Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 35

Ämne: Vu-smashar! [BILDTRÅD]

Standard

Fin lista!
    Skulle gärna se hur valhalls smashar såg ut också.
    SEZ 3: A-team - Släktet, förlust
    S5 07/08: AZZAPAIN - Heureka! Vinst!
    S1 08/09: John Lennon - KomHem, ej vinst
    Com6 09: Loke - OZ, förlust
    S5 09/10: AZZA - Enade, Vinst!
    S1 10/11 Ikaros - Barbados, förlust
    S2 10/11 Paha - Avoriaz, Vinst! http://travian-reports.net/se/report/128009e273b
    S5 11/12 Paha - Divide

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Slugger hade lite tur dock, hade bevakat hans by flera dagar nu och samma dag som han slog till slog jag ut hans silos i byn, men vet inte om det var före eller efter hans träff dock.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Ja det var fint :D

Smile

Den här tråden åker in till mina bokmärken så att man kan njuta lite då och då =)

Det var en ära att få spela med er alla i UC =D
    Hej FRA!
    Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller al-Qaida. Jag har aldrig gjort Shahada eller tillverkat kärnvapen, jag vet knappt ens vad бомба betyder. Men tack för visat intresse!
    PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se

Senior Member billy boys avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

hehe fina attacker

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Hmm, blev förvånad över att sianna hade så mkt trupper då Vätta i Valhall slog ut cirka 70k yxor hos henne. Det kanske var T10000
    Senast redigerad av Guterstam den 09-01-18 klockan 18:49
    s2 Amphiler
    com5 Gharbad

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Guterstam Visa inlägg
    Hmm, blev förvånad över att sianna hade så mkt trupper då Vätta i Valhall slog ut cirka 70k yxor hos henne. Det kanske var T10000
    Antar att du tänker på vättes attack, det var dampsvamps yxor, till råga på allt, som skulle skickats hem 2h senare och jag vet att han är lite feninim men sianna är faktiskt en han.

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Men hade inte Kakan och Gruvling kokat ihop det där från början så hade ni inte haft en chans mot Valhall, och det vet ni. Ni vann endast för att Gruvling var er spion.

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pyrex76 Visa inlägg
    Men hade inte Kakan och Gruvling kokat ihop det där från början så hade ni inte haft en chans mot Valhall, och det vet ni. Ni vann endast för att Gruvling var er spion.
    Spelar absolut ingen roll att ni redan innans hans attack låg 3-4 veckor efter i byggtid och hade valt romare som är värdelösa som VU-byggare. Hans off hade max skadat en vecka på Paxs VU eftersom vi hade betydligt mer def i våra VU än ni. Sedan att vi satt på 6-7st armeer till i hans kaliber spelar säkert absolut ingen roll, ni var inte ens nära slutsegern i slutet, en off mer eller mindre hade inte spelat någon roll. Så att skylla på spioner som både sidor hade är rätt lamt.

Senior Member n000b4s avatar
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Trodde vi hade lämnat denna server bakom oss redan ;)
    - s5 valhall (slut)
    - s1 Hedone Ö - Tinitus (vinst)
    - s5 Norrland - Hiv (vinst)
    - s1 MG - Co på Zamzonite

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista

Regler för att posta