Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 40

Ämne: Rundans tacktråd!

Standard

Håller nog med alla andra när sanningen ska fram.

Tiden i Ge32 var roligare än Geisha. Men det va väll för att man hade hängt och kämpat sig från liten till störst och mäktigast

Men det var kul att spela i Geisha också, för alliansen hade sån otrolig deff och off poteniall och kraft, det var riktigt mäktigt att se!

Vill tacka Everlasting (gamla), också Klaus, Ballograf, Abben min granne, Jesus (som fick mig att börja på s4 :P) Ollboll Tewtl Greken Mikaj Beerhunters VSK miguel69 listan kan göras väldigt lång .

Tack alla för en otroligt rolig server!

En unik upplevelse som inte lär gå att återskapa för min del

Nu tänkte jag starta en tråd som heter "S4 Awards". som blir som en listen oscars gala. där man får lägga fram bästa deffningen och anfall, bästa ledare,

Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Jag vill tacka alla som bidragit till den underbara alliansen Geisha. Ni vet själva vilka ni är som lagt ner så oerhört mycket tid för alliansen utan att klaga och bara ställt upp när man behövt er. Listan skulle bli för lång här för att nämnas.

Men en spelare som samtliga i Geisha bör tacka för att det har gått så bra denna server är fd clausewitz numera everlasting utan honom hade detta slutat på ett helt annat sätt. Klaus har lagt ner sin själ i alliansen och har under 1år varit den som alla vänt sig till när det ibland blåst snålt. Utan honom hade vi haft ett betydligt värre utgångsläge än vi hade inför EG. Hatten av för denna underbara personen som i mitt tycke är den ultimata ledaren.

Vill även hylla de av illrarna som aldrig gav upp utan trots alla motgångar gav allt på ett bra och ärligt sätt. Henry har gjort ett enormt arbete och jag hoppas han räknas som en större hjälte än zydox. Det går inte att ens jämföra deras prestationer.

Tack till alla som under året satsat mycket och stöttat när det har behövts.

Det är med en liten klump i magen man tar farväl för denna gång. Måhända ses vi igen.

Mvh
    Clausewitz (Mackelito)

Standard

Måste hålla med Macke

Klaus (nu Everlasting) Ska ha mycket tack. Han är själva grunden och stommen i GE.
    Så har det alltid varit.

Vill också tilläga att jag INTE vill tacka S/SF,s ledning för eran sammanslagningar.

Våran sammanslaging var nästan enbart en reaktion på era, (Särskilt när ni skapade illumati/vi visste att ni skulle göra det).

Skulle ni inte fegat ur och slagit ihop er utan fortsatt slagigts och kämpat som S, Flames, Västfolket, skulle vi också ha gjort det. och då hade nog alla haft det roligare...

Men jaja, ni valde att göra som ni gjorde :/

Jag vill inte tacka mina fiender, tyckte dem har gjort ett alldels för klent jobb och att vi tog hem segern för lätt

(nu när man tittar finns det tre VU,n

Alla tre GE-GOLs

Alla andra är nollade.. Förutom AIE,s som ligger på nivå 4

Kom igen lite bättre kunde ni ?

Kom inte med någon ursäkt ( hela servern va emot oss snyft snyft,) då gör man väl något åt det, körl gerilla krig osv, eller ser till att det inte blir så från första början..

Däremot tycker jag Gamla V förtjänar ett tack.. ni var en riktigt irreterrande mygga på vår bakgråd som störde väldigt mycket. Dock tappa ni också lite själv iochmed illumanti (som nästan förstörde servern!)

För att sumera.

Tack Klaus!.

Tack V.

Tacka alla mina underbara GE32 rävar

(psst kika in denna tråd jag tror den kan blir riktigt skoj )

http://forum.travian.se/showthread.php?t=26790

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Jag var inte med på s4, men kan någon posta lite smaskiga Vu-rapporter? =)

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Vi från Benolle vill tacka hela GE för erat tålamod i kriget då vi hade det tufft i fronten Deff, råvaror, käk, porrtidningar sändes dagligen till utsatta byar med invånare i fosterställning-TACK!
    Vinnare av s4.

2 pac, 50 cent, Dr. Dre, Eminem, Cypress Hill, Akon, P. Diddy, Lil Wayne, Lil Jon, Ludacris, Jay-Z, Chris Brown, The Game, Young Joc, Danity Kane, Mike Shinoda, Elton John, Dj Khaled, Young Jeezy, Birdman, Rock Ross, Dj Felli, Snoop Dog, Obie Trice, DMX... MED FLERA!!

Skriv till mig om ni har tips på en riktigt skön låt, alla kategorier!

Standard

Zydox är störst

Standard

Citat Ursprungligen postat av nobby Visa inlägg
    Jag var inte med på s4, men kan någon posta lite smaskiga Vu-rapporter? =)
    absolut inget värt, det har varit konstant krig sedan januari eller ngt liknande. Så VU rapporterna är långt från imponerande, nästan ingen hade släggor kvar.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av cephalopod Visa inlägg
    absolut inget värt, det har varit konstant krig sedan januari eller ngt liknande. Så VU rapporterna är långt från imponerande, nästan ingen hade släggor kvar.
    Då verkar det ha varit en rolig runda iaf

Standard

http://travilog.org.ua/se/4055695/d9...e5a55dc7d17f9d så såg det ut precis innan vi vann...

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Scipii, Hoffa och till slut GOL
    Tack alla med och motspelare
    RTFM

S1 2 Winner SFI member (Trialis)
    S4 1 Winner GOL member (GE-GOL)

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista

Regler för att posta