Visar resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Krigande elit-allians till nästa omgång

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard Krigande elit-allians till nästa omgång

Jag har lite funderingar på att starta en allians som krigar sig igenom nästa runda, typ mot betalning. En mindre, tight, neutral allians, där samtliga medlemmar är riktigt skickliga spelare. Jag har ett kul alliansnamn på gång som jag dock inte vill avslöja nu.

För er som inte känner mig kan jag väl säga att denna runda har jag väl bevisat genom Apatiska Fronten, AF, att en mindre tight allians kan ställa till med riktigt stor skada. Vi har krigat mot W.O.A och upplöste deras vinge och tvingade fram fred, vi har krigat mot -JV- och fick tre medlemmar att hoppa av, varav en till oss, vi har krigat mot SEA med utmärkt framgång. Kolla veckans deffranking så ser ni 3 SEA-spelare, två av dessas deffranking är AFs förtjänst.

AF slutar denna runda någonstans runt plats 21 på alliansrankingen. Själv är jag för tillfället på plats 29 på offrankingen och 50 på deffrankingen. Det har varit en rolig runda.
    AF har bestått av många skickliga spelare, men också vänner och släktingar.

Nästa omgång vill jag ha en allians med hardcore-spelare. Krigande galningar som klarar av följande:

1. Att tajma tio-hundratals anfall och fejks så att de anländer inom 3 sekunder på olika byar.

2. Att skicka 8-10 katapultanfall per sekund.

3. Punktdeffa. Ja, vad är det? Vet du det är du intressant.

4. Att organisera eget deff och off. Ta order och ge order.

5. Farma och anfalla andra spelare UTAN att bli dryg eller kaxig. Andra spelare ska respekteras.

Låter detta intressant? Skicka mig ett korrekt formulerat privat meddelande.

SAX
    Guest

Standard

Janbanan vill hyra er mot mig Apti, Felix och Kalvat.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Haha

Standard

Citat Ursprungligen postat av Freispiel Visa inlägg
    Jag har lite funderingar på att starta en allians som krigar sig igenom nästa runda, typ mot betalning. En mindre, tight, neutral allians, där samtliga medlemmar är riktigt skickliga spelare. Jag har ett kul alliansnamn på gång som jag dock inte vill avslöja nu.

För er som inte känner mig kan jag väl säga att denna runda har jag väl bevisat genom Apatiska Fronten, AF, att en mindre tight allians kan ställa till med riktigt stor skada. Vi har krigat mot W.O.A och upplöste deras vinge och tvingade fram fred, vi har krigat mot -JV- och fick tre medlemmar att hoppa av, varav en till oss, vi har krigat mot SEA med utmärkt framgång. Kolla veckans deffranking så ser ni 3 SEA-spelare, två av dessas deffranking är AFs förtjänst.

AF slutar denna runda någonstans runt plats 21 på alliansrankingen. Själv är jag för tillfället på plats 29 på offrankingen och 50 på deffrankingen. Det har varit en rolig runda.
    AF har bestått av många skickliga spelare, men också vänner och släktingar.

Nästa omgång vill jag ha en allians med hardcore-spelare. Krigande galningar som klarar av följande:

1. Att tajma tio-hundratals anfall och fejks så att de anländer inom 3 sekunder på olika byar.

2. Att skicka 8-10 katapultanfall per sekund.

3. Punktdeffa. Ja, vad är det? Vet du det är du intressant.

4. Att organisera eget deff och off. Ta order och ge order.

5. Farma och anfalla andra spelare UTAN att bli dryg eller kaxig. Andra spelare ska respekteras.

Låter detta intressant? Skicka mig ett korrekt formulerat privat meddelande.

Låter intresant. Får du ihop ett bra gäng så kanske man kan få till ett samarbete med er.

Citat Ursprungligen postat av SAX Visa inlägg
    Janbanan vill hyra er mot mig Apti, Felix och Kalvat.
    Ngt säger mig att d e ni som kommer behöva hjälpen mot janbanan

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Cool, hör gärna av dig sen då, har några intresserade, plus några gamla alliansvänner så det ser lovande ut. Kommer nog nicka Freispiel igen nästa runda.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Freispiel Visa inlägg
    Cool, hör gärna av dig sen då, har några intresserade, plus några gamla alliansvänner så det ser lovande ut. Kommer nog nicka Freispiel igen nästa runda.
    Du har ett pm

Regler för att posta