Sidan 1 av 3 123 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 22

Ämne: Nästa sez, omgångarnas omgång?

Senior Member Watchouts avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard Nästa sez, omgångarnas omgång?

Hej alla!

Ryktena går att många elit-spelare kommer att återvända nästa sez, de flesta gamla rävarna

Vi på The hunter kommer byta nick igen om gömma oss med 2 nya spelare rekryterade till kontot, så topp striden kommer bli tät.
    Kommer vi slå Crowd3x eller kommer de ett nytt superkonto och jagar titeln?

Vad säger ni? Bästa och jämnaste sez rundan i Sverige på gång?
    Det är omöjligt att göra något idiotsäkert eftersom idioter är så genialiska.

Standard

spänningen tätnar ... låter nice Wo

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Verkar som att det kommer sitta 3 pers på varenda konto, med att döma på alla trådar.(inte helst sant men>!<) Så ja, en omgångars omgång är fullt möjligt Den börjar ju väldigt lägligt också.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av xhiz Visa inlägg
    Verkar som att det kommer sitta 3 pers på varenda konto, med att döma på alla trådar.(inte helst sant men>!<) Så ja, en omgångars omgång är fullt möjligt Den börjar ju väldigt lägligt också.
    Mycket beror på Brali imo. Lyckas han leda DX bra eller kommer han visa sig vara för dålig för att klara utmaningen? Hur många vingar startar Real denna gång och med vilka spelare? Kommer de bli så överlägsna som vi alla tror?

Finns många faktorer som talar för en spännande omgång!

Men jag tror Brali kommer misslyckas och rundan kommer domineras av Real och deras 7-12 vingar och mig som medlem!
    Server 1 - Boggie
    Första 3x - Bambi (Tzu)
    Andra 3x - Bambi - Sverre (DX) http://forum.travian.se/showthread.php?t=15440
    Tredje 3x - BamBiss (DX)
    Fjärde 3x - Alving (Nexus) RIP, EL&IS

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Precis som Ivar så klarsynt påpekade så beror en stor del av nästa av de olika konstellationernas förebyggande rekrytering och arbete.

Blir det REAL, som jobbar på att ha ett demokratiskt styre nästkommande runda?
    Personligen tycker jag REAL ser starka ut precis som tidigare rundor, och om ryktet är sant så kommer en hel del gamla REAL-oldies att köra hårt nästa runda, se upp för dessa.

Eller blir det Hejjas HEREOS som tar hem det?
    Hejja är en mycket stark ledare och en karakteristisk personlighet, få har samma tendens att dra till sig bra spelare som den här mannen. Han är överallt, hela tiden. HEREOS styrka ligger i Hejjas kontaktnät och kommer säkerligen att bestå av en rejäl bunt starka spelare.

och slutligen, det på papperet starkaste kortet, DX.
    Ledda av Brali kommer dom återigen visa sig starka, någorlunda formsvaga då det verkar som om de flesta gamla DXare gett upp travian helt, nyrekrytering är given. Tvivlar dock inte en sekund på att DX har möjlighet att återigen dra till sig de bästa spelarna, frågan är dock huruvida Brali har tid och energi att söka rätt på dessa. Personligen tror jag inte det. Som ett fan av DX är således mitt råd att ni, folket, aktivt söker upp Brali för att testa huruvida ni är utvalda eller ej. Skicka ett PM snarast, alliansens stomme måste vara klar innan rundan drar igång. Rädda DX storhet - ansök till Brali

Själv tänker jag inte spela nästkommande runda, den här rundan var den sista för mig, men jag önskar er andra en mycket underhållande runda!

/alving
    [22:02:47] Laring skriver: Alving är gud, han kan lira vart fan han vill
    Officiellt bättre än Dolce

Senior Member jokers avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Jag tror nog förväntningarna på denna runda håller (speciellt det om Brali).
    let's have some fun!

/joker

Banned
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Man undrar ju vart alla kommer lägga sig i för väderstreck, alltså var spänningen blir maxad.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Astronom Visa inlägg
    Man undrar ju vart alla kommer lägga sig i för väderstreck, alltså var spänningen blir maxad.
    Jag har hört rykten om att Brali planerar att centrera DX i SW och den största spänningen kommer ske i gränsen till SE där Real kommer ligga!

Så alla ni som skall lägga er i SW skicka era ansökningar till Brali fort!! (eller byt väderstreck)
    Server 1 - Boggie
    Första 3x - Bambi (Tzu)
    Andra 3x - Bambi - Sverre (DX) http://forum.travian.se/showthread.php?t=15440
    Tredje 3x - BamBiss (DX)
    Fjärde 3x - Alving (Nexus) RIP, EL&IS

Senior Member Bounes avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Jag har hört att Brali tänker skaffa vingar till DX också denna rundan. Så även ni som inte tänker spela superseriöst kanske kan ansöka. Kolla med honom vetja . Jag spelar ju inte längre så jag ska följa denna rundan med spänning i forumet .

Namnet har varit Brennus, med variationer. Numera signerar jag Brenn, inget annat.

Pensionerad?
    §S§, DX <3.

Let's hug it out, bitch!

Senior Member Greenys avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

omgångarnas omgång, huh?
    Ja, jag ska ju vara med så det kanske stämmer.
    Längtar redan till striderna, spänningen, sömnbristen och tajmningarna

och hur får ni reda om så mycket om Brali?
    Green is lean, thats why they call me Greeny <33

Greenys Guide till ett grönare forum
    -||- <kommentarer>

Diggar du mig? Joina min fanclub

Konton som spela(de)s aktivt:
    Prince Unihoc | början av s7 | mest medaljer
    Bara krut | Slutet av sez6 | sänkte 2 stormagasin
    feljul | sez... 9? | 1a off top5 plundring - gav bort
    M&M | se2 | top3konto solo | - knivhugget av pa

Sidan 1 av 3 123 sistasista

Regler för att posta