Sidan 150 av 157 FörstaFörsta ... 50100140148149150151152 ... sistasista
Visar resultat 1 491 till 1 500 av 1566

Ämne: Det ryktas att..

Junior Member
    Reg.datum
    May 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av SPCA Visa inlägg
    Jag undrar varför ni alla är så snabba att döma ut LOST för deras agerande - så vitt jag vet, så har ett mynt två sidor!
    SPCA, du är inget annat än en lögnare som sprider en massa skit om att Grawr skulle upplösa IAPn med Kaos. Detta kommer alla att få veta när servern är över, och dina värdelösa rykten visat sig hålla samma nivå som en skvallerkärring på se&hör!

Om man varken lyckas hävda sig i hemmet eller i spelet så kan man alltid göra det i ryktestråden verkar det som... Att du försöker starta en "ny" diskussion direkt efter är ju bara löjligt.

Det finns en hel del vettiga spelare i Lost, samtidigt som det finns vissa i ledningen som aldrig mer borde komma i närheten av en ledarposition i travian.

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Katta Pult Visa inlägg
    SPCA, du är inget annat än en lögnare som sprider en massa skit om att Grawr skulle upplösa IAPn med Kaos. Detta kommer alla att få veta när servern är över, och dina värdelösa rykten visat sig hålla samma nivå som en skvallerkärring på se&hör!

Om man varken lyckas hävda sig i hemmet eller i spelet så kan man alltid göra det i ryktestråden verkar det som... Att du försöker starta en "ny" diskussion direkt efter är ju bara löjligt.

Det finns en hel del vettiga spelare i Lost, samtidigt som det finns vissa i ledningen som aldrig mer borde komma i närheten av en ledarposition i travian.
    Hur jag vet vad som sagts i detta har du ingen susning om. Så om jag var du skulle jag ta reda på fakta innan du sprider dina aggressioner på det allmänna forumet. Det finns ingen anledning till personangrepp - detta är ett spel, kan du inte behärska att spelet kan spelas på olika sätt, strategiskt, konfliktbaserat, känslomässigt baserat, som stillsamma handelsmän, deffare, offare osv osv , så borde du nog hålla dig till ett spel som inte faller inom denna kategori.

Ni hetsar varandra värre och värre här i tråden och trissar upp ett obefogat hat mot ett gäng spelare som valde att gå sin egen väg, som vågade ställa en halv server på ända och slåss mot en allians som är 3 ggr så stor som dem + deras allierade. All eloge till LOST som verkligen livade upp denna server!

Senior Member besaros avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av SPCA Visa inlägg
    Ni hetsar varandra värre och värre här i tråden och trissar upp ett obefogat hat mot ett gäng spelare som valde att gå sin egen väg, som vågade ställa en halv server på ända och slåss mot en allians som är 3 ggr så stor som dem + deras allierade. All eloge till LOST som verkligen livade upp denna server!
    Om det bara vore det som hänt så vore j det en sak, men nu målar du upp en falsk bild av förloppet. Om du nu är så insatt i våran ledning som du utgör dig för att vara så vet du lika väl som mig att det händer mycket mer än så den kvällen, om någon vill försöka rättfärdiga deras aggerande så är det upp till respektive spelare att göra det, men se då till att sätta er in i vad som hänt först.

Hej och hå.
    Senast redigerad av besaro den 10-01-22 klockan 13:42
    Citat Ursprungligen postat av Iceclamber Visa inlägg
    vet inte vad som sker med dagens kællkritik. men fan do your WIKI eller googla næsta gång!

Standard

Citat Ursprungligen postat av besaro Visa inlägg
    Om det bara vore det som hänt så vore j det en sak, men nu målar du upp en falsk bild av förloppet. Om du nu är så insatt i våran ledning som du utgör dig för att vara så vet du lika väl som mig att det händer mycket mer än så den kvällen, om någon vill försöka rättfärdiga deras aggerande så är det upp till respektive spelare att göra det, men se då till att sätta er in i vad som hänt först.

Hej och hå.
    kan ingen berätta hela förloppet då? för oss som inte vet hela sanningen verkar det ju som LOST (endast) bröt ett samarbete och började samarbeta med andra istället... inte kan man väl berätta detta i förväg eller? "Hej, jag har tröttnat på vårat samarbete så snart kommer jag att börja anfalla dig istället" är det så man ska förklara krig, eller kör man på det gamla hederliga: inget snack endast anfall

Nä för oss utomstående kan det tyckas konstigt att inte veta hela sanningen ännu:S

Standard

:
    Citat Ursprungligen postat av XeX Visa inlägg
    hmm, Hra = usa kom och ägde upp alla
    kanke inte riktigt så jag tänkte

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Hra= Italien, mycket skrammel å lite verkstad ^^
    Aku: s2 2007, s4 2007, s5 2007-08, s2 2008, s4 2009

s3 2007-08 Hurri o. Guestic
    s1 2007-08 Barathrum
    s6 2008 Gusi o. Sim-City
    s3 2008-09 F4rm3r,FayerOne
    s3 2009-10 Svarta Änkan

http://bloggen.fi/tbwd/

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

Det ryktas att kaos inte kommer vara ledande VU alltför länge.

Standard

det ryktas att Kaos och HRA kommer bli allierade

det ryktas även att det pratas om en iap med GRAWR e båda ledningarna

och ja allt detta stämmer, ni kan lita på mig

/yoghurt

Standard

Citat Ursprungligen postat av aktalasse Visa inlägg
    det ryktas att Kaos och HRA kommer bli allierade

det ryktas även att det pratas om en iap med GRAWR e båda ledningarna

och ja allt detta stämmer, ni kan lita på mig

/yoghurt
    Det ryktas om att du inte ens spelar på den här servern

Standard

Citat Ursprungligen postat av Enormus|Fallos Visa inlägg
    Det ryktas om att du inte ens spelar på den här servern
    det ryktas att jag spelar på yoghurt kontot

och nej det är ingen ny ägare där, det är bara jag som har nytt forumskonto

och brisngr, ber så hemskt mycket om ursäkt.

Sidan 150 av 157 FörstaFörsta ... 50100140148149150151152 ... sistasista

Regler för att posta