Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 50

Ämne: VU-rapporter!

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Svårt att veta att det skulle smälla va? Skrattretande...

Tack för en trevlig omgång.

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Skrattade faktiskt lite åt din namngivning. Bara jag hade sluppit anfallet mot min offby timmen innan släggan skickades.
    Gör som bad santa och tackar för omgången!
    De kommer att falla från en sådan låg nivå att själva fallet inte kommer att skada dem.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Paxromana gottar sig väldigt mycket. Gör du rätt i, för något bra själv har du inte åstadkommit hittills på denna server.
    Sim City rakt av. ler

Halkade in på ett banan skal och vågade inte anfalla. ler

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Ja, det är din uppfattning från mig, från kriget mot E-4-F. Min egen uppfattning är att alla mina E-4-F grannar raderade rätt kvickt (efter ganska mycket katapulter från min sida) och bra samarbete med mina grannar i H!. 6-7 spelare från E-4-F låg inom 15 rutors radie, bara nån enstaka av dem fanns kvar efter 3-4 veckor i kriget. Det kallar du att inte våga anfalla? Jag tror det är du som inte har koll, eller iaf inte de som gett dig bananskalsuppgifterna om mig.

Sen har jag faktiskt inte brytt mig så mycket om s5, inte anfallit så mycket, så efter den första månaden i kriget så är du korrekt, jag var inte tillräckligt engagerad för s5 för sånt. :) Byggde mest på min patetiska off och patetiska huvudstad, men som det står på min profil (i spelet), jag har länge ansett s5 vara endast en slöserver.

Angående gottar sig så är det bra många fler än jag som tycker det var ett bra sätt att slösa arméer som Valhall gjort. :)

Oj, här kom en eftersläntrare:
    http://travilog.org.ua/se/4653547/b7...1e6ad2869ad198

/Paxromana @S5
    se2 - Eirene

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

pop.pop.poipopare.

Är det allt Valhall har att komma med då är ni då ena riktiga popare.

Antar andra som ni kallat små och dåliga, inte är lika mycket popare som ni ???

öhh 89 k yxor och 100 kattas ???
    Senast redigerad av bengtarne den 08-11-25 klockan 22:49

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Det var den sämst planerade VU attacken jag har sett någonsin... Oavsett om "You know who" hade skickat sin...

Lite synd, för jag hade hoppats på liiite mer spänning ;>

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

http://travilog.org.ua/se/6823476/2b...906c6421993b79

En ensam arme gör en del skada ibland också. Ställer mig lite frågande till ert val att ha muren på nivå 11, då ni valde att att prioritera att pressa VU-levlar före att bygga upp den. Men bara att tacka och ta emot.

Standard

Citat Ursprungligen postat av strange Visa inlägg
    Paxromana gottar sig väldigt mycket. Gör du rätt i, för något bra själv har du inte åstadkommit hittills på denna server.
    Sim City rakt av. ler

Halkade in på ett banan skal och vågade inte anfalla. ler
    Det Paxromana åstadkom genom sitt "slöspelande" var att lära upp en hel drös nybörjare hur man spelar travian. En strategisk byggare av stora mått!
    Här fanns inga onödiga smedjor o skattkammare, bara en matematisk studie i vetepoäng... hur man får mest trupp ut ur minsta möjliga antal resurser på kortast möjliga tid...

Och sen hur man med den truppen kan göra mesta möjliga skada (ja, bräckorna är A o O) på fienden - väldeffad eller inte.

Tack för en fin coachning!

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Att ni inte har lärt er att inte underskatta h! spelare ännu...

Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... sistasista

Regler för att posta