Sidan 12 av 12 FörstaFörsta ... 2101112
Visar resultat 111 till 114 av 114

Ämne: Valhall!!!

Standard

HAHAHAHAHA å du söta lilla rara..... att ni ens lyssnar/läser det som...det skriver?
    seriöst? spelar vi travian eller spelar vi forums slänga skit?
    jag ger blanka fan i vad folk påstår eller vad folk tror sig att dom vet.
    det enda som jag bryr mig om är att spela och luras i travian så bra jag kan
    fast så bra kanske det inte är ändå haha
    men om dom folken vill skriva sitt lilla trams här låt dom göra det
    ska det kännas ska man säga det i ansiktet på folk och inte skriva massa strunt bakom ett nick som en 4 åring hittat på
    så ta chansen kom och möt upp mig om ni nu ska hålla på med sånt bullshit ist..sen får vi väll se.......

Standard

Citat Ursprungligen postat av GeBBrY Visa inlägg
    HAHAHAHAHA å du söta lilla rara..... att ni ens lyssnar/läser det som...det skriver?
    seriöst? spelar vi travian eller spelar vi forums slänga skit?
    jag ger blanka fan i vad folk påstår eller vad folk tror sig att dom vet.
    det enda som jag bryr mig om är att spela och luras i travian så bra jag kan
    fast så bra kanske det inte är ändå haha
    men om dom folken vill skriva sitt lilla trams här låt dom göra det
    ska det kännas ska man säga det i ansiktet på folk och inte skriva massa strunt bakom ett nick som en 4 åring hittat på
    så ta chansen kom och möt upp mig om ni nu ska hålla på med sånt bullshit ist..sen får vi väll se.......

Jag håller med dig

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Exclamation Stopp!

Nu har jag fått nog!

Jag låser tråden, och överlåter till moderatorerna att dela ut bestraffningar.

//Amaris

Brali
    Guest

Standard

Hittar eg. bara ett straffbart inlägg här, förutom massvis med varningar på offtopic, men då kanske jag ska sätta mig och varna varenda inlägg på 6 långa sidor, det känns lite som overkill.
    Övermoderering, så jag avstår denna gång, jag tror nog ni kan sköta er efter en skriftlig varning, men nästa gång kommer jag inte se mellan fingrarna, så kommer varenda offtopic inlägg varnas(/straffas).

You may lay to that, people!

Eftersom mina misstankar säger att "Vem bryr sig" är ett multikonto så får alla som vill gärna hjälpa mig att samla på mig bevis nog att kunna banna det.
    Detta görs via PM.

Nåväl:

Straffpoäng till "Vem bryr sig", personligt(/a) påhopp.
    Förövrigt, om du inte menade att någon ska ta livet av sig, så bör du verkligen tänka på vad du skriver, för jag tolkade det som det också, med många andra.
    Detta är fortfarande ett spel, och så kommer det att förbli.

EDIT:

Missade en sak..
    Talang: Straffpoäng, personligt påhopp.
    Senast redigerad av Brali den 08-10-23 klockan 17:27

Sidan 12 av 12 FörstaFörsta ... 2101112

Regler för att posta