Visar resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Ni hade iallafall tur med popen!

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard Ni hade iallafall tur med popen!

Jag spelar inte längre på denna server men en gång i tiden gjorde jag det. Då fanns det några allianser som kallades M-allianserna (ingen har väl glömt den goda tiden?) de trodde att de med lätthet skulle kunna popa-hem server det gick inte riktigt så med hjälp utav främst till en början av ! och senare andra. All heder åt er!

Jag slutade spela på denna server för länge sedan, främst på grund utav tid men det kändes då inte så roligt med M-poparna dominerade. Men jag har fortsatt att hålla kolla och se hur server har utvecklades. Jag har nu med glädje kunnat se att de två allianser som finns kvar utav M och som endast i storsätt bytt namn några gånger sedan dess och är i storsätt samma allianser som förut. De trodde att det skulle vara möjligt att pop-hem server men det verkar nu se ut som att de inte vinna server även om den inte är klar ännu.

Dock kan jag med ännu större glädje konstatera att de två riktigt finna allianserna Kul och H! med flera, verkar vinna tillsammans.

Min slutsatt utav detta M-taktiken med att bara sitta och pop hel server verkar inte funka och att deras slutliga under gång är skriven i sten!

// Mr Cool.
    Senast redigerad av bengtarne den 08-11-26 klockan 01:23

Standard

Citat Ursprungligen postat av bengtarne Visa inlägg

Min slutsatt utav detta M-taktiken med att bara sitta och pop hel server verkar inte funka och att deras slutliga under gång är skriven i sten!

// Mr Cool.

Nej du har rätt, vi skulle kört förrädare och fulspelstaktiken istället och förstört vad som skulle kunna ha blivit ett jämnt och roligt slutspel. Det verkade ju funka bättre...
    __________________________________________________ _
    Din speciella kompis från f.d. TF - s5

Standard

stäng igen bröd intaget va?..sån smuts kastning får ni inget för alls.
    iofs hade itne jag nått att göra med det som hänt men spelet är så..även jag har fått känna på dessa saker men vadå..man har lärt sig att inte vänta in i det sista på att göra saker..det kan slinta
    så sluta upp med smutskastning av en eller två spelares beslut.
    V var ändå den alliansen med mäst stöd allianser och flest spelare totalt..borde ni inte kunna göra nått annat utan EN spelare?
    låter rätt patetiskt i sånna fall

Senior Member AOXOMOXOAs avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Jösses vilket jidder om pop.

om popen motsvarar strategiskt viktiga byggnader/råvarufält/byar är ju hög pop aldeles självklart en tillgång om den används till att prodda rätt enheter eller annat av värde.
    The Travian god has got your soul, and he demands his tribute in time…

55% tycker att det är ok att farma även om farmen ber om nåd.
    60% av rommarna brukar köpa guld.
    Vad tycker du? Delta i Stora Travianundersökningen!
    Skapa en egen undersökning! Nya och uppdaterde funktioner!

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av AOXOMOXOA Visa inlägg
    Jösses vilket jidder om pop.

om popen motsvarar strategiskt viktiga byggnader/råvarufält/byar är ju hög pop aldeles självklart en tillgång om den används till att prodda rätt enheter eller annat av värde.
    Vist det är en tillgång MEN trupper är en större tillgång i ett slutspel eftersom det är meningslöst att försöka bygga upp ett VU utan tillräcklig deff.

Men jag ska väl erkänna att hela mitt inlägg inte var helt seriös så lite rätt har du ju.
    Jag ville retas lite ni har ju en massa stora spelare men det verkar ju inte hjälpa särklit.

Standard

Citat Ursprungligen postat av bengtarne Visa inlägg
    Jag ville retas lite ni har ju en massa stora spelare men det verkar ju inte hjälpa särklit.

Innan du bedömmer detta kanske du ska tänka på hur det hade kunnat se ut utan dessa stora spelare ;)

Regler för att posta