Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 50

Ämne: VU-rapporter!

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Banco Visa inlägg
    Här fanns inga onödiga smedjor o skattkammare, bara en matematisk studie i vetepoäng... hur man får mest trupp ut ur minsta möjliga antal resurser på kortast möjliga tid...
    Snälla nån, jag har väl aldrig gjort nån matematisk studie i.. vetepoäng?! :S Matte är ju skittråkigt. :P Ang. smedjor så kan man ju faktiskt ha sådana för att få kp. :)

Här kom visst ännu en Valhallare, på efterkälken:
    http://travilog.org.ua/se/2636567/fe...4302f4d54263a8
    /Paxromana @S5
    se2 - Eirene

Standard

Citat Ursprungligen postat av Raceval Visa inlägg
    Att ni inte har lärt er att inte underskatta h! spelare ännu...
    Vad menar du med det.

Det är ju inte ni som har gjort direkt något utan era allians polare KUL. Genom feg spel.
    Ni anfaller med släggor som innehåller typ ett par tusen soldater. Japp det går hem efter KUL har manglat sönder dessa spelare som ni anfaller. Slänger sig efter bröd smulor och jublar. Lustigt. HAHAHA

H! kommer alltid vara en svag allians förutom vissa spelare som faktiskt kör travian och gör det bra. Du dock är inte en av dessa. Titta en bröd smula. Ta den. Skynda dig.

Utan smurre eller Mutanen skulle H! vara en död allians. De ända spelarna som det var fart på. STOR eloge till dom.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av foty Visa inlägg
    Det var den sämst planerade VU attacken jag har sett någonsin... Oavsett om "You know who" hade skickat sin...

Lite synd, för jag hade hoppats på liiite mer spänning ;>
    Om han hade varigt på vår sida på riktigt hade det väl troligen inte stått 2 mille deff där och anfallen skadat mer.

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Deffen hade stått där oavsett, inte svårt att räkna ut att det var mot Pax ni var på väg..
    Så de initiala attackerna hade inte gjort någon mer skada. Många arméer som kunde använts på ett betydligt bättre sätt imo.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av foty Visa inlägg
    Deffen hade stått där oavsett, inte svårt att räkna ut att det var mot Pax ni var på väg..
    Så de initiala attackerna hade inte gjort någon mer skada. Många arméer som kunde använts på ett betydligt bättre sätt imo.

Håller med...fattar inte vitsen med att inte bygga katapulter.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Vem vet Visa inlägg
    Vad menar du med det.

Det är ju inte ni som har gjort direkt något utan era allians polare KUL. Genom feg spel.
    Ni anfaller med släggor som innehåller typ ett par tusen soldater. Japp det går hem efter KUL har manglat sönder dessa spelare som ni anfaller. Slänger sig efter bröd smulor och jublar. Lustigt. HAHAHA

H! kommer alltid vara en svag allians förutom vissa spelare som faktiskt kör travian och gör det bra. Du dock är inte en av dessa. Titta en bröd smula. Ta den. Skynda dig.

Utan smurre eller Mutanen skulle H! vara en död allians. De ända spelarna som det var fart på. STOR eloge till dom.
    Vaddå? H! Har väl alla beståndsdelar i ett väl fungerande travianlag:
    Ledningen
    Strategerna
    Matematikern :P
    Spionerna
    Simsläggorna
    Resurspoparna
    Deffarna
    Offarna
    Plundrarna
    Dammsugarna
    Nattmanglarna
    Supersittersarna
    Optimisterna
    Personkemisterna
    Och naturligtvis våra alllierade...

Efter ett års iakttagande... Nädu, ingen allians i det "andra" blocket är ens i närheten...
    Helt underbart gäng!

Standard

Citat Ursprungligen postat av Vem vet Visa inlägg
    Vad menar du med det.

Om du ska kritisera enskilda spelare så ska du fan inte vara anonym själv. Vad har du gjort som är så jävla bra?

(offtopic som många av de senare inläggen i denna tråd, jag vet. Jag kunde dock inte låta bli att kommentera detta.)
    SEZ 3: A-team - Släktet, förlust
    S5 07/08: AZZAPAIN - Heureka! Vinst!
    S1 08/09: John Lennon - KomHem, ej vinst
    Com6 09: Loke - OZ, förlust
    S5 09/10: AZZA - Enade, Vinst!
    S1 10/11 Ikaros - Barbados, förlust
    S2 10/11 Paha - Avoriaz, Vinst! http://travian-reports.net/se/report/128009e273b
    S5 11/12 Paha - Divide

Standard

Citat Ursprungligen postat av Emperorschampion Visa inlägg
    Om du ska kritisera enskilda spelare så ska du fan inte vara anonym själv. Vad har du gjort som är så jävla bra?

(offtopic som många av de senare inläggen i denna tråd, jag vet. Jag kunde dock inte låta bli att kommentera detta.)
    Vad spelar det för roll om jag är anonym, blir du gladare om jag säger vad jag har för person nummer.

Spioner, backstabber m.m. och anonym i forumet. Spela roll eller hur eftersom detta är också en del av spelet. Annars skulle inte detta forum finnas.

PS: Vad jag har gjort: MYCKET MER ÄN MÅNGA. Och så kommer det alltid vara så jag kan allt uttala mig om detta. Mycket mer än dig med. :)

Standard

Jag vill gratulera KUL och dess "stödallianser" för segern. Ni har spelat ett rent och fint spel, det har varit jämnt ända fram till slutet....

Det är en viss komik i påståendet där uppe. Jag har spelat travian i ca 2 års period. Inget super bra spel men skapligt roligt att få spela med sina nya vänner. Några av er här jag spelat med tidigare under hela 2 år. Inte f*n har vi varit med om något liknande?
    Många av er vet jag redan funderar på att sluta spela travian för alltid, jag är en av dem.
    Varför?

Enkelt, jag har spelat på s5 i 11 månader. Från dag ett visste vi att det fanns spioner, inget fel med det, alla har ju spioner. Men vi valde att köra på, såväl i Valhall som i KUL.
    När vi kom till EG valde Andreen att gå ut och inleda kriget mot oss....Det är helt okej, ingen större skada skedd (Även om jag som en av många hjälpt honom i tidigare krig).
    Nu i slutgiltiga skedet väljer Gruvling att hoppa ur Valhall när han lurat in en hel del släggor in i döden. Något fel med det?Kan vi diskutera, jag hursom helst är trött på f*anskapet....Haft trupper hos mig i månader som JAG matat för att vara snäll mot han. Skickat vete till han....Det är inte männskligt att göra på det viset, allt detta enligt mig.

Tyvärr, jag säger hej då till mina vänner, dessa släpper jag inte (Aldrig)...Spelet har spårat ut, på flera sätt.

Vad gäller KUL, jag menar verkligen ett Grattis, hur ni kom till segern är inte relevant.

Junior Member
    Reg.datum
    May 2008

Smile

´Jag hatar den här servern .. men grattis

Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 sistasista

Regler för att posta