Sidan 1 av 2 12 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 12

Ämne: DX

Standard DX

Så mycket snack om denne allians.. Enligt mig är dem sjukt överskattade, visst dem var intressanta när dem bara var ett fåtal som styrde serven. Dock har det alltid funnits allianser med bättre samarbete. bättre spelare samt bättre struktur.. Vi får se hur dem klarar sig följande sez. Tippar på en ljus start men sedan faller dem ihop som ett korthus

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Tippar på en ljus start, ett fortsatt ljust midgame för att sedan bli sönderbombade av mig i endgame! Har som mål att bomba en av dom, o det vet han redan! :>

Det är mina förhoppningar iaf! ;D
    Sez 3 - Flaxelis (Första rundan)
    Sez 4 - Uppercut - GF
    Sez 5 - Invers - TDS
    Sez 6 - Uppercut > ConZec - TBWE
    Sez 7 - Paus
    Sez 8 - Sir Care-A-Lot - TR-Stars > BR!

Standard

Jag ska nog skapa ambassad nivå 3 och sno namnet DX och sen ska jag övertala mina vänner att ta t.ex DxR osv=D då slipper vi det förbannade namnet

Senior Member Bounes avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr.Big Visa inlägg
    Jag ska nog skapa ambassad nivå 3 och sno namnet DX och sen ska jag övertala mina vänner att ta t.ex DxR osv=D då slipper vi det förbannade namnet
    Men om du skapar en allians som heter DX så kommer ju namnet att finnas. Det är ju faktiskt ingen (med insyn) som har gått ut med att DX kommer att finnas nästa runda och om det annars inte skulle funnits så kommer du att vara orsaken till att det där "förbannade namnet" ändå existerar i allianslistan. Eller?

DX finns som sagt alltid runt omkring oss alla, men jag tvivlar på att det blir i alliansform under nästa sez. Men man vet aldrig. Jag har haft fel förr.

De gångerna som jag har sagt felaktiga saker under 2008 är: 25/2, 13/3, 19/4, 5/6, 3/8 och 29/9. Hittar ni felaktigheter som kan kopplas till mig uppskattas det om ni mailar till error2008@boune.gov och förklarar problemet. Gärna på engelska eftersom handläggarna är engelskspråkiga.

Good day!

Namnet har varit Brennus, med variationer. Numera signerar jag Brenn, inget annat.

Pensionerad?
    §S§, DX <3.

Let's hug it out, bitch!

Senior Member Larings avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Boune Visa inlägg
    Men om du skapar en allians som heter DX så kommer ju namnet att finnas. Det är ju faktiskt ingen (med insyn) som har gått ut med att DX kommer att finnas nästa runda och om det annars inte skulle funnits så kommer du att vara orsaken till att det där "förbannade namnet" ändå existerar i allianslistan. Eller?

DX finns som sagt alltid runt omkring oss alla, men jag tvivlar på att det blir i alliansform under nästa sez. Men man vet aldrig. Jag har haft fel förr.

De gångerna som jag har sagt felaktiga saker under 2008 är: 25/2, 13/3, 19/4, 5/6, 3/8 och 29/9. Hittar ni felaktigheter som kan kopplas till mig uppskattas det om ni mailar till error2008@boune.gov och förklarar problemet. Gärna på engelska eftersom handläggarna är engelskspråkiga.

Good day!
    hahaha.. Gå och lägg dig nu Boune

Angående DX så tror jag precis som talaren ovan: Jag tvivlar stort på att DX kommer dra igång som en allians under den kommande speed rundan. Vi vet väll alla att man inte ska lita på alla förbannade rykten som sprids...

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Det beror på om Brali tar sig an ledarrollen bra eller inte. Hur många bra som skickar ansökningar till honom osv.osv. Får hoppas han kan styra bättre än princess gjort tidigare!

Själv kommer jag finnas i Real som kör en nystart denna runda!
    Server 1 - Boggie
    Första 3x - Bambi (Tzu)
    Andra 3x - Bambi - Sverre (DX) http://forum.travian.se/showthread.php?t=15440
    Tredje 3x - BamBiss (DX)
    Fjärde 3x - Alving (Nexus) RIP, EL&IS

Banned
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ivar Visa inlägg
    Det beror på om Brali tar sig an ledarrollen bra eller inte. Hur många bra som skickar ansökningar till honom osv.osv. Får hoppas han kan styra bättre än princess gjort tidigare!

Själv kommer jag finnas i Real som kör en nystart denna runda!
    Brali, styra ett ev. D.X? det var nog ett av dom roligaste ryktena hittills

Banned
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr.Koz Visa inlägg
    Go Brali!!!!!

Nja skulle personligen vilja kalla NEXUS DX. Samma spelstill. Jaja. Vet faktiskt inte om jag ska spela speed.

Brali
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr.Koz Visa inlägg
    Vafalls? Bara DX?

Jag skulle ju styra upp Excidium, Nexus och Anti-Cimex också!
    Dessa får ni inte glömma!

SAX
    Guest

Standard

MotorbåtenköröverBrali

Sidan 1 av 2 12 sistasista

Regler för att posta