Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Visar resultat 41 till 46 av 46

Ämne: Min bästis =(

Member Lollipoppens avatar
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard

Homosexualitet är inget att vara rädd för, det håller jag med om. Det är dumt att alla tror och tycker att det är något, typ, straffbart, eller något att skämmas för
    Jag var så dyster för jag hade inga skor
    så mötte jag en man utan fötter.
    /Okänd

Senior Member Boloms avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Gör vad som känns bäst

Men passa er för irak/iran

Där stenar dom homosexuella ^^
    Se, vår gode kansler, en före detta pratkvarn, fjäskig, dum, har blivit värdig, gravallvarlig, stum.

På Spåret
    Säsong 1: Elfereth
    Säsong 2: Elfereth
    Säsong 3: martrix
    Säsong 4: Octavianus
    Säsong 5: Startar inom kort

Spoofer
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lollipoppen Visa inlägg
    Det är väl lättare att skriva om saker där man inte vet vem de andra är..
    Men om det hänt nåt sånt åt en skulle jag nog inte dela det med en masssa främlingar.
    För om det du skriver nu är sant, tänk om killen är medlem här eller har andra som känner honom som är medlemmar här?
    Det jag syftade på har ingenting som helst att göra med vem eller vad personen känner.
    Har det någonsin hänt dig något som gjort att du blivit totalt förvirrad? Att du suttit och verkligen inte haft en enda aning om hur du bör handla? Om hur du bör gå till väga..?
    När du suttit där i din vackra mentala spiral i några timmar så kommer du till en punkt av desperation. Du tar till alla möjliga medel för att
    1. få verifierat av andra vad du själv önskar att du kunde göra men finner moraliskt fel.
    2. få någon form av erkännande för att du faktiskt står inför ett problem.

Det är lätt att fråga om råd på forum.travian.se. Det är lika lätt att följa rådet.
    Men det här är ett forum med 75+% 11-15åringar som sitter instängda vid datorn 100h/dygn. Bra relationsexperter...? För en desperat person letar inte efter att få rationella råd... En desperat person letar efter medhåll till att göra det som han/hon själv först inte vågar göra.

Om någon kom hit och frågade "bör jag ta självmord?".. Skulle det här vara rätt plats?
    Jag kan inte tala för alla andra här, men jag personligen skulle utan att känna sorg kunna skriva "ja" och till och med argumentera för det. Är personen så desperat att den frågar på ett forum kommer han/hon effektivt ignorera de 200 personerna som skriver "nej" och bara lyssna på mig.
    Av den anledningen - att det finns en chans/risk att EN enda person är för omogen för att ta saker seriöst när det krävs - anser jag att det här forumet är en helt värdelös plats att fråga om relationsrådgivning på..... oavsett hur många här som kanske "vill" hjälpa... Vad spelar det för roll om alla råd de så godtroget ger ut bara förstör..?

//Spoofer

Wurst
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bolom Visa inlägg
    Gör vad som känns bäst

Men passa er för irak/iran

Där stenar dom homosexuella ^^
    Iran och Saudiarabien rättare sagt.

Banned
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Alltså man läser ju i tidningarna om muslimska föräldrar som dödar både sitt homosexuella barn, och den barnet gillade, så tycker inte du ska säga till hans föräldrar, då sitter du i skiten.
    Senast redigerad av Coke stream den 08-12-22 klockan 17:27

Member Abus avatar
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lempard Visa inlägg
    *modcensurerat inlägg om stavningsklagomål*
    *modecensur*
    Han kanske inte bott i Sverige hela sitt liv? Om hans kompis är från Irak tyder det på att han är invandrare. Så jäkla dåligt av dig att ta upp hans stavfel istället för att hjälpa honom.
    Senast redigerad av Ford-Prefect den 09-06-07 klockan 15:06

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345

Tags for this Thread

Regler för att posta