiskt i skolan och tiden började minska.
    Amaris pratade igenom det med mig, och det bestämdes att jag skulle hoppa ner till mod igen och lämna över till någon med mer tid.
    Personen ifråga bestämde jag inte alls själv, och blev faktiskt förvånad över vem det blev. Men det blev ju absolut inte dåligt ^^
    Och nu är jag moderator igen, så så mycket mer om det finns inte att säga.

Jag lägger ut lite bilder sen också, när jag är hemma, för jag är så otroligt snygg!

------------------------------
    Senaste Nytt: AlternativeGirl on Youtube!

Yotube-kanalen: http://www.youtube.com/user/AlternativaTjejen
    Senaste videon: http://www.youtube.com/watch?v=c080o52jlDk
    -------------------------------
    Senast redigerad av AlternativeGirl den 10-07-31 klockan 14:51 Anledning: Uppdaterade informationen om mig själv

Senior Member Sanverss avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Oj, det var en lång presentation!
    "The armys of the Ori shall be gathered and prepared to fight all who embrace evil!
    In the name of the god's, ship shall be buillt to carry our warriors amongs the stars!"

Hallowed are the Ori!
    Follow the path, and you will find true enlightenment!

Senior Member Snel.Katts avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Lirar du travian? Isåfall vilket konto?

Kung Teddy
    Guest

Standard

Någon har uppenbarligen inte uppfattat att det stog att hon inte gör det, men däremot tribalwars.

Senior Member Greenys avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

civvan hon sa ju att hon Inte spelar travian.

läängsta presentationen hitills?
    Green is lean, thats why they call me Greeny <33

Greenys Guide till ett grönare forum
    -||- <kommentarer>

Diggar du mig? Joina min fanclub

Konton som spela(de)s aktivt:
    Prince Unihoc | början av s7 | mest medaljer
    Bara krut | Slutet av sez6 | sänkte 2 stormagasin
    feljul | sez... 9? | 1a off top5 plundring - gav bort
    M&M | se2 | top3konto solo | - knivhugget av pa

Senior Member Snel.Katts avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Aha okej förlåt^^, Tribalwars ^^ det suger.. Tar det upp mindre tid?

Oseriost
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av AlternativeGirl Visa inlägg
    Så ställ en fråga (om exakt vad du vill!!) och jag kommer att svara.
    Vill du gå på date med mig? o.O

Senior Member Dr. Jasmins avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oseriost Visa inlägg
    *Host* *Host* Spoofer *Host* *Host*

Frågor då:

Vad är din favoriträtt?
    Vad är din favoritdryck?
    Om du fick vara tillsammans med vem som helst, vem skulle du välja?
    Om du fick välja vem som helst, vem skulle vara dina föräldrar?
    Är du nöjd med dig själv? "Ja/Nej". Varför då?
    Om du fick ändra vad som helst på din kropp, vad skulle det vara?
    Är du oskuld?
    Vart åker du helst?
    När ska du gifta dig?
    Är du en blyg person som undviker och prata om lite "underliga" saker så som sex t.ex.?

Det var nog allt
    "Kunskap som inte delas är förlorad" - Falck
    Den som vet att han inte vet är kunnig
    Sez 10 - Satan Rock Fest
    http://forum.travian.se/showthread.php?t=46732
    Sez 14 - Feed Me|OHS

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oseriost Visa inlägg
    Beat me to it...

Lijo
    Guest

Standard

Har du drabbats av oturen idag? (Fredagen den 13:e)

Sidan 1 av 52 1231151 ... sistasista

Regler för att posta