Ursprungligen postat av Spoofer Uah.... Nej, tack. Måste ju få lite tid att bestämma mig för om jag ska vara med och köra över Bralis alla 273.15 allianser eller inte. //Spoofer Klart att du ska. Det behövs många för att stå emot Bralis imperie!
Namnet har varit Brennus, med variationer. Numera signerar jag Brenn, inget annat. Pensionerad? §S§, DX <3. Let's hug it out, bitch!
Ursprungligen postat av Boune Klart att du ska. Det behövs många för att stå emot Bralis imperie! Jag har hört ett rykte om att det blir Brali som leder DX nästa runda? Vet någon om det stämmer? Ska man messa honom om medlemskap eller?
Ursprungligen postat av conzec Jag har hört ett rykte om att det blir Brali som leder DX nästa runda? Vet någon om det stämmer? Ska man messa honom om medlemskap eller? Jepps det är Brali som har hand om det. Svarar han inte är det bara skicka ett till meddelande då han ibland glömmer sånt :S Bara vara ihärdig så kommer det gå bra!
Server 1 - Boggie Första 3x - Bambi (Tzu) Andra 3x - Bambi - Sverre (DX) http://forum.travian.se/showthread.php?t=15440 Tredje 3x - BamBiss (DX) Fjärde 3x - Alving (Nexus) RIP, EL&IS
Forum Rules