Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Gott nytt år!

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2006

Standard

Så talar en moderator av ett öppet travian-forum..
    Jag skulle, när jag ändå e' på tråden, vilja önska alla ett gott nytt, utom Conundrum då förstås.. Jag önskar naturligtvis också alla Konst, RA, Freedom/Legend/SFI, Titans, SE-spelare ett grymt gôtt nytt Travian-år.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av grabo_gaisarn Visa inlägg
    Så talar en moderator av ett öppet travian-forum..
    Jag skulle, när jag ändå e' på tråden, vilja önska alla ett gott nytt, utom Conundrum då förstås.. Jag önskar naturligtvis också alla Konst, RA, Freedom/Legend/SFI, Titans, SE-spelare ett grymt gôtt nytt Travian-år.
    Gott nytt år på dig själv och alla andra Travian-spelare. Kom ihåg att i första hand spelar vi med varandra och i andra hand är vi fiender. Man måste inte vara ovänner för att man är fiender och skjuter varandra i småsmulor.

Senior Member Conundrums avatar
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard

Jag menade ju verkligen inget illa med vad jag skrev, det var ju bara ett skämt. Jag känner en hel del Sektenspelare sen tidigare och har inget emot någon av dem, men är det krig så tycker jag att man ska jävlas lite med varann så länge man gör det med glimten i ögat.
    Även folk i Sekter förtjänar ett gott nytt år
    Ändra användarnamn? Behov av hjälp? Kritik? Förslag? Frågor? Skicka PM

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Gott nytt och god fortsättning till er alla =), oavsett allianser och andra påfund..

Förövrigt så bör nog folk lära sig att se skillnad på skämt och verklighet..

Dessutom kanske man tom. bör önska sina fiender ett extra gott nytt år då det gamla inte slutade helt perfekt .. Nädå, låt oss nu glädjas över att ett år är slut och ett nytt fyllt av travian börjar =)

Standard

Gott nytt år
    Nu är revolutionen igång! Skicka PM med din msn så bjuds du in i vårt gruppmöte!

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta