Visa resultat för omröstning: Respekterar du om någon ber om tid på sorg?

Antal röster
42. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Ja

13 30.95%
  • Nej

29 69.05%
Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Visar resultat 31 till 34 av 34

Ämne: Avtalsbrytare och ohederliga personer

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Arkas, varning utdelad för brott mot

§4 Språkbruk och Netikett.
    Det finns inget krav på att inlägg ska vara helt utan stavfel, men om ett inlägg är oförståligt påpeka detta då på ett vänligt sätt. Det finns ingen anledning att vara oförskämd.

Senior Member Torstens avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Både jag och nej......

Profilen kan innehålla vad som, så den läser man sällan, men ett påbud från min ledning med att en viss spelare skall ha Time Out eller så respekteras till 100%

Exakt så har hänt, en allianspolare/ledare var med om en trafikolycka och hans konto fredades av alla en viss tid. Samtidigt skickades givetvis inga attacker ut från kontot, när han va okej igen sades Time Outen upp och allt återgick till det normala.

Jag får hellre spö av en frisk fiende än spöar en sjuk, typ, eller ngt...
    Jag trodde vägen var utstakad, men plötsligt svängde det...

AvisVesuvius - Aldur - Flash
    30+ - Ronin
    SFI - Trialis
    7'th O - UN
    Kaos - GKKF
    +46 - Galaxy

Standard

Tycker att det hela är lite konstigt. Din mormor gick bort. Är det inte din(a) föräldrar som borde ha fullt upp? Jag kan förstå att du sörjer. Men det borde inte vara så att du sitter på soffan och grinar så du inte hinner kolla till travian nån gång på dagen? Och att åka till en begravningsentrapenör tar väll heller inte så lång tid?
    Har jag fel, rätta mig.
    / Amiralen

Pågående:

Arkiv:
    s4, AmiralIcys, HRA, -09
    sez8, Post, TWO, -10

Standard

Jag kan förstå sorgen, absolut...Men faktum är väl att människor söker sig ifrån omgivningen av det sociala? Vad är då bättre än travian...Har jag förlorat nära och kära?Ja, det har jag, till och med innan dem hunnit upp i åldrarna. På något vis tror jag det är lättare att acceptera ett dödsfall om personen är så pass gammal, sjuk eller dylikt. Jag kan omöjligen säga hur just DU ska gå tillväga för att orka fortsätta spela. Jag är inte hänsynslös, men håller med många som skrivit innan mig, travian är ett spel och vi är främlingar...försök därför undvika att dra in oss i ditt liv (menar inget negativt).

Vill ändå avsluta med att beklaga sorgen...

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Regler för att posta