Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 21 till 25 av 25

Ämne: Dåligaste S2 omgången!

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Offizer Visa inlägg
    Då tycker jag att du håller det till Nuske och lämnar DH utanför diskussionen.

On topic: Jag tycker servern har varit rolig till och från. Mycket blir tråkigt med så få spelare.
    Men det är också det enda man kan klaga på. Sitta och trycka med sin off på en liten spelare och sedan klaga på att det inte händer något... Anfall en dubbelt så stor spelare istället! Gasa på lite, satsa.

Sen är nästan alla sjukt trevliga på servern, ta någon random person och prata med om du inte gör annat än att skicka massmedelanden eller ber om deff. Jobba lite för att det ska vara kul istället för att sitta och pilla er i naveln.

Standard

Helt klart konkel ..

Men då vill man ju ha lite motstånd när man kommer också :-(
    Nåväl .. Folk sitter för mycket och väntar på eg tror ja ..
    Man kan tex avgöra mycket redan innan eg om man vill ..
    Eg inhåller endast två saker .
    Trupper och resuser !! massor av dom båda .. och dom kan man minimera redan innan eg börjar :-D

Tycker vi har haft en ganska rolig server ändå med tanke på att det e så lite folk och att aktiviteten inte är så rolig .. men det blir väl så ..
    Mindre servrar och inte lika långa spel så kommer folk tillbaka tror ja ..

Senior Member Offizers avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av KonkelBaer Visa inlägg
    Men det är också det enda man kan klaga på. Sitta och trycka med sin off på en liten spelare och sedan klaga på att det inte händer något... Anfall en dubbelt så stor spelare istället! Gasa på lite, satsa.

Sen är nästan alla sjukt trevliga på servern, ta någon random person och prata med om du inte gör annat än att skicka massmedelanden eller ber om deff. Jobba lite för att det ska vara kul istället för att sitta och pilla er i naveln.
    Det var också det enda jag klagade på . Visst har man haft ett par skojiga igm-konversationer med koalitionsspelare...jag gillar speciellt en liten trevlig snubbe i PDA!
    "Reality is just an illusion created by lack of alcohol."

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Offizer Visa inlägg
    Det var också det enda jag klagade på . Visst har man haft ett par skojiga igm-konversationer med koalitionsspelare...jag gillar speciellt en liten trevlig snubbe i PDA!
    Tänkte mest på de som klagade på att inget händer och att alla mesar med sina offar ^^

Banned
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

Om servern har varit så tråkig, varför har ni inte gjort något åt det?
    Det är ju bara att bryta sig ur med några allianspolare/"fiender" och börja härja på servern, än att sitta och bygga på sin lilla smash som knappast lär sänka något i ett VU.
    Det är ju ert fel att servern är tråkig eftersom ni inte gör den "roligare", man behöver ju inte sitta i en allians som spelar en hel runda bara för att vinna endgame?

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Regler för att posta